Ha éppen nyaralást tervezel

Ha éppen nyaralást tervezel és még nem döntötted el hova is tarts, nos akkor itt egy ötlet. Julia Child háza Provance-ben éppen kiadó. :) Jaj de mennék én is! 
"A nő, aki minden idők egyik legfontosabb szakácskönyvét írta, és akinek életéről film is készült Meryl Streep főszereplésével, rengeteg időt töltött ebben a házban a 60-as évek közepétől."

 




 

forrás


Megjegyzések

  1. úúúú, én is megyek! :-) De jó lenne...

    VálaszTörlés
  2. El lehetne tengődni néhány hétig :D

    VálaszTörlés
  3. Ahh, mennyire tökéletes, mennyire nekem való. Meg neked, mert már kezdek rájönni, hogy te valószínűleg az eddig nem ismert ikertesóm vagy :-D

    VálaszTörlés
  4. Hát ide én is mennék. :) Lehetne itt egy jó kis blogger-hétvége. :D

    VálaszTörlés
  5. Óh, ezt a filmet pár napja adta valamelyik csatorna és megnéztem. Olyan jó volt, üdítő, aranyos.

    VálaszTörlés

Megjegyzés küldése