Most már tuti itt

a tavasz, mert a macskák nagyon beindultak. :/ Nyitva van az ablak a konyhában, én éppen egy lábast mostam el -  tegnap este lekváros derelyét főztem ki benne a gyereknek - és olyan vernyákolás verte fel a csendet, hogy kiesett a kezemből. Rohadt nagy csörömpölés volt a mosogató kemény gránit, vastag azon csak úgy csattant az egész. Még jó, hogy a gyerek nem kelt fel. A kutya persze baromira nem szívleli az egészet, időnként ezerrel rohangál - érzi a szagukat pedig nem is nálunk vannak, hanem a szomszédban - és hangos ugatásba kezd a ház hátsó részénél. Tisztára kikészítik. Meg engem is. 
Végre sikerült kialudni magam - egyrészt ugye éjszaka Oscar volt, amit néztem nem mellesleg mekkora blamázs volt a végén! szóval nem aludtam - másrészt meg a fejem nem fájt, így tudtam pihenni. Tegnap fél kilenckor már ágyban voltunk, aludtunk mind a ketten. Kicsit azért már kezdek a saját agyamra menni, hogy nem igazán tudok huzamosabb ideig fent maradni esténként, mondjuk úgy plusz egy órát, hogy olvassak. Már nem is tudom mikor volt a kezemben huzamosabb ideig könyv, mert nekem arra általában esténként van/ lenne több időm.
Kint voltam a teraszon az előbb annyira jó idő van már most, meleg szél fúj. Tegnap mikor jöttünk haza délután négy órakor 16 fokot mutatott a kocsiban a kinti hőmérő. Azt hiszem ma a fekete zakómat veszem el, farmerrel és valami vékonyabb felsővel....még nem tudom.
Most meg azon agyalok úgy két napja, hogy megint kellene valamit csinálni a hajammal. Mivel ismét megnőtt, vállig ér. Ezt vártam, de ahogy hosszabb - már nem is tudom talán ismét a derekamig érne, ha hagytam volna nőni, régen is ilyen hosszú volt - vágyom egy rövidebb, praktikusabb, merészebb, fiatalosabb nem tudom milyen frizkóra. Csak nincs olyan ügyes fodrász, aki meg is csinálja ha elmondom vagy megmutatom, milyet szeretnék. Valahogy a jó kezű, szuper fodrászok is "kihalóban" vagy eltűnőben vagy csak előlem menekülnek. 
Egyébként meg tök jó, mert ahogy melegszik az idő én valahogy egyre kevésbé kívánom a nehezebb kajákat, ellenben "ölni tudnék" egy egy friss ropogós salátáért grill sajttal vagy csak egy szelet natúr hússal, meg színes gyümölcssalátákról álmodom. Muszáj elkészítenem majd vacsira a salátát, grill sajt meg van a hűtőben.
A gyereknek délután sütök egy zebratortát. EZT
És semmin sem fogok változtatni ez úgy jó, ahogy van és az övé lesz, de cukorból tuti nem rakok ebbe ennyit. Amúgy is én mindig kevesebb cukrot veszek mindig, mint a receptekben írva van, mert úgy tapasztaltam, hogy legtöbbször baromi sokat raknak mindenbe, teljesen feleslegesen. (a férjem szerint persze nem, de az hülyeség és ő amúgy is a cukrot cukorral enné, bár az utóbbi időben volt pár olyan dolog, amire azt mondta, hogy nem kell bele annyi, haladás:) )

( Ui: a gyerek meg azzal fogadott tegnap a suliban délután, hogy ötös lett a töri témazárója. a második félévben csak matekból van négyese a többi ötös, ha most lenne az év vége baromi boldog lennék :D )

Megjegyzések

  1. Itt konkrétan 7 fok van most. :-) Én még nem merek blézerben menni azért.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. :) Simán jöttem benne, de nem tudom egyébként régóta sokkal fázósabb voltam. Azért az igaz, hogy én a teraszról beugrom a kocsiba, itt meg ki és délután meg 17-18 fok lesz ma is. Most mondjam azt, hogy télikabátom sincs? :)

      Törlés
  2. Jaaa, és gratulálok a félévkezdéshez! Hátha a sikerek ösztönzik a fiadat a továbbiakra is!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Jaj köszi!! Annyira jó most, mind a kettőnknek, jó lenne végig megtartani a lendületet, mondjuk baromira elbeszélgettem vele talán hatott.

      Törlés
  3. Dunántúlra vmi riasztás van kiadva mára viharos szél miatt, szóval óvatosan a blézerrel.
    Én még csak szövetkabátra cseréltem a pufit. Aztán jön majd a kiskabát, majd a trencskó, és csak utána a csak blézer....az még vagy két hónap :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. 18fokot mondanak ide és nem fáztam.

      Törlés
  4. Tegnap úgy terveztem, hogy sétálunk egy nagyot, és fokra nem is volt rossz, sőt, direkt langyos volt, de igen, itt a Dunántúlon már ezerrel fújt a szél, blööö, maradtunk odabent.
    Gránit mosogatód van? hű, biztos nagyon szép és jó lehet, szoktam nézegetni fotókon, és egyre jobban tetszik.
    A fodrászokkal én is úgy vagyok, ahogy írod - sajnos volt egy tökjó fodrászcsaj, aki aztán egy idő után nem vette fel a telefont, pedig ő vágta rövidre a hajam, és utána mindig olyan jól eltalálta, azóta meg, eh.... :( szóval ez tök nehéz. Mindig viszem a kinyomtatott képet, hogy olyat, de legalábbis hasonlót szeretnék, de valahogy... okés, tudjuk " fodrász vagyok, nem varázsló" :), ez van.
    Vékony kabátra cseréltem a régit, van egy hosszabb vékony feketém, ami nem szövetkabát, de irtó jó szoknyához és csizmához, ma is így vagyok, ezt nagyon szeretem.
    A szél miatt sem morgok inkább, jó, ha felszárítja kicsit a sarat, aztán lehet tényleg tevékenykedni kint, várom.
    (gyümölcssalit csináltam tegnap estére :) )

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. A gyümölcssali az jó, én is akarok :) Itt nem fúj most semmi, ellenben már most 15 fok van. Holnap ha ilyen marad tuti a gyerek is vastag pulcsi, pufi mellényben megy suliba. Az én blézerem is pont elég volt reggelre, igaz kocsiból be , ki szinte az ajtóig jövök vele, amig meg bemegyek a boltba az kb. 5 méter a parkolótól. Ja és ujjatlanban megyek délután futni :) 18 fokot ígérnek, simán jó lesz. Fodrász, ne is mondd, nagyon kellene egy igazán jó. :( A gránit mosogató szuper találmány, amikor felújítottunk akkor sokat gondolkodtunk rajta, hogy megvegyük e és már le is mondtam róla, mert baromi drágán találtunk a boltokban, aztán megnéztem a neten ezt az oldalt: http://watermarkt.hu és találtam olyat, ami tetszett, a hozzávaló csapteleppel együtt 15ezerrel fizettünk érte kevesebbet. Ha jól emlékszem 5 vagy talán 10 év garancia is van rá, de ezt nem tudom pontosan. Azóta nem kell sikálnom, nincs rajta vízkő folt, nem ragad rá semmi. Ez a cég pedig tök korrekt volt, minden kérdésre válaszoltak telefonon is, felhívtak mikor jó a kiszállítás, egyeztettünk, ha bármi kell én tuti náluk fogok vásárolni.

      Törlés
  5. Verőfényes napsütésben indultam el reggel 6,40-kor, erre most teljesen beborult. Pedig még nárciszt és rózsát is vettem :-(

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Talán délutánra nálatok is változni fog. Bújnak elő a nárciszaim, úgy szeretem őket. :)

      Törlés
  6. Itt napsütéses hurrikán volt. A hétvégén összerakott ikea bútor dobozai szépen össze voltak pakolva jövőhétre mikor majd elviszik a szelektívvel. Most a kert különböző részein hevernek. Nagyon esztétikus és jó, hogy plusz egy programom van. :)

    VálaszTörlés

Megjegyzés küldése