Tegnap végül nem sikerült

kovtama | 7:00:00 | | |
mindent megcsinálnom, amit elterveztem. Egész nap nagyon fájt a fejem a végén már hányingerem is lett tőle. A harmadik cataflam segített valamikor az éjszaka közepén. Mindegy a munka megvár itthon, majd hét közben délutánonként ha szép idő lesz behozom a lemaradást. Tegnap csak picit tudtam pihenni a fejfájástól, úgy zuhantam be az ágyba, elmaradt a hajfestés is örültem, hogy élek. De ideje lenne már rendbe rakni a fejem, úgy hogy lesz ezzel is egy köröm. Ma reggel legalább megmostam, ez is valami és most felraktam egy Q10-es szőlős pakolást is az arcomra, hogy picit emberibb formám legyen. 
Egyébként ezt a Lidlben vettem és kicsit voltak fenntartásaim vele kapcsolatban, mert baromi olcsó 199-Ft,  de el kell mondanom, hogy az egyik - ha nem az első - legjobb, amit eddig kipróbáltam.

kép: google
Az én bőröm vízhiányos és általában száraz, ez a pakolás pedig pontosan azt adja, amit szeretnék. Jó sok van benne - amúgy két tasakos - és az egyik bőven elég két használatra is. Tehát 199 forintért négyszer tudunk szebbek lenni. Bekenem, megvárom amíg jól beszívja a bőröm, majd vizes törölközővel letörlöm és kész. Puha, vízzel teli lesz tőle a bőröm egész napra.  És nem utolsó sorban, ha hinni lehet neki még ránctalanító is van benne, ami az én koromban nem utolsó szempont. :)

A másik, ezt még nem próbáltam, de remélem ez is olyan jó lesz mint a szőlős.

kép: google
Azóta már olvastam véleményeket, teszt eredményeket a Lidl Cien márkájú készítményeiről és szinte csak jókat találtam, úgy hogy tuti állandó fogyasztó leszek. :) Próbáljátok ki ti is.

4 megjegyzés:

  1. Jobbulást,ha még mindig sajogsz picit... :)
    spec én fullzsírosbőrű vagyok, szenvedek is tőle rendesen.... :( ez sem jobb, hidd el.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Most már jó. :) Hát az meg a másik véglet igen, egyik se biztató. :/

      Törlés
  2. Énis foltosan száraz bőrű vagyok és a cien termékeket szeretem:) Ja és a fejem is fáj basszus..:(

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Na banyek. Akkor szólhattál volna, hogy ezek tök jók :D :D :D Mennyit kerestem valami normális arcpakolást vagy bármit, amitől jobb lesz. Már azt hittem, hogy valami full drága cuccot kell vennem, amit állandóan nyomatnak a reklámokban, erre tessék itt volt az orrom előtt :D Még ma reggel is érzem a bőrömön, hogy jobb, azt hiszem fel is vásárlom a készletet majd pénteken, ha megejtem a nagy bevásárlást.

      Törlés