Hát ezt muszáj

kovtama | 8:15:00 | |
megörökíteni:

:)

13 megjegyzés:

  1. Muszáj, már érezzük a tavasz ígéretét a februártól :)

    Egy hónap már eltelt az évből...még most ünnepeltük a karácsonyt és hol van már??? :O

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Banyek, már egy hónap eltelt tényleg. Lassan elővehetjük megint a díszeket :D :D :D

      Törlés
  2. Nálad jobban azt hiszem, senki se várta :-D
    Mi a februárt egy jó kiadós havazással kezdtük.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. :( Hú azt hiszem a kardomba dőlnék. Bár van egy olyan érzésem, hogy itt is lesz még nem tudom miért.

      Törlés
  3. Helló hát, hohohohóóóóó :D....

    VálaszTörlés
  4. A Libriben ma 37%-os kedvezmény van :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Na, pont tegnap nem néztem be :( Vettél valamit?

      Törlés
  5. Igen! Én úgy örültem neki ma reggel!

    VálaszTörlés
  6. :) Jó jeges február.:)
    Megérkezett a csomagod? A táskarendező és a kajatartó? Az enyém igen. Írtam is róla az ajánló bejegyzésedhez.
    Szuperül beválik, a táskarendezőt csak át kell tenni egy másik táskába, ha szeretném, az ételhordósba már találtam megfelelő dobozt, kicsi aljú kell és magas ,és egymás tetejére lehet rakni.
    Úgyhogy KÖSZI még 1x!!!!!!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Bár a másikban már írtam, de ezeket a hozzászólásokat most láttam ezért itt is:
      Örülök, hogy bevált!!!!

      Törlés
  7. Szuper. Eső, latyak, szürkeség, ónos eső, szmog, pára, senemhidegsenemmeleg.

    VálaszTörlés