Mostanában olyan

kovtama | 6:33:00 |
érzésem van időnként, mintha valami balszerencse lebegne a fejem fölött. Megmagyarázhatatlan. Talán túlságosan is rendben van minden itt körülöttem. A fene tudja, de tény, hogy ma hajnalban ezért ébredtem fel. Vagy is volt egy olyan gondolatom, hogy emiatt. 
Tegnap jó nap volt, körbejártuk a várost. Előtte azonban közelharcot vívtam itthon a gyerekkel, hogy ne azt a farmert húzza már fel, ami lassan leesik róla, annyira agyon van hordva. Nem nyertem, az a kedvenc. Hiába van még a szekrényben négy másik, amit anno még együtt vettünk, már nem tetszik neki vagy már szerinte ciki??? vagy én nem is tudom, mindenesetre egyiket se hajlandó felhúzni. Az egyiken van elől egy kis zseb és azért nem jó, a másiknak a szára miért nem olyan szűk, a harmadiknak épp miért olyan szűk...azt hittem ilyen csak a lányos anyukáknál van. Úgy hogy a nap egyik programja az volt, hogy farmert vettünk, olyat amit remélhetőleg fel is fog húzni. Aztán sétáltunk a városban, nézelődtünk, ebédeltünk, sokat beszélgettünk. Jó nap volt.
Most pedig eszembe jutott, hogy nekem ma tíz órára van időpontom szemészetre, úgy hogy ha minden jól megy pár napon belül végre eljutok oda, hogy lesz olvasószemüvegem. Már nagyon kell.
Nem keltem valami jól, ma a túlélésre játszom. A lakásban mindent úgy hagyok, ahova éppen leesik mikor elindulunk, majd délután elpakolok. Mondjuk nem ártana már a születésnapomra ajándékba kapott étkészletnek is helyet találni, mert az még úgy van dobozban, ahogy hazahoztam. Jó lenne azt is megejteni délután, de ahhoz előbb át kell rendeznem a konyhaszekrényt. :/


10 megjegyzés:

  1. Ne is agyalj ilyen balszerencse témákon. Bűn, ha minden rendben megy és nyugi van? Nem. Ez a normális. AKkor meg?

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Napközben nem is, csak este. De miért? :/ Igyekszem a jókra koncentrálni azért.:)

      Törlés
  2. Mert olyan a világ, hogy gyanús, ha minden oké. Merthogy olyan nincs, nem létezik. De miért ne?
    Gyerek: detto. Van vagy öt farmerja, egyet hordott doszt, az most elszakadt, így minden reggel meg kell küzdeni, hogy mit vegyen fel... úgyhogy muszáj lesz új farmert, de hiába lány, utál próbálni, szóval a ruhavásárlás is kínszenvedés.... :S
    Szép napotok volt.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hát, talán. Ha nagyon mélyre ásom, tuti találok valamit azért...

      Törlés
  3. Haha nálunk is vannak elfekvő farmerok cseréljünk? És igen Vió is utál nadrágot próbálni, de miért? Hess rossz érzés, egyél wawel csokit és ne figyelj rájuk ( me veszek én is magamnak, mert attól, hogy nem szeretem a csokit, néha ennék egy kicsit:))

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Gondoltam, hogy felrakom ide róluk a képeket, aki kapja marja alapon, odaadom ingyéééé a postaköltség ellenében. Eredeti Lee Cooper pl. az egyik, vagyonba került, de úgy se fogja felhúzni :/ :/ Megfogadtam, nem veszek addig semmi amíg szét nem hordja, nála is "konmarizom". :)

      https://www.libri.hu/konyv/marie_kondo.rend-a-lelke-mindennek-2.html

      Törlés
  4. Nálunk folyamatosan van 6-7 nadrág pihenőben. Mindig szembesülök ezzel, amikor kinyitom Réka szekrényét. Hétvégén vittem volna vásárolni, mert egyre több nadrágja bokavillantós,mire neki nem volt kedve vásárolni menni...Persze így már régen nem merek neki semmit venni, mert a nadrágok egyre drágábbak, visszaszaladgálni nem szeretek....Hát van gond. :))
    Popianyu

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igen, már én se tudok nélküle semmit :( Nőnek :(

      Törlés
  5. Este nézzél egy jó kis vígjátékot! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én úgy elaludtam fél kilenckor mint a huzat :D :D :D

      Törlés