Ha már végre igazi

tavasz lesz, akkor például ilyeneket szeretnék:













képek: pinterest

Szóval jöjjön már végre!

Megjegyzések

  1. Jaj, szörnyű vagy :D, mert mindegyik jöhetne....! <3

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nekem is :) Hétvégén ruhák átnézése a terv :D :D banyek, napot akarok és dorkós rohangálós napokat most már tényleg.

      Törlés
  2. Szerintem legjobb, ha szinte mindegyiket beszerzed, és akkor meg lesz a tavaszi, őszi, valamint a nyári hidegebb napokra az egész ruhatárad. Jól néznek ki!) Annamari

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Áh, az sok lenne :) Csak inspiráció, de jó ötleteket venni a netről :)

      Törlés
  3. Így így:) mindből szeretnék pár dolgot én is, de legföképpen a napsütést!!!!

    VálaszTörlés
  4. Első körben napsütést ide de nagyon gyorsan, aztán pedig mindegyik jöhetne, annyira tetszenek. :o)

    VálaszTörlés
  5. óóóó, de jók! Ide is jöhetne akár mindegyik!

    VálaszTörlés
  6. nekem is tetszenek, bár munkába a legtöbbet nem hordhatnám. A színvilág szuper. Na és a cipők!!!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én tudnám ide is, ajj de tetszenek :)

      Törlés
  7. Ezek annyira jók! Mindet szeretném! :)

    VálaszTörlés

Megjegyzés küldése