Végre legyen már péntek

de gyorsan, gyorsan. A hátam közepére nem kívánom ezt a mai napot. :/  Jó, nem nyafogok ezen is túl leszünk majd valahogy. Csak ne lenne annyira kekeckedő ez a nő, mert találni nem szokott hibát, de ha nem talál akkor mindig keres valami apróságot, amit szerinte nem úgy kell ahogy mi csináljuk. Tényleg.  Agyilag fárad el az ember benne, de remélem ha korán elmegy akkor én is eltudok menni legalább 20 percet futni, mert tegnap nem értem oda persze, mert elfogyott a kutyakaja venni kellett, azt meg mivel nem ehet mindent máshol tudom beszerezni (ideje már megint rendelnem egy jó nagy adagot a netről és akkor nem kellene futkosnom) aztán ha meg már elindultam be is vásároltunk a gyerekkel. Úgy hogy elment a délután, őszintén csodálom azokat, akik mindig mindent betudnak tartani és eljutnak mindig oda, ahova akarnak és elég nekik azt szajkózni, hogy mindenre van ideje az embernek, ha akarja. Ezért (is) nem bírom ezt a sok celeb nőt akik mosolyogva, mindig szuper hajjal és full sminkben, műkörömmel osztják az észt az éterben,(akiknek egyenes arányban csökken az iq-juk a növekvő vagyonukkal szemben) hogy megtudod csinálni. Miközben nekik a bejárónőjük kitakarít, meg rendet rak és talán még be is vásárol és csak haza kell érni a full tiszta lakásba és letenni a seggüket és mondjuk csak a gyerekeikre figyelni. És mindig minden full pozitív és nagy a szerelem, aztán meg ha kiderül valami szarság, akkor fel vannak háborodva, hogy esetleg a rajongók megjegyzik, hogy na ez is olyan átlagos, mint a többi. Jó, ok biztos nekik sem volt mindig bejárónőjük és biztosan sokáig szedték a paprikát a paprika földön a szüleikkel, meg mittudomén visszaváltották az üres üvegeket és így kezdték. Egyébként észrevettétek, hogy minden magyar elit amikor nyilatkozik a gyerekkoráról vagy a régi életéről egytől egyik full szegény és csonka vagy rossz családban élt és kitört onnan? Még soha, na jó talán egyszer kétszer mondta azt valaki, hogy a szülei segítették vagy hogy ezt a mai ismét divatos szót emlegessem, polgári  vagy ne adj isten módosabb családba született. Valahogy jobban eladhatja saját magát, ha élete végéig emlegeti ugyan azt a szegény gyereknek születtem dolgot. Hát nem tudom, én azon kívül, hogy tegnap is hazaértünk, elpakoltam a cuccost, elmosogattam azt a két tányért meg poharat, ami reggelről itt maradt és tanultam a gyerekkel mást nem tudtam csinálni, mert este lett. És fáradt is lettem. És azt hiszem már önfeláldozó se nagyon akarok lenni így 46 évesen magamnak mindig bizonyítani, hogy én is megtudom csinálni. 
Egyébként meg most valami retro slágerek megy a tévében és ez meg elég jó. Énekel a "Kájliminók meg megy a hakitankvúmen ezerrel és az ájfilgúúúúúd". Vidámság. Aztán meg lassan össze kell magam kaparni és elvonulni a fürdőbe, ha már tegnap este elmaradt a hajfestés legalább a hajam mossam meg és zuhanyozzam egyet, hátha sokkal vidámabbnak látom majd a mai napot. Kellene valami kaját is elraknom magamnak, mert a gyereknek már meg van, de én mit vigyek, ha semmit se szeretnék igazán enni??
Talán gyümölcs délelőttre, egy natur joghurt, kefír, teljes kiőrlésű kenyér, felvágott, sajt, paprika, uborka. Nem kívánom a meleg ételt. Ezekkel meg lehet már kezdeni valamit, amúgy időm se lesz nagyon enni gyanítom.
Na jó, szedjem már össze tényleg magam és emeljem fel a fenekem a kanapéról. A mai nap "monnyon" le!

Megjegyzések

  1. Tami, a könyvvizsgálónak az a dolga, hogy találjon valamit, vagy ha nem, akkor tegyen javaslatot vmi sz...ságra. Ha nem így úgy járna el, úgy tűnhetne, hogy az ő munkája felesleges is. Fogd fel így. Őt azért fizetik, kész, ennyi.
    Kaja- este sütöttem Szafi pizzalisztből pizzatekercseket, paradicsomszósz, sonka, sajt, oliva, feltekertem, szétvagdostam, 25 perc alatt megsült. Picit megmelegítem, jó lesz reggelire és mivel úton leszek, teszek a kocsiba is belőle és ha nem érkeznék ebédre, ezt fogom enni. Nem volt nagy munka, de megnyugtató, hogy mindig van jó kajám. Négyévesemtől ha megkérdezik, mit csinál anya munkában, mindig azt válaszolja, hogy eszik, mivel azt látja, hogy reggel pakolom el az egész napra való kaját :-D
    Szép napot kívánok neked, minden rendben lesz.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. :D :D :D De jót nevettem! :D Csuda pofi a kicsi :) Tudom,hogy az a dolga, de ha látnád...vagy hallanád, már a hangja is olyan irritáló tényleg, alapból hangos, fejhangon beszél...ja, javaslatot tett és javítani kellett az orvosok számláját olyan módon, amit még a Nav sem kér, mert szerinte jó ha úgy van, szóval felesleges. De persze, neki is meg kell élni valamiből de javaslatot ne tegyen olyanra, aminek nincs értelme, tegyen olyanra, aminek van és hasznát vesszük. 4 óra, ennyit kell jó esetben kibírni vele, volt ez már 6-7 is. :) Na ez pl pozitiv :)

      Törlés
    2. Mondd, hogy nem vagy könyvvizsgáló! :D :D

      Törlés
    3. Nem vagyok. Nagyvállalati kapcsolattartó manager vagyok bankban. Jobb? :-D

      Törlés
    4. és vállalati pénzügyi elemzésből írtam a diplomamunkámat :-D

      Törlés
  2. jóvanna! túl leszel a mai napon is, hidd el! :D A könyvvizsgáló meg - szerencsére - tényleg nem talál hibákat, ez tök jó!

    VálaszTörlés
  3. Remélem hamar túl leszel a mai napon, a könyvvizsgálást kivéve nagyon hasonló dolgok miatt szenvedünk:) Amúgy azt érzem, amiot a nézem a ch-t hogy folyton sütök, és hogy annyi tojást meg túrót eszek mint még soha életemben:) Így, hogy állandóan az idővel zsonglőrködik az ember ez az étkezés is tud egysíkúvá válni sajnos... Mindig csak a hétvégét várom:)

    VálaszTörlés
  4. Végülis inkább a könyvvizsgáló találjon hibát - és javítsátok - az apehos revizor előtt, nem?:) de ha nincs, az meg überjó.
    Hát, én néha nagyon egysíkúan kajálok, azt érzem..... és általában pont azt nem kívánom, amit hoztam (kivéve tegnap, mikor pecsenyezsíroshusikáskenyerethoztam.... egy dög vagyok, tudom :) )
    De amúgy hajlamos vagyok egy hosszú nap, amikor bentmaradok estig, elfelejteni normális kaját hozni,így sokszor kimarad, de ez sem jó....:(
    Annyira nem nézek tévét, nem olvasok semmi bulvárt, stb, hogy elgondolkodtam azon, amit írtál - márminthogy totálisan leredukáltam magam körül a dolgokat, úgy érzem, de ezekre a baromságokra (celebek stb) tényleg nincs szükségem. Olyan dédók lettek a főzős műsorok is, meg a vetélkedők is, hogy ezeket is kihúztam a "listámról", bár mondjuk addig sem nagyon néztem.

    VálaszTörlés

Megjegyzés küldése