Engem boldoggá

kovtama | 6:15:00 | |
tesz bármilyen bugyután is hangzik (vállalom) amikor reggel úgy kelek fel, hogy látom a rendet magam körül. A konyhában üres a mosogató, minden elpakolva, üres a csöpögtető tálca és a hűtőben nincs lejárt szavidejű dolog. És az is jó, amikor kimegyek a fürdőbe tisztaság van és fertőtlenítő illat és üres a szennyestartó és kidobtam az összes beragadt, becsomósodott szempillaspirált és körömlakkot. És az is jó, hogy rend van a hálószobában és oda is tudtam rakni színes virágot (mert kaptam a kolléganőktől szülinapomra) és ezért kicsit jobb volt este lefeküdni és olvasni. És Kiskorúnál is rend van, együtt pakoltunk össze és néztük át a régi füzeteket a szekrényben, a papírfecniket amik már nem kellenek és az ablakpárkányán virágzik egy orchidea. És az is jó, hogy végre kitisztítottam az akvárium szűrőjét (az egyik olyan dolog, amit rettenetesen utálok) ami alig pötyögött már és a halakon látszott utána (tényleg), hogy mennyire örülnek ennek. És tegnap délutánra végre kicsit összekaptam magam és mindezt sikerült megcsinálnom és még csak megerőltető sem volt és most jó. Kiskorúval volt több mint egy órám gyakorolni matekot, és minden feladatot hibátlanul megcsinált és pozitívan feküdt le, végre vidám volt, hogy érti és jól ment. És vidám volt, amikor mentem érte a suliba, mert azzal fogadott, hogy már az óra címét írták a füzetbe fizika órán, amikor szólt, hogy ő szeretne felelni az előző anyagból és a táblánál felelhetett és ötöst kapott és megnyugtató, hogy így kezdte az évet. És remélem tényleg hatott és elgondolkodott rajta, hogy ez az, ha önként jelentkezik, mert tudja magáról, hogy menni fog akkor nem éri meglepetés és azért felelhet mert ő akarta, így biztos lehet a dolgában és nem ül izgulva a padban. Ha neki így könnyebb, akkor legyen így. És máskor is megteheti és kérjen kiselőadásra anyagot, mint régen, legyen aktívabb picit, legyen újra önmaga. Jó, hogy ezeket a dolgokat végre megtudtuk beszélni és jó, hogy végre a gyerek is picit nyitottabb volt, biztos a sikerélmény miatt. És annyira vágyom arra, hogy ne törjék most le a szárnyait semmivel!
Az is nagyon jó, hogy meleg van kint és bent, bent talán túlságosan is a vastag falak átvették már régen a meleget és most sokáig szellőztettem és friss, nedves, igazi földszagú tavaszias reggeli illat áradt be az ablakon és ez már annyira hiányzott!! És tegnap a vastag, hosszú kapucnis szürke kardigánomban mentem dolgozni és nem fáztam és olyan jó lenne, ha ez már így maradhatna. És jó, hogy ma már péntek és bár nem érünk haza olyan korán, mint szoktunk mert ma is lesz különóra, de hazafelé majd bemegyünk a boltba és veszünk friss jégsalátát és uborkát meg apró pici paradicsomot és este csinálok egy ropogós salátát és hozzá grillezett sajtot. Egész héten valami ilyesmire vágytam. És veszünk friss gyümölcsöket, hogy színek legyenek a tányéron és finom mézzel picit megöntözve majd az lesz a desszert. És Kiskorú végre mehet holnap délelőtt suliba, ami a betegség miatt múltkor elmaradt és már nagyon várja. És az is jó, hogy lesz időm körülnézni majd pár boltban, talán be kellene mennem a Deichmannba is, mert jó lenne valami tavaszi, magasabb sarkú, még kissé zártabb cipőt vennem, mert csak a virágos balerinám van azt meg inkább nyár elején lehet hordani. És végre eszembe jutott, hogy úgy lesz nekem új függönyöm a nappaliba nem túl sok pénzért hogy megveszem a Pepcoban azt, ami annyira tetszett és színben pont az elképzelés és majd átszabom és megvarrom én, mert a méret nem stimmel, de hálisten jó lesz ide, mert itt meg kisebbek az ablakok. És ide pont elég lesz egy darab, mert akkor is két függönyt lehet kihozni belőle. Hogy ez nekem nem jutott eszembe akkor, amikor két hete bent voltam és láttam le vannak árazva!! Talán még nem késtem el vele.
És az is jó, hogy ebben a hónapban kapok nagyobb plusz összeget a fizum mellé, amit hozzárakhatok az eddig félretetthez és látom, hogy még csak egy hónap ment el az évből, de már is előrébb tartok, mint a múlt évben ilyenkor. És a spórolás tényleg visszafogja az embert a költekezéstől, mert mindent háromszor meggondol. És ennek a következménye, hogy már nincs feleslegesen, bánatból vagy jutalmazásból megvásárolt ruha, arckrém vagy étel a hűtőben. Hogy az ember érzi, hogy kis lépésekkel, de halad előre azokban a dolgokban, amiket eltervezett előző év végén. Nem fogadalomból csak a saját életének kicsit jobbá tétele miatt. És sikerül vezetnie szépen a kis rózsaszín virágos füzetében a havi bevételeket és kiadásokat és tudja követni magát és még ez is ad egy kontrollt.
De a legjobb tényleg az, hogy ma már nem érzem magam annyira fáradtnak és rossz kedvűnek és jó érzés elindulni úgy dolgozni, hogy az ember nincs bebugyolálva tetőtől talpig mindenféle téli holmikba, nem kell előtte havat lapátolni vagy jeget kaparni.
Ma jó volt felkelni reggel és az is jó, hogy ma úgy érzem minden sikerülhet, amit szeretnék.
És köszönöm a sok sok szülinapi köszöntést! :) Szebbé tettétek a napom.
pinterest




12 megjegyzés:

  1. Azért az el kell, hogy áruljam, reggel négy óta legalább 10x frissítettem a bloggert, hogy írtál-e már valamit :-D

    VálaszTörlés
  2. Isten éltessen sokáig! Na látod, irigyellek a rendért...itt nagyon nagyon van ilyen!:( :) pedig úgy szeretném!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm! Én meg a sok gyerkőcöt. Már látom, hogy itt nagyon elrontottam kellett volna egy tesó :( :( :(

      Törlés
  3. ... és az is jó, hogy olvashatlak, és nagyon sok hasonló gondolatunk, örömünk és bánatunk van :), és ha Te előrébb tartassz - mint most - mint én, akkor az egy akkora fejenkoppintás, hogy én is észhez térek, és...
    Szóval jó volt ezt olvasni, örülök az örömödnek és a jó(bb)kedvednek!

    VálaszTörlés
  4. Én is így érzek, boldoggá tesz a rend és a tisztaság. Én ezt a korommal hozom összefüggésbe, mert korábban kevésbé volt jellemző. Most olyan gondolataim vannak, hogy egy szabadnapról rögtön az jut eszembe, milyen durván jól rendbe lehetne rakni pl. a legókat vagy úgy általában a játékokat a polcokon....Nem a lustálkodás, olvasás, pihenés. Néha megijedek magamtól...:)
    Popianyu

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. :D :D Rokonlelkek vagyunk akkor mi is. :) És durván nyomjuk :) :):)

      Törlés
  5. Ez egy napsugaras bejegyzés lett!

    VálaszTörlés
  6. Jó volt ezeket olvasni így a nap végén...-)

    VálaszTörlés