Én tegnap egész

nap arra gondoltam, hogy ma vasárnap lesz. Egyszerűen annyira szombatinak éreztem a tegnapi napot és úgy, de úgy akartam volna még itthon maradni, hogy azt el nem tudom mondani. Pedig két napig voltam itthon, jó volt nagyon. Tegnap azért délutánra már elfáradtam a sok lemetszett ág hordásától - végül megszámoltam enyhén tévedtem, mert 59 és nem 40, nem mintha számítana  - te jó ég, komolyan ennyi - gyümölcsfa van, amiből kb. 45 terem is. Igaz ebbe a számba benne vannak a fügebokrok is, meg az egres is és az is igaz, hogy van amelyik fa tavaly még csak 3-4 szem gyümölcsöt adott, mert fiatal még, de azért na. Én komolyan 40 körülire tippeltem, de nem nyugodtam megszámoltam és hát ennyi, hihetetlen nekem is. Most kb. úgy érzem magam, mintha nem járnék a kert hátsó részébe, fogalmam sincs mikor lett ennyi, mikor ültette őket a férjem - igaz minden ősszel ültet - de döbbenet. Mondjuk még a kertész bácsi is megjegyezte, hogy itt minden tavasszal több a fa. :D Na, amúgy meg elegem is lett és nem is végeztem a kert negyedével sem, de azt hiszem elengedem már ezt az egészet és majd apránként meglesz minden. Ide nem elég egy két nap, de még egy hét sem, hogy rend legyen. Végül kicipeltem a leandereket, azokból is van 5 jó nagy és kb. 3 elég hülyén néz ki, konkrétan olyanok a leveleik, mintha műanyagok vagy nem tudom milyenek lennének, mintha zölden szárazak, pedig nem is tetvesek meg semmi. Egy levelet kíváncsiságból ketté  is téptem, de belül zöld volt. Mindenesetre alaposan megöntöztem őket és a napos oldalon vannak. Remélem felélednek majd. Délután kitakarítottam a kocsimat is, kapott új illatosítót és most belül csillivilli az egész, már csak kívül kell lemosnom ismét. Délután tanultam a gyerekkel, matek, nyelvtan mind a kettőből dolgozat lesz. Ez milyen már, van egy nap szünet de nehogy pihenjen az a gyerek, készüljön két dolgozatra. Hurrá március 15, én így szeret(te)lek. Aztán később összedobtam mára egy kínais csirkemellet, azt viszek majd ebédre a munkahelyre.Amihez így reggelre meg nincs is kedvem. :/ Van amikor előfordul, hogy ami előző nap jó ötletnek tűnt, másnapra már elmegy tőle a kedvem. Lehet még is viszek valami hideget, felvágottat, retket, körözöttet...egyszerűen, ha több napig van meleg étel, akkor én van, hogy utána pár napig nem kívánok azt. Már megint nem tudtam aludni, fél négy óta vagyok fent, négykor keltem ki az ágyból. Pedig tegnap direkt későn és feküdtem le és fáradt is voltam, hamar elaludtam, még is. Nem értem én már ezt, elfogadom inkább.
Ma lesz 20 perc szabadidőm munka után, elmegyek egy picit futni, ebbe az időbe kb. 3 km fog beleférni, de ez is valami.  Már a távot is elengedtem, nem várhatok arra mindig, hogy legyen legalább egy órám csak magamra, ha kevesebb akkor annyi és kész.
A leveleimet meg már lassan egy hete meg sem néztem, pedig az összes befizetendő számláról oda kapok értesítést, na jó lesz ha most azt is elintézem, ha már ilyen korán megint ide ültem a gép elé.

Megjegyzések

  1. Én azt gondoltam, bárcsak szombat lenne....de holnap péntek,úgyhogy alakulunk! :-)

    VálaszTörlés
  2. Azért belegondoltam ebbe a sok fába.... de mit csináltok ennyi mindennel, mármint a gyümölcsökkel? mind terem is és be is főzöd/elrakod? hűűűű.... azért ez nagyon-nagyon sok.
    Nálunk itt a suliban szünet van, két napig. Mucus persze kijelentette, hogy addig alszik, ameddig lehet, ez meg is volt, két napja fél hétkor kel...:D.
    A leanderek tavaly is ilyenek voltak nekem, keveset öntöztem, szerintem idén is, kettő meg is halt közülük.... azért én most reménykedem, bár odáig nem jutottam el, hogy felhozzam őket. De a köv. hétbe belefér.
    Futásra nem bírom rászedni magam, de sokat sétálunk, meg ugye mindjárt itt a bicajszezon.

    VálaszTörlés
  3. Nálunk anyósoajti a nagy növénymániás kertguru. Szerinte még egy hónapig várjunk a leanderek kipakolásával. Nekem mondjuk mindegy, én valamiért nem szeretem ezt a növényt. Sosem tetszett.
    50 gyümölcsfa? Nem semmi :)

    VálaszTörlés
  4. No igen, én is aludtam volna még ma reggel, miután tegnap szombat volt az én fejemben is :D

    A leandered levele azért olyan, mert már halálra szívogatta az atka, attól olyan ólomszínű a levele. Jobban jársz, ha az egészet visszavágod, ha szerencséd van, akkor megszabadulsz az atkától is, meg új hajtásokat hoz és több virág lesz rajta. Nekem azt mondta egy növényvédős, hogy az atkától permetezéssel megszabadulni gyakorlatilag lehetetlen, mert ha egy pár is túléli, utána megint elszaporodik.
    A pincében most nekem is nagyon eltetvesedett, atkásodott jó pár, úgyhogy szelektálok - a kukába, nem kínlódok vele.

    VálaszTörlés

Megjegyzés küldése