Szülinapi

kovtama | 15:09:00 | |
ajándék magamnak. Végül csak vettem magamnak ajándékot. Már olyan régóta nézegettem ágytakarókat és a minap írtam éppen, hogy nem tetszik a hálószoba, valahogy nem érzem otthonosnak vagy mi a csoda. És hogy lehet azért sem tudok jól aludni benne a fene tudja. Most viszont vettem végre egy másik ágytakarót, szürkés, bézses és fehér színű, pont az ágy mérete. Vettem egy fehér fa tálcát, ezt viszont a nappali ablakába, már benne csücsülnek a jácintjaim meg egy kis tulipán és még egy fajta nem tudom megmondani milyen virág. 
Aztán karácsony előtt volt olyan gömb füzér, amiért máshol több ezer forintot elkérnek, de akkor lemaradtam róla, most viszont megint lehet kapni. Volt csak fehérben, szürke fehérben, sötétebb szürkében és fehérben, meg barnás és fehér gömbös, de én hosszas gondolkodás után végül is ennél maradtam, mert ha most szép apránként elmegyek ebbe a bézs, sötétebb és világosabb szürkés árnyalatokba akkor kell valami csajosabb szín is ide oda. Úgy hogy erre esett a választás. Voltak függönyök is, de most nem igazán tetszett egyik sem, úgy hogy az még várat magára. Nem alkuszom. :) Egyszer majd csak szembe jön velem valahol az, amelyik igazán megtetszik.


hát ez kicsit elmosódott lett,de a lényeg rajta van. 

Az igazság az, hogy egy könyvet is rendeltem mert az nem maradhat el.

Erre a hónapra azt hiszem most kiköltekeztem, vissza a rendes kerékvágásba. :)

Kiskorú meg felelt pénteken angolból ötösre, határtalan az örömöm de tényleg. Annyira hiányoztak már a sikerélmények és maradjon így még sokáig. Koppkopp. Most szép az élet. :)

14 megjegyzés:

  1. Tami, úgy tudtam, hogy ezt meg fogod venni! Bár én a szürke fehér kombóra gondoltam, de szinte vártam, hogy felrakd ide: megvettem! :-D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. :D:D És ne tudd meg, hogy pont az volt a másik amit ki be raktam a kosaramba és végül azt raktam vissza a polcra :D

      Törlés
  2. De jó :), úgy örülök, hogy megajándékoztad magad :) , jól tetted :)!!!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. :) A fa tálca olyan jól mutat az ablakban. A gömbök most még csak egy nagy üveg vázában vannak, de már így is hangulatosabb a szoba.

      Törlés
  3. :) de jók! ezeket a gömbizéket nagyon régóta nézegetem én is, karácsony előtt majdnem vettem, aztán mégsem...
    Tetszik az ágytakaró is :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Most van rengeteg színvariációban, tessék venni mert tényleg feldobja a szobát Ezrekkel olcsóbb, mint máshol!

      Törlés
  4. Pepco láz-) Tök jó, hogy megajándékozod magadat, én is mindig megszoktam-)) most 3 könyvet néztem ki, ma meg is rendelem, de negyediknek még lehet bekerül mellé ez is, amit most felraktál... nagyon rám férne egy életmódváltás-) Ilyen égősort mi is vettünk a télen, de mi fehéret... meg én csináltam is egyet: a Pepcoban voltak cupcake kapszlik, piros meg szürke csillagosak, 300Ftért, meg az Ikeában vettem 900értégősor... vágtam a kapszlik aljába egy keresztet, azokon bedugdostam az égőket, nagyon hangulatos lett-) Nekem piros a barátnőmnek meg szürke készült-)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hú, az tök jó lehet! Nekem az ilyen egyszerű dolgokhoz sincs ötletem, úgy kell őket lopkodnom :) Pepco láz igen, sok mindenkitől hallom :D :D Szerintem a Kiknek a forgalma ilyen bigyók terén tuti kevesebb lett, mióta kinyitott az üzlet. Messze el kell kerülni, pedig most nagyon gondolkodom egy szürkés gömbfüzéren is, Iveta belerakta a bogarat a fülembe :)

      Törlés
    2. http://www.kepfeltoltes.eu/view.php?filename=55315202550_1353285328037.jpg

      Törlés
  5. A bonprixben remek függönyök és ágytakarók vannak reális áron, A minőségük is jó.

    VálaszTörlés
  6. Ez az ágytakaró engem is érdekel.. sokat hallottam erről a boltról, most már muszáj leszek körbenézni benne...

    VálaszTörlés
  7. Én is vettem gömbfüzért, én a zöldes szürkés barnásat. Isteni!!!!

    VálaszTörlés