Jelentem

kovtama | 5:36:00 |
végre végig átaludtam az éjszakát. Azt nem tudom, hogy a tegnap két bevett Valeriana segített vagy már olyan fáradt voltam, hogy ez megtörtént, de reggel fél négy után ébredtem fel és éjjel nem forgolódtam, hanem aludtam egyfolytában. Úgy hogy a kávém után a legelső dolog az lesz, hogy veszem is be a bogyót, aztán lefekvés előtt a másodikat. Mondjuk, legszívesebben most inkább az ágyban feküdnék egy jó könyvvel és egy nagy tálcára rakott kávé, gyümölcs, joghurt meg valami egészséges péksüti társaságában, mert annyira szakad az eső, hogy elindulni nem lesz kedvem majd itthonról. Ha még nem lett volna elég víz az udvarban, majd most lesz. Ennyit arról, hogy én már minden hétvégémet a szabadban szeretném tölteni és tenni venni, élvezni a napsütést meg a jó időt. Na, erre még várni kell. Írtó türelmetlen vagyok. 
Végül is találtam egy króm tablettát, amit kipróbálok már csak meg kell néznem a gyógyszertárban a héten el is megyek. Ez lenne az:

kép: árgép
L- karnitin mindenféle jótékony hatással van a szervezetre, ha az ember életmódot változtat vagy sportol, mert nem engedi elraktározni a zsírt, hanem segít a feldolgozásban, így ez a része jó lesz nekem az életmódváltásomhoz és a futáshoz, de elsősorban a króm ami most fontos nekem a kimerültség miatt. A többi csak ráadás.

Mára nincs különös program, délután vár rám egy főzés - azt hiszem kelkáposzta vagy lencse főzelék lesz - és pici rend rakás. Keddenként szoktam hét közben ezeket megejteni, mert a szerda könnyű nap a suliban is, nem kell különösebben készülni rá, így a kedd délután mind a kettőnknek nyugisabb.

Ezt meg a Lidlben lehet kapni, smoothie keverék ha gyorsan összeakarunk egyet dobni. Joghurttal még egy egészséges fagyit is gyorsan elkészíthetünk belőle, ha este valami édességre vágyunk.

kép: lidl.hu
 





15 megjegyzés:

  1. A másik kert-et olvasom-lapozgatom reggelente, jegyzetelem ki a növényeket, hogy mit szeretnék esetleg még beszerezni, és jólesik nagyon:). Lassító :), meg várakozós is, tökjó :).
    Ezt a smoothie-t meg lehet, hogy kipróbálom, már annyiszor írtál róla :).

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Próbáld, olyan mint egy nagy adag gyümölcslé. lehet a gyümit lazítani tejjel, valami rostos üdítővel. A youtubon meg tök sok videot találsz róla, hogy kell elkészíteni.

      Törlés
  2. Hallod itt is szakad az eső, borzasztó! Abba a smootihie-s cuccban azért nézd meg mennyi a cukor, a múltkor vettem valami zacsis keverős zabkását és örültem, hogy milyen kevés benne a kalória aztán megnéztem, hogy mennyi a szénhidrát és azóta csak magamnál tartom végszükség esetére:) Elküldjem neked a 160 g-os CH diéta könyvet? Tök jó, érthető és működő dolog:) - kérek majd email címet ha igen :) - Ja és könnyebb számolni és betartani mint a kalóriát szerintem:)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi a könyvet, már megvan :D Igen, tudom melyik zabkásáról beszélsz, valami fitt nem? Van belőle 3 fajta, chia magos, meg gyümis meg talán kakaós? Én is vettem, a gyereknek csinálom meg. A kalóriabázisba rögzítettem magam, ott számolja a gép, de inkább a ch-ra figyelek csak kontrollnak nézem a kalória mennyiséget. Itt már a hó esik :( :(:

      Törlés
  3. Örülök,hogy tudtál aludni, magamról tudom,hogy milyen pocsék az ellenkezője....
    Milyen jó,hogy írtad a Valeriánát! Pedig egy időben szedtem én is este, de elfelejtkeztem róla....
    A táskarendező remek!!!!!!!!
    A kajatáska sem rossz..)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Most már én is megszoktam a kis kajatáskát, pont elég rájöttem. A táskarendezőbe is bepakoltam a hétvégén, nekem is bevált. :)
      Hát most én is szedem, talán használni fog, régen is jó volt adok neki még egy esélyt. :)

      Törlés
  4. Annyira vágyom már én ki a kertbe, de még egy ideig sajnos várni kell úgy látom. :(

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. És most pont az ellenkezője,nagyon mondják a minuszokat megint :( :(

      Törlés
  5. Oké, oké, hogy jobban alszol, de a napi posztok is eltűnnek? :-( Hát mit olvassak reggel?

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. :D Most én is inkább olvasgattam reggel :D

      Törlés
    2. :) én is szeretnék reklamációt bejelenteni.

      Törlés
    3. Én is! Már a reggeleim része lettél,csak csendben olvaslak :).

      Törlés