Este fél kilenckor én

kovtama | 4:56:00 |
úgy elaludtam, mint a huzat. Nem csoda a hajnali három órás felkelés miatt gondoltam, hogy ez lesz. Előtte még Kiskorúval picit olvastunk, aztán kidőltünk. Bár lehet, hogy én aludtam el hamarabb nem emlékszem.
Délután meg hazaérve a lakás rendbetételével levezettem a reggeli korán kelős feszkót, főztem rizibizit és rántott halat gyerek örömére, meg az enyémre is, mert nem ebédeltem ellenben vacsira így sikerült sokat és nem oda valót ennem (ez abszolút nem jó) de mindegy elkönyveltem az ez egy rossz nap volt dolgokhoz ezt is.
Másfeles szemüveget kell csináltatnom, meg van a papírom az eredményről már csak az optikába kell mennem. A cég elég sokat áll, szerintem bőven belefogok férni a keretbe nem is szeretném túllépni nem az a lényeg, hogy iszonyúan jól álljon és naprakészen legyen divatos csak lássak vele olvasás közben, másra úgy sem kell. Főleg a rendes könyveket, ebook nem érdekes ott lehet állítani a betű méretet, de a papíron lévő apró betű már elég nehézkes, mondhatni közelről semmit sem látok, ha túl kicsi a szöveg. Ez már a munkában is sokszor gondot okozott, szóval éppen ideje, hogy kb. másfél év időhúzás után végre felemeltem a fenekem és ezt is elintéztem. 
Tegnap kicsit kint is voltam és láttam, hogy már azok a virágok is bújnak ki, amiket a netről rendeltem. Holland tulipánok, különleges nárciszok, ha virágoznak majd lefényképezem, elég drágák voltak kb. vehettem volna rajtuk egy tuti tavaszi cipőt, úgy hogy ajánlom, hogy szépek legyenek. Izgultam vajon megmaradnak e és annyira örültem, hogy megláttam az előbújt leveleket. Egészen addig amíg a férjem este skpyeon meg nem említette, hogy majd találjak ki rá valamit, mert a kutya ha odamegy nem biztos, hogy lesz idejük megnőni és virágot hozni. Na, ez nekem nem is jutott eszembe, valamit tényleg ki kell találnom. Láttam a Tescoban fa szegélyt ami talán elég magas ahhoz, hogy ne másszon a virágágyásomba, szerintem azzal megpróbálkozom. Ha nem lesz elég hatásos egyszerűen majd lenyisszantom neki, nem fogom hagyni hogy mindent lepisiljen. Egy baromi szép erős, gyönyörű mély rózsaszín hortenziámat már így is tönkretett. Nem tudom mi lehet a másikkal, ami kék volt és erős bokor, bár betakartam télre, de hogy túlélte e a mínusz 20 fokokat?? Még nem néztem meg, várok vele. 
Ma szerencsére mind a kettőnknek a gyerekkel lazább napunk lesz, neki egyedül matek és angol ami tanulósabb, matekból tegnap írtak dolgozatot, kíváncsi vagyok milyen lesz, azt mondta úgy érzi, hogy jó hát remélem is, mert sokat gyakoroltunk az biztos. 45 perc alatt 10 egyenlet plusz mindegyiknek az ellenőrzése volt, ami ok, csak be kell helyettesíteni az eredményt, de akkor is kicsit soknak tartom egy röpdolgozatnak, de megcsinálta az összeset....no majd kiderül. A másik az angol ami meg nem játszik annyira, őt leginkább a nyelvvizsgára készíti fel a tanár kilenc másik társával együtt. A kedvenc napunk így a hét közepéből a kedd délután lett, amikor kicsit lehet lazítani vagy előre készülni a csütörtökre, ha tudjuk hogy ott valami témazáró vagy más megmérettetés lesz. Meg amúgy is, legalább előre készülünk.
Na megyek, megcsinálom a gyerek tízóraiját a suliba és az én pakkomat a munkahelyre. A tegnapi meleg vacsora után ma egyáltalán nem kívánok semmi főtt ételt, úgy hogy körözöttet fogok vinni, amibe én apróra vágott savanyú uborkát szoktam rakni és tuti, hogy ezt az ötletet Nigella tőlem lopta, mert pontosan emlékszem, hogy akkor készítettem ilyet először, amikor a tesóm megszületett és vártuk haza anyukámat a kórházból. 11 éves múltam és hirtelen ötlettől vezérelve raktam akkor a körözöttbe, apró sonka darabokkal együtt. A sonka azóta elmaradt, de uborkát mindig teszek bele. Később ezt az uborkás verziót láttam Nigella egyik főzőműsorában, de azt hiszem ő még capribogyót is tett hozzá. Viszek még paprikát, paradicsomot és teljes kiőrlésű, magvas friss zsemlét veszek majd. Natur joghurt lesz a reggelim és gyümölcs.  Tízóraira majd kitalálok valamit vezetés közben, amíg a boltba érek.
Ez a cékla saláta meg annyira jól néz ki, hogy szerintem ezt megcsinálom vacsira ( a hűtőben csücsül egy csomag főtt, egész cékla by Lidl) egy szelet natur hússal vagy fasírttal vagy csak simán főtt vagy tükörtojással.

Forrás


7 megjegyzés:

  1. Nekem is tetszik ez a cékla:) Én mostanában csokitortába sütöttem kétszer is, kezdek függő lenni:)
    Fogalmam sincs, hogy nálunk mi legyen a vacsi, de a tojás a legjobb és én attól lakok jól a legjobban így heti egyszer omlett biztos készül sok sajttal, tejföllel, salátával töltve:)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igen, én is sokszor csinálok. Főleg, ha nincs kedvem főzni :D :D A rántotta és a főtt tojás tuti. :)

      Törlés
  2. Babsalátát és orosz hússalátát szeretnék csinálni a héten valamikor. Még. :)
    Nálad mindig megéhezem :):):):)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Orosz hússalátát még sosem csináltam, de most mindjárt megnézem hogyan kell.köszi a tippet.

      Törlés
    2. https://www.youtube.com/watch?v=riWKpKgNyX8
      Én ennél estem szerelembe.... :)

      Törlés
    3. Ne már... ez olyan jól néz ki - ki kell próbáljam, addig csigáztok :-)

      Törlés
    4. Tegnap megvolt....:) nekünk nagyon bejött! :) (talán nem kell egy fej hagyma bele, szerintem sok, pedig szeretem nagyon.)

      Törlés