Rohangálós napok

vannak mögöttem. Van bent a cégnél is elég munka ismét, február vége fele könyvvizsgálat, készülünk rá, szedjük össze ami kell, közben még a napi munka is van. A héten elég sokat tanultunk is, látom a változást a gyereken is és magamon is, azt hiszem tényleg jó irányba megyünk most. Mióta tanárhoz járunk sokkal bátrabb és nőtt az önbizalma, sokat jelentkezik és szívesebben jön, hogy nézzem át, kérdezzem ki stb. Voltam a NAV-nál férjem papírjait intézni, természetesen majd menjek vissza február végén, mert bár fent van már a nullás adóbevallása, de kinyomtatni még nem tudják azt az igazolást, amivel a kinti adózásának egy részét visszatudjuk igényelni, szóval lesz még egy köröm, hurrá! Csupán egy órát álltam sorba a semmiért. És még nincs vége, mert ma ahogy lerakom majd a gyereket otthon, már fordulhatok is vissza a kutyával a kozmetikus csajhoz. Ez nem szeretem dolog, mert bármennyire is szeretem a kutyát, jönni menni vele nem annyira a szívem csücske még akkor sem, ha születése óta autózik és ül fegyelmezetten és szoba kutyaként is éldegélt éveket. Mindegy, ma ez lesz a program fél négyre viszem, kb. ötig ott lesz nagyon ráfér már a fürdetés és a "hajvágás".  Közben elintézem a bevásárlást.. Aztán ismét haza és végre leülök egy forró tejeskávé elé. A héten volt sok minden, de lassan a végére érek. De ami jó, hogy egyre többet alszom.
Tegnap kiglancoltam a lakást, főztem is és a szennyes is üres, szóval nem lesz dolgom ma este már.
Ráadásul hosszú pihenésünk lesz, hétfőn iskolaszünet és én is otthon maradok. Valami programot kellene szervezni erre a napra. Mozit néztem, de az kilőve nincs semmi, amit a gyerekkel megtudnánk nézni. Lehet akkor csak elmegyünk egyet sétálni valamerre, úgy is régen voltunk már.

Na, itt tartottam délelőtt amikor ismét munka adódott.

Azóta már persze itthon vagyok, ( hatra értem haza a kutyával) éppen hallgatom a cserépkályha duruzsolását és borzasztó fáradt vagyok. Reggel négykor keltem, talpon vagyok, jövök megyek intézkedem... naponta beveszem a valerianát, most nem felejtem el és tuti, hogy ezért tudok aludni. Megérkezett a króm tablettám is ma már be is vettem az első adagot, sokat várok tőle. Ittam egy magnéziumos pezsgőtablettát is (ez de szar  rossz) szóval most van bennem mindenféle jó, lassan túladagolom magam :)
A reggeleimet nyugiban töltöttem inkább most én is olvasgattam mint írtam, bár nincs is nagyon miről.
Most belevetettem magam, hogy visszaálljon minden a régi kerékvágásba, már ami az egészségesebb életet illeti. Ismét úgy, mint régebben. Megérne ez is egy bejegyzést, lehet majd meg is teszem. Töltőn van a futáshoz az órám és az mp3 lejátszóm és nagyon bízom benne, hogy jó idő marad (itt már tartósan plusz van napközben és olvad a hó, ami pár napja leesett) és a hétvégén egyik napomat arra tudom végre szánni, hogy legalább egy órát csak magamban lehetek és kipróbáljam vajon mennyi tartalék van bennem október óta, mikor utoljára eltudtam menni futni. Bízom benne, hogy sikerül hamar visszatornáznom magam oda, mikor félmaratonról álmodoztam és olyan közel voltam hozzá. Az érmeim itt lógnak velem szemben az előszobában látom őket minden nap, ez motivációnak elég jó most, de jó lenne begyűjteni ismét párat. Na meg abban főleg reménykedem, hogy nem fog megint a vádlimmal gond lenni. Az a sérülés, ami ősszel volt borzasztó rossz érzés volt. :( Mintha elszakadt volna egy izmom és lépni sem tudtam. Próbálkoztam rá pár napja, ittam akkor is a magnéziumot, de nagyon lassan, hetekig gyógyult. Úgy hogy kicsit félve fogok elindulni és ígérem magamnak, hogy rendesen bemelegítek. De már nagyon várom.
Holnap délelőtt suli, de nem baj ha elmegy most a fél napunk, ott lesz nekünk még a teljes hétfő. :) Jó lesz ez a hétvége, érzem.







Megjegyzések

  1. Aztaaa, valahogy most állt össze, te mennyire "komolyan" futottál (mármint hogy cél volt egy félmaraton stb.), szóval minden elismerésem.
    Nálunk két hét múlva lesz két nap szünet, már én is jeleztem a melóhelyen, hogy egy nap szeretnék itthonmaradni. Persze, úgy, hogy akkor elmegyünk valamerre.
    Érdekes, mozit én is nézegettem, és pont erre a megállapításra jutottam, hogy igazából nem nagyon játszanak most olyan filmeket, amik megnézhetőek vagy érdekelnének a gyerekkel együtt.
    Wehehe, én a héten vettem magnézium pezsgőtablettát (mondjuk nem annyira car).
    Mikor felkeltem, és még sötét volt, de már azért látszott, hogy mindjártvilágosodik, szóval kimentem keresni a holdat - nem találtam.... :D - viszont Te jutottál eszembe, mert én bizony már tavasz-illatúnak éreztem ezt a hideg levegőt, akárhogy is mínuszok vannak. Szóval mindjártittvan!!!! :)

    VálaszTörlés

Megjegyzés küldése