Úgy vagyok ma

reggel, mint Meg Ryan az Angyalok városa című filmben. Amint kinyitottam a szemem rápillantottam az ébresztő órára, ami az ágyam melletti éjjeliszekrényen van és amikor azt láttam, hogy fél hét csak arra tudtam gondolni, ahogy a filmben is elhangzik Meg szájából: köszönöm Istenem. Meg Ryan se volt nagy alvó a filmben, tökéletesen tudom már, mit érezhetett amikor hosszú idő óta először ébredt kipihenten. Én még azért nem vagyok száz százalékon, de ez már határozottan haladás valami felé.
Ahogy így pötyögök és iszom a reggeli kávémat, kinézve az ablakon azt látom, hogy kezd kitisztulni az ég. Talán ma már végre igazi napsütés lesz és talán végre elolvad a maradék hó is mindenhonnan. 
A kiskutya olyan szép lett tegnap, igazi kis csillivilli, illatos, selymes szőrű bundás, ilyenkor olyan jó szagolgatni és jól megnyomkodni, megnyavarni a bundáját. :)

Most már itthon vagyunk, vége a szombati sulinak. Beültünk ebédelni egy kisvendéglőbe, én ettem egy menüt, karfiol leves és kijevi csirkemell amihez a rizs helyett nagy adag salátát kértem, gyerek evett rántott gombát, sült krumplival és tartárral, hozzá egy kólát és ezért az egészért fizettünk 1790Ft-ot. Néha elgondolkodom, hogy  érdemes e egyáltalán főznöm még. Nagyon finom volt. Ma csak sétálgattam a városban, amíg a gyerek bent ült az iskolában, nézelődtem és élveztem a semmittevést, és hogy bár nincs túl meleg ( négy fok ) de sütött a nap és csalóka is volt, mert egész melegnek érezte az ember a napsugarakat.
Aztán most iszom egy kávét, olvasgatok egy órácskát és kimegyek, összesöpröm a koszt a teraszon, kicsit rendbe rakom a papagájokat is, összesöprök a járdán, mert rengeteg levelet hozott már megint ide a szomszédból a szél, szóval teszek veszek. Annyira szeretném, hogy ha tényleg vége lenne már ennek a télnek, ne esne már többet semmi, felszáradna minden és lehetne kertészkedni. A Lidl millió fajta elültetni váró virágmagot és gumót árul és a Tescoban is rengeteg van, tegnap láttam mikor bevásároltam. Nagyon várom, hogy kibújjanak már az elültetett tavaszi virágaim, szeretném, ha rügyeznének a fák, virágozna az aranyeső és minden magához térne és zöld lenne. Szeretném, ha már kilehetne teregetni és estére a friss illatos ruhákat belehetne hozni. Kint lehetnénk már naphosszat és a diófa alá kitehetnénk az asztalt, székeket, hogy kilehessen rakni a nagy napernyőt és alá a nyugágyakat és lehetne kint olvasgatni, hétvégente reggelizni és ebédelni és korán vacsorázni. Hogy végre készen legyen a kerti tavunk és oda is elkezdhetnénk ültetni, tervezgetni, legyen élettel teli minden az udvaron. Türelmetlen vagyok.
Holnap pedig elmegyünk, elvisszük a kutyát egy jó nagy kört sétálni, hétfőn pedig elmegyünk valamerre a városba, azt még nem döntöttük el. Semmi komoly dolog csak lazán.




Megjegyzések

  1. Szépen összeáll a hétvégi programod, tennivalóid. Lehet írtam már, de olyan jól megtervezel, véghezviszel sok mindent. Így kellene, de én meg káoszos vagyok, egyszerre mindent csinálnék, aztán a végére csak kiegyenesedik minden.

    Hétvégén aludhatna az ember, de milyen már a megszokás?...ugyanúgy kipattan a szemem 3/4 hat körül, pedig jó lenne még egy kicsit lustizni.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hát, ma már 7 órakor ébredtem. Lehet tényleg jót tesznek ezek a bogyók?

      Törlés
  2. Ateregetéssel én is így vagyok! Már unom, hogy itt párásodik bent a száradó ruháktól a levegő. Én most is kitenném csak ugye a szomszédok egy része fatüzelést is használ. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Éljen a szárítógép! A legjobb háztartási gép :-)

      Törlés
    2. Fáj is rá a fogam, de idén még nem fér bele a keretbe sajnos.

      Törlés
    3. A férjem ezer éve mondogatja, hogy vegyünk végre egy szárítógépet. Azt hiszem hajlani fogok már rá. De ettől függetlenül nekem az igazi finom száraz ruha az, amit a szél vagy a meleg nap szárít. Én arra vágyom most, nem a szárítógépre :D

      A mosogatógépet ne hagyd ki a legjobb dolgok közül. :)

      Törlés
    4. Pedig a gépből illatosan és pihepuhán jön elő minden ruha, napon és széltől sokkal keményebb és dörzsölősebb ám.

      Mosogatógépem még nincs.

      Törlés
  3. Az egész jól hangzik :). Én is nagyon bírom, ahogy szépen eltervezed - a melót is és a pihit is - és szépen véghez is viszed....

    VálaszTörlés
  4. Én ma reggel voltam így... minden szökőéven ébredek 7 után :D

    VálaszTörlés
  5. Olvaslak teged es meg masokat a nem alvas problemaval..en a masik veglet vagyok.Tudnek aludni ejjel nappal, illetve alszom is, csak borzaszto nehezen ebredek.Pedig semmi bajom, vashianyom sincs..erovel ebresztem magam, kulonben ataludnam az eletet:))

    VálaszTörlés
  6. Komolyan elgondolkodtam ezen a bogyón én is... Egyet sajnálnék: ha a reggeli nyugis óráim eltűnnének, mert tovább alszom. Nekem semmi nem jó...
    Képzeld, tegnap ahogy jöttünk hazafelé Debrecenből, láttam a földeken, hogy már bújnak ki a zöld akármik. Ébredezik a természet. Már nagyon várom, hogy kint tegyünk-vegyünk.

    VálaszTörlés

Megjegyzés küldése