Már nem is bánom

hogy átrakták a gyerek suliját korán reggelre. Itthon voltunk már 11 órakor, bőven volt idő mindenre és nem ment el a fél nap, mire hazaértünk.
Beszaladtam a Deichmannba, mert csak nem hagyott nyugodni a tavaszi zártabb cipős dolog, hátha találok valamit. Leárazás van még mindig és találtam is olcsóbban mint múltkor, ráadásul ez még csajosabb is. Simán hordani fogom farmerral is, de akár elegánsabb szereléssel is jó.


3990 ft volt. amúgy meg ha felújítjátok a lakásotokat, ne vegyetek fehér gesztenye padlót, mert minden szir szar hajszál és biszembaszom morzsa meglátszik rajta. szépnek szép, meg mindenki csodálkozik, hogy milyen klassz de ősz hajúak előnyben az ilyen parkettájú lakásban :) 

Mivel előre megfőztem a csülköt, így bő másfél óra alatt megsült és pont jó időben lett kész az ebédünk.
A csülökre raktam szárzellert, sok sok répát, paszternákot, póréhagymát, apró paradicsomot és kókuszzsírt, sót, borsot, majd betoltam a sütőbe. Amikor már majdnem készen lett, akkor rászórtam mézes chilis fűszer keveréket módjával és készre sütöttem. A végeredmény tökéletes lett. :) Én házi savanyúsággal és a sült zöldségekkel ettem, a gyerek rizst és sült krumplit is kapott hozzá. :) Kicsit túlteljesítettem a dolgot, így még hétfőre is marad az tuti.



kép: google képkereső

Ilyet meg találtam a Pennyben, még nem próbáltam (van aki azt mondja úgy hallotta nem finom, jajj) na majd meglátom milyen lesz.


Ennek még keresem a helyét, lehet jó időben majd megy a teraszra, még nem tudom. Alul virágtartó, felül mécses és szeretem ezt a félrehajolt koronát :)






Megjegyzések

  1. Úgy érzem, körbe kell néznem a Deichmanban :). Vagy a cipősszekrényekben itthon :D, mert néha elfeledem az évszakváltás előtt, hogy milyen cipőim is vannak.....
    Hú, nagyon guszta a kajás kép!!!.... lapockát vettem, sütőfóliában sütöm fokhagymásan-szalonnásan egybe, még nem csináltam, mármint sütőzacskót nem igazán használok, kíváncsi leszek. Talán nem sül össze annyira kicsire...

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Most hogy mondod, nekem is van sütőzacskóm csak mindig elfelejtem használni :D Jól teszed és kevesebbet kell mosogatni is! Nekem nem volt semmi ilyen tavaszi zártabb, mert elhordtam ami volt, igaz azt két vagy talán három évig is hordtam. A virágos fél cipőm meg inkább nyár elejei, szandálom van ezekre nem kell beruháznom. Egy fehér vászoncipőt nagyon szeretnék, már ki voltak azok is rakva.

      Törlés
  2. Tegnap ilyet sütöttem én is, csak csirkével... Isteni lett-)))A Tiétek is nagyon guszta!-)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ezek a tepsis mindent bele dolgok mindig olyan finomak! És legalább nem kell ott állni a tűzhelynél, ezt szeretem benne. :)

      Törlés
    2. Igen!-) Én ráadásul sütőzacskóba tettem... pillanatok alatt kész volt, az ízek mennyeien összeértek, és a mosogatás is pikk-pakk megvolt-)))

      Törlés
  3. Istenem, de gyönyörű csülök! Imádjuk! Legközelebb kipróbáljuk így zöldségekkel. :)
    A cipő is csini ;)

    VálaszTörlés

Megjegyzés küldése