Hazaértünk

kovtama | 11:53:00 | |
korán indultunk és így lett helyünk. De bármilyen korán is megyünk, mindig nagy a tömeg. Főleg most, hogy mire odaértünk már ezerrel sütött a nap és az idő is megenyhült. Bolhapiacon nézelődtünk, azt szeretjük. Egy nagyobb hely előtt a gyerek szája is kinyílt: "itt van minden szirszar idejössz megnézni? :) Gondoltam elmegyek mellette, úgy csinálok mintha nem is hozzám tartozna, de aztán még se tagadtam le. :) Egyébként igaza van, tényleg kezd felhígulni az egész. Kevés az igazi régiség, sokan pofátlanul az új dolgokat lerégiesítve próbálják meg eladni, szem kell ahhoz és némi hozzáértés, hogy meglásd az nem is olyan, mint aminek mondják. Nézegettem pár dolgot, de aztán nem volt egyik sem olyan, hogy szívesen elhoztam volna, úgy hogy maradt minden. Helyette lett házi disznóság, mangalica stifolder és töpörtyű, meg sütnivaló kolbász és kétféle paprika, retek és zöldhagyma. Egy kisebb vagyont hagytam ott, de inkább ezek, mint a boltiak. A gyerek közben megéhezett és találtunk egy olyan hamburgerest, aki maga csinálja a zsemléket, "igazi kígyóuborka és paradicsom és hagyma van benne nem a mekdonáldszos szar, anya" ezt is a gyerek mondta, miközben teli szájjal megevett belőle kettőt. Ennyi, ebédet így még nem csináltam és azt hiszem későbbre is halasztódik az egész, mert én meg ettem egy kis gyümölcsöt és éhes egyáltalán nem vagyok. Viszont az ügy megoldódik, mert végül sült kolbász lesz házi savanyúsággal és az elmaradhatatlan mustárral. Aztán jöhet a palacsinta sütés desszertnek. Hát nem egy tipikus vasárnapi ebéd, ellenben azt esszük amit kívánunk és nem amit a vasárnap kíván. Mondjuk ha a férjem van, akkor azért van "rendesebb" menü is, de most még lazázzuk a dolgot. :) A kocsimat is sikerült lemosni a vásár mellett van egy autómosó és szerencsére üres is volt, most csillog villog nem ajánlom, hogy essen az eső az elkövetkezendő napokban! Picit most szusszanunk, aztán megyünk kifele kicsit játszunk a kutyával, körbenézünk a telken, megnézzük a fákat, a bokrokat, hogy mi kezd kibújni és mi nem. A vásár már most tele volt mindenféle kiültethető virággal, de még semmit sem vettem. Nem korai még? És van aki már kirakta a leandereket ez sem korai? Én még nem merem csak kinyitottam a veranda ajtaját - ott szoktak telelni - hogy szokják a friss levegőt. Szóval nem tudom, én várok még azért két három hetet szerintem aztán kiteszem őket. Vagy fogalmam sincs, szerintetek? Amúgy szeretnék már kint minél több zöldet rakni, szóval legszívesebben kivinném őket, meg akkor rendet is tudnék a helyükön tenni, felmosni, pókhálózni....tavasziasodni :)

Aztán délután megnézzük a Bob az utcamacska filmet, amit könyvben akartam elolvasni, de nem tettem még. Viszont így lesz egy családi mozizásunk a gyerekkel, ahogy azt illik, pattogatott kukoricával és zéró kólával. :)

A filmet pedig  ITT találjátok, jónak ígérkezik. :)

Hát így.

1 megjegyzés:

  1. Nálunk nincs ügy a vasárnapi menüből :), mert vasárnap mindenki vasárnapi kajára vágyik... (láttál volna tegnap minket, ahogy Istentisztelet után "jöttünk a szag után" korgó gyomorral...:) )
    Ezt a filmet köszi, majd mi is megnézzük - hasonlóan mozizósan :) - Mucussal.
    De igen, korai még kirakni mindent, szerintem, én is figyelgettem szombaton, hogy mindenki kintvan a kertekben, de inkább a téli dolgokat tüntették el - jó füst volt mindenhol... - én inkább zsákoltam. A rózsákat gondoltam megmetszeni, de aztán azt sem mertem pl.
    De szépen látszik mindenen, hogy épppen a rügyezés előtti pillanatban van:), a mogyoróbokraimat néztem, olyan kis helyesek, élnek, mindjárt robbannak :), várom.

    VálaszTörlés