Ma olyan jó nap lett

délelőtt tíz órára, hogy ihaj, pedig reggel azt hittem még esni fog meg rossz idő és minden, mert borult volt és fújt a szél most meg hét ágra süt a nap és tavasz van és kint még méhet is láttam az előbb ahogy a kutyát kergettem.
Voltunk suliban, aztán én vettem friss kenyeret a gyereknek és krumplit a püréhez, mert azt akart rántott csirkemájjal, utána még volt időm beugrani egy két boltba és találtam magamnak leárazva tök jó kicsit sztreccses farmert, 2390 ft volt és pont olyan sötétebb kék, amit már régóta keresek. Nagyon aktuális volt már, mert gyakorlatilag egyet nyúzok szinte mindig, mert a másikból kifogytam, egy nyári meg még nem kényelmes a combomnál, de majd nyárra pont jó lesz. Csak azért is. És vettem pár fehérneműt azok leárazva is picit húzósak voltak, de olyan jó anyaguk van, tartós és finom, puha hogy nem hagytam ott. Az előbb kiszanáltam végül az összes elnyűttet és agyonmosottat, rá fért már a frissítés. Benéztem még egy két boltba, láttam már rakják kifele a jó kis tavaszi, nyári felsőket, pólókat, ajjjjjjjj. Deichmannba is beugrottam, kint van már a fehér vászoncipő/dorkó, amit szeretnék, majd a következő hónapban visszanézek. Ja, az meg már a jövő héten lesz! :O Te jó ég, mindjárt itt a március!!! Végre :)
A nagy fehérnemű válogatáson felbuzdulva pedig kipakoltam a ruhásszekrényemet és megcseréltem a dolgokat, átpakoltam az egészet. Felülre kerültek a tavaszias felsők, pólók, világosabb színűek, vékonyabbak, alulra raktam a már nagyon vastag pulcsit, vastagabb felsőket. Annyira belemerültem a pakolásba, hogy rendet raktam a konyhaszekrényekben itt is lett pár csetresz, ami nem kell és minek volt eddig ott?? Ablakokat pucoltam, kimostam a függönyöket, tiszta ágyneműt húztam mindenhol. Jó, hogy végre kilehet teregetni a nagy kerti szárítóra! :) Kimostam a kis futószőnyegeket most azok is kint vannak a jó meleg napfényben. A gyerek szobájában rendet raktunk együtt, olyan jó illatú most ott bent is az egész a tisztán felrakott függönytől. Szóval a végén az egészből kerekedett egy amolyan tavaszias nagytakarítás féle és még nem is vagyok teljesen kész, mert végre olyan az idő, hogy letudom suvickolni a teraszt, úgy hogy még annak is neki fogok állni, de most muszáj volt picit leülnöm pihenni és pihenésképpen pötyögni pár mondatot. :)
Este pedig csinálok valami reggelinek való kalácsot vagy muffint a gyereknek, mert unom, hogy sokszor a legegyszerűbb megoldáshoz nyúl, müzli vagy más gabonapehely (ami közül a legtöbb sz@rt sem ér)  tejjel, úgy hogy megmondtam neki, hogy lesz pirítós, vajjal, lekvárral, vagy felvágottal, retekkel, meg paprikával, vagy házi kalács mézzel, de száműzzük a müzlit egy darabig és kész. Szóval sütök valami házi dolgot és egy kis teljes kiőrlésű sajtos rudat is, amit majd vihet  a suliba is. 
Holnap pedig vásár és aztán kertezés. Most szép az élet :) 

pinterest



Megjegyzések

  1. Juj, de sokmindent csináltál! hű! sajnos nekem elment ez a nap, de egyszerűen nem tudok osztódni.... :( még csak most ebédelek, dehát ez van. Most még kimegyek a kertbe, amíg süt a nap, van néhány dolog, amit meg szeretnék csinálni, aztán utána fogok felporszívózni.
    Valahogy fel kéne szívnom magam, eh....
    Ide jövök mindig összeszégyellni magam :D....

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Elárulok egy titkot: én is szeretek kint tenni venni, de igazából a férjem kedvence a kertezés én csak az ilyenkor fontos dolgokat teszem meg ott, kis metszés, elszáradt levelek összeszedése, ültetés. A többi a övé ha hazajön. Ezért jut több időm bentre. :)

      Törlés
  2. Nálunk is csirkemáj volt, baconbe göngyölve, Szafi free kiflivel és céklával:-)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Na, banyek van itthon bacon megcsinálhattam volna így is. :) Olyan kiflit még nem sütöttem, de megnézem a receptet!

      Törlés
  3. Ejha, jól belehúztál a teendőkbe!

    VálaszTörlés

Megjegyzés küldése