Végre péntek!

kovtama | 4:37:00 | | |
A tegnapi nap annyira lefárasztott, hogy hazaérve úgy gondoltam én már semmit sem fogok csinálni csak bezuhanok az ágyba aztán kész, nem érdekel. De hát persze nem vagyok ilyen, nem tudok nyugodtan pihenni - vagy ha igen, akkor tényleg halálosan fáradt vagyok - addig, amíg valami dolgom akad. Várt rám két adag mosás, azt megcsináltam illetve a gép, de a teregetést azt sajnos nem csinálja meg helyettem senki, pedig a nem szeretem dolgok közé tartozik, ahogy a megszáradt, tiszta ruhák elrakása is. Szóval teregettem, elmostam a reggel itt hagyott müzlis tányért - utána meg közöltem a gyerekkel, hogy reggel van neki is annyi ideje, hogy elmossa -  kicsit kimentünk futkosni a kutyával, aztán hosszas gondolkodás után úgy döntöttem begyújtok, bár meleg volt még a lakásban, de reggelre hideget mondtak és esőt. Kikérdeztem irodalomból a verset, főztem vacsira virslit a maradék kelkáposztához a gyereknek. Szóval nem unatkoztam itthon sem. Szerintem mi nők simán megérdemelnénk még egy plusz bért az itthoni robotért. 
Amúgy annyira szép idő volt, itt nálunk 17 fok és ezerrel szikrázó napsütés most először lehetett érezni azt az igazi tavaszi langymeleget, amire már mindenkinek szüksége van a sok borús hét után. A kocsiban is kifejezetten meleg volt, ahogy beültem délután, még az ablakot is leengedtem kicsit.    Jut eszembe megint le kellene mosni.
És végre látok olvasni ha apró betűs a könyv vagy bármi más, készen van a szemüvegem is, hurrá. Nagyon kis szép bár ezen a képen nem látszik, de oldalt még két kis kő is díszíti, szóval csajos is meg praktikus is na. Ahhoz képest, hogy mennyit halogattam meg minden, szerintem szemüvegnek nem örült még senki úgy, mint én. :)


ő az. vegyük észre, hogy az asztalomon is milyen szép rend van :) és ott balra a króm tablettám ( hátha valaki nyugtatónak nézi azért írom, hogy nem az) jobbra meg egy müzli szelet végszükség esetére :)
Egyelőre nem jött be a mai időjárás előrejelzés - csak el ne kiabáljam - mert az eső nem esik, nincs hideg, ellenben elég jó kis szél fúj aminek azért örülök, mert felszárítja a még mindig elég nedves füves udvart.
Délutánra tervezek egy lájtosabb futást, reggel el ne felejtsek venni a boltban a gyereknek kenyeret. Szombaton a szokásos délelőtti program, vasárnap ha jó idő lesz pécsi vásár és délutánra kerti munkát tervezek. Ennyi a program, éppen elég.

6 megjegyzés:

  1. A szemüveg nálunk is gyakran téma a munkában. Kb. egykorúak dolgozunk együtt, van, akinek már kell és már használja is, van, akinek kellene, de még nincs... Pár napja mentem egy megbeszélésre, nem vittem magammal, kaptam két apróbetűs táblázatot, aztán meg váltogattuk a tárgyalópartneremmel az ő szemüvegét... :D
    Ja, és gratulálok a könyvvizsgálat eredményéhez!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi :) itt is mindenkinek van már csak én lógtam ki a sorból :)

      Törlés
  2. :)) Végre péntek tényleg:)) és valóban annyi a meló otthon is, hogy csak na... De itt a tvasz mostmár nem engedjük el!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. De nem ám, én ma a virágos kiscipőmben jöttem és vékony kardigánban. Itt süt a nap, csicseregnek a madarak és olyan jó szagú illatú levegő van, tavasz :)

      Törlés
  3. Rólad vártam ám szemüveges fotót, nem "csak" a szemüvegről :) - nem mellesleg tényleg szép.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Rólam itt ne várj, mert azt én blogra nem nagyon rakok, annyira azért nem akarok mindent kiteregetni :)

      Törlés