Fejfájásra ébredtem

ma reggel hatkor, remélem ez változni fog a nap folyamán. Nem is próbáltam meg ágyban maradni, úgy is csak forgolódtam volna ide oda. Most itt kávézom, jó meleg van bent, rend és tisztaság, a konyhába minden elpakolva, üres a csöpögtető, üres a mosogató, megérte a tegnapi napot rászánni mindenre. 
Az előbb kinéztem az ablakon fehér minden, deres az udvar. Hát most már ez nem kellene. Várom, hogy a gyerek felkeljen, hogy korán érjünk a vásárba, mert nem szeretem ha a tömegben kell parkolóhelyet keresnem, ami ilyenkor kész művészet Pécsen, mivel "ezer" éve nem megoldott, hogy megfelelő mennyiségű hely legyen. Tulajdonképpen csak nézelődni megyünk, nincsenek nagy tervek. Valamit főznöm is kellene, de most tanácstalan vagyok nem tudom mit? Az biztos csak, hogy sütök pár palacsintát ebből a lisztből:

DW palacsinta kép innen
Ha palacsinta, akkor meg lehet előtte valami gulyás lenne jó? Na, majd kitalálom a gyerekkel együtt. Nagy tervek nincsenek mára, remélem délutánra melegebb lesz és sütni fog a nap. 

Éjszaka pedig megnézem a számomra kihagyhatatlan Oscar gálát, ha valakit érdekel a Duna tv adja 0.50-től. Régen Balázsy Panna és Albert Györgyi közvetítette. Hiányoznak, nagyon jó volt velük. 

Idén ismét érdekeltek vagyunk, mert Deák Kristóf Mindenki című filmjét beválogatták a rövidfilmek kategóriájába!


Megjegyzések

  1. Nálunk kupi van és marhapörkölt lesz! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igen, de az a kupi jó kupi, mert lakberendezel és az jóóóóó! én is szeretem azt. :) A marhapöri nem rossz ötlet, jövő héten egyik nap lehet megejtem, gyerek egyik kedvence :)

      Törlés
    2. Néha úgy rámjön, hogy vöröshúst kell enni, ilyenkor szokott marhapöri lenni. :)

      Törlés
  2. Itt rend van és fejfájás :-D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Remélem a fejfájás elmúlt. Én még picit érzem.

      Törlés
  3. Az én fejem is zsizseg, és gulyásban gondolkodom.

    VálaszTörlés
  4. Napsütés, rendetlenség, jókedv és vasárnapi kaja - anyuéknál... :D (úgyhogy nemtommi) (remélem, tudják, hogy oda készülünk :) ).
    Szép időtök lesz a vásárhoz, ez a lényeg! (persze, hideg, de a napsütés annnnnyit számít... már kedvben is)
    Ha fáj a fejem reggel, a pár perces gerinctorna segíteni szokott, ezt lefigyeltem. Esetleg feküdj el a földön, és úgy nyújtózkodj-mozogj egy keveset, hátha, nálam bevált.)
    Szép napot! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. A migrénes fejfájás azt nem az, amikor nagyon tudok mozogni :/ Ez olyan egy oldalú a fene vinné el, de a friss levegő kicsit jót tett, most kevésbé nyúz.

      Törlés
  5. A fejfájás nálunk sem maradt el, de az Oscar Gala kárpótol érte. Nagyon szeretem én is.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.

      Törlés
    2. Akkor együtt nézzük :)

      Törlés

Megjegyzés küldése