Tegnap egész nap

kovtama | 6:13:00 |
szédelegtem. A munkahelyemen jött rám (vajon miért? :D nem ez csak vicc) amikor elkezdett felmelegedni az idő, meg esett ezerrel az eső. De elég durván, tényleg mintha valami lassú körhintán ülve csináltam volna végig a napot. Többet ittam, mert gondoltam hátha a kevés víztől van, de semmi. Ettem édességet, hátha a cukrom esett le hirtelen, de nem javult. Este fél kilencre meg olyan álmosság tört rám, hogy beestem az ágyba és onnantól k.o. Pedig olyan sok mindent terveztem és olyan keveset csináltam meg belőle emiatt. A takarításom félig van kész, a konyhában csak nagyjából raktam rendet, a ruhásszekrényem szintén várat magára. A mosás az kész lett, bár egy adag még vissza van, de azt ráér hétvégén is megcsinálni. A gyerekkel tanultam, ez mondjuk pipa. De a többit ma fogom befejezni. Most megy éppen a mosogatógép, ez a kedvenc darabom a konyhában, akkora segítség. Ma reggelre sem jobb, már most érzem a kóválygó fejem. Az előbb voltam kint, még csak 4 óra van és plusz 7 fok. És meleg szél fúj. Én nem bánom, majd hozzászokik a szervezetem, de akkor most már maradjon is mindig így. A szél fújjon egy kicsit, hogy szárítsa fel ezt az iszonyú mennyiségű vizet az udvarban. Mindenhol pocsolya a hirtelen olvadás miatt, ráadásul egy napig szakadt az eső és nem bírta elnyelni a föld. Ha ilyen maradna az idő kevesebbet kellene fűteni. Ez a januári fűtési időszak azt hiszem mindenkinek meglátszik a pénztárcáján.
Ma már csütörtök. Csak nekem tűnik úgy, hogy ez a hét jobban siet, mint az előző? Ma el kell szaladnom a kutyusnak ennivalót venni, mert kifogyóban a készlet. Jövő héten pénteken végre eljutok vele a kutyás lányhoz, rakja kicsit rendben, nyírás és fürdetés. Nagyon ráfér már.
Ilyenkor reggel mindig azt csinálom, amire napközben nincs időm. Átnézem a leveleimet, törlöm a promóciós üzeneteket, meg semmit mondó üzeneteket. Ezekből egyre több van, hála a közösségi hálónak, meg annak, hogy egy két helyre, online boltba vagy oldalra regisztrál az ember. Komolyan megnézel valamit a neten, már kapod is a kéretlen leveleket. Egyébként jó fej a levelezőm, mert most már rendszeresen ott találom meg az E-on netes számláját, meg az internet szolgáltatóm számláját is, most meg már Kiskorú sulijának az utalandó számláját is. Volt, hogy véletlenül kitöröltem, aztán jött a felszólítás, hogy nem utaltam. :/ Szóval ezeket átszoktam reggelente böngészni, törölni ami nem kell. Van, hogy egy nap alatt megint lesz vagy harminc olyan ami nem kell, mintha folyamatosan figyelnének a háttérben. :) (gondolom persze, valahol így is van)

Ma megint öregebb lettem egy évvel. És megint egyedül ünnepelek, azt hiszem ez lesz a 7. születésnapom, amit így. Lassan megszokom, lassan kb. olyan mintha elvált szülő lennék és egyedül élnék. Az év nagy részében egyedül (ketten) vagyok, egyedül intézek minden fontos dolgot, egyedül javítok meg valamit ha kell, egyedül megyek mindenhova, egyedül fekszem és kelek. Lassan elkezdhetek magammal beszélgetni. Lassan egyre többet gondolok arra, hogy nem jó fele megyünk.








39 megjegyzés:

  1. Boldog szülinapot - itt is - Tami! :)
    Pakoltam, fáradt voltam, nem haladtam, elkókadtam... szóval detto.
    Főleg a "nem jó fele megyünk"....

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi itt is :) Én most próbálom behozni a tegnap elmaradottakat, mert holnap megint tanárhoz viszem a gyereket délután, aztán beugrunk a szüleimhez, majd bevásárolni (bár ezt lehet inkább majd szombatra hagyom) és holnap mindenképpen a teraszt szeretném kicsit felmosni, eszméletlen kosz van. Szakadt az eső, közben fújt a szél és iszonyat mennyiségű falevelet hozott valahonnan, meg ilyen apró homokszerűséget, korcog a lábunk alatt ahogy kimegyünk. Ma már nem állok ennek neki, de holnap muszáj lesz. Hát a nem jó fele, az most elég nagyon ott van :/

      Törlés
    2. Korcog...de cuki szó :) Még soha nem hallottam.

      Törlés
  2. Nagyon boldog születésnapot kívánok Tami!!!
    A fejem nekem is kb olyan, mint amilyennek te leírtad. Tegnap is fájt picit, ma erősebb. Nálunk elvileg most jégpálya minden, buszozok inkább, nem megyek autóval. Az egész család otthon van, mindenki gyógyulgat. Szép napot kívánok neked, lepd meg magad valami széppel azért ♥

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm Iveta. Miket nem ért el az ónos eső, nagyon nem hiányzott volna, mert én hegyen le, aztán meg vissza jövök minden nap (Tenkes) és ha ott lefagy, akkor semerre sem :( Jobbulást nektek!

      Törlés
  3. Boldog szülinapot Tami! NAgyon nehéz lehet, még ha megszoktad is:( Azért beszéltek naponta? Mit kaptál magadtól szülinapodra? Remélem valami szépet és el is vihetnéd magatokat egy cukiba mondjuk tortát enni!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm! Persze, skype van. Megszoktam, igazából elég könnyen veszem az akadályokat csak ahogy "öregszem" és mennek el az évek talán azért volt most ez. Majd szombaton nézelődöm, hátha beesik a kosaramba valami :)

      Törlés
  4. Nagyon sok boldog szuletesnapot.

    VálaszTörlés
  5. Boldog, boldog születésnapot! Három nap van köztünk(S néhány év...) Az időváltozástól szédülhetsz, írta az Időkép, hogy fájni fog ez nekünk. Energiafogyasztás, rágondolni sem merek, pedig nagy számla lesz,biztosan.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hát nekem a nyakam olyan, mintha nem lenne a helyén tőle a fejem vagy nem tudom. :( Nekünk is elég sok fa fogyott januárban, szerintem a februári adagot is elfűtöttem már. Tavaly sok megmaradt, hát idén ez nem jön össze. Sokan panaszkodnak a gázszámlára, ráadásul nincs is tőle nagy meleg a lakásban. :/

      Törlés
  6. Boldog szülinapot!-)
    Köztünk meg 5 nap-) s néhány évecske :D Éljenek a vízöntők!-)
    Biztos nem könnyű így élni... megvannak a jó meg a rossz oldalai is... arra nem gondoltatok, hogy ti is kimentek? Én pl. mennék, nálunk a párom viszont eléggé röghözkötött... nem egyszerű...

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Éljenek a Vízöntők bizony :) Az elcuccolás mindig tervben van, de szeretünk itt élni, úgy hogy mindig elodázzuk. Csak az a biztos, hogy könnyen menne ott kint lakást és munkát találni, mivel a férjemnek ez már egy állandó munkahelye.

      Törlés
  7. Válaszok
    1. Köszönöm!!! (várom, hogy tavasz legyen, mert tudom akkor rendezkedsz a teraszon, lakásban és mindig jó kis bejegyzések születnek :D )

      Törlés
  8. Isten éltessen szülinapos!!!!!!

    VálaszTörlés
  9. Boldog szülinapot kívánok én is!

    �� Szille

    VálaszTörlés
  10. Nagyon boldog szülinapot kívánok Neked :)! Szerintem kényeztesd egy kicsit magad, vegyél valamit, amire régóta vágysz vagy csak úgy... Nehéz lehet ennyi ideje egyedül, szerintem az is nagy dolog, hogy a kapcsolatotok így bírja a dolgot...

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm! Hát általában könnyebben szoktam venni, de most kicsit besokalltam azt hiszem. Holnapra majd kialszom :) Lehet megfogadom a tanácsod és szombaton kicsit körülnézek ajándék ügyben :)

      Törlés
  11. Boldog szülinapot! :)
    Popianyu

    VálaszTörlés
  12. Boldog szülinapot kivánok Neked!!! képzeld : egy napon születtünk :-) én is szédelgős vagyok, sokszor minden ok nélkül - lehet a felmelegedés is bekavar ... sajnálom a végét ... sajnos egyre többet hallok, látok ilyent, hogy megélhetés miatt külön kell élni... minden elismerésem, hogy ezt vállaljátok! kitartást! puszi

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Boldog szülinapot Neked is!!! :) Hát, pár évig még kell(ene), mert hosszú távú tervünk van ezzel kapcsolatban.

      Törlés
  13. Boldog születésnapot itt is! <3
    Az utolsó bejekezdéshez annyi, hogy üdv a klubban. Egy hónap 30 napjából 27-et egyedül vagyok általaban. Ezt az érzést hogy milyen csak az tudja, aki így él. De mi választottuk, valamit valamiért...

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi itt is, ott még nem néztem :D Igen, mi is ezt választottuk, van ennek jó és rossz oldala is persze. Inkább a jóra gondolok hosszú távon gyerek jövője, férjem kintről kap majd nyugdíjat és ez mind mind jó lesz. Az év legtöbb hónapjában elvagyok, szerintem ez most a szülinap miatti pityergés volt. :) Holnapra nyoma se lesz :)

      Törlés
    2. A gyerek jövőjét hogy érted? Hogy őt is külföldre irányítgatjátok tanulni, dolgozni, kimegy a férjed után?

      Törlés
  14. Boldog Szuletesnapot Kivanok igy utolag is, szeretettel!

    puszi:)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi! Úgy örülök, hogy újra írsz! :)

      Törlés
  15. Boldog születésnapot kívánok utólag én is neked is, meg fencinek is. :-)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm! Látom, te se tudsz aludni :)

      Törlés
    2. Nem tudtam aludni. Ilyenkor végre van egy kis szabadidőm. :)

      Törlés