Hát ma ilyeneket

nézegettem. A munkában utolértem magam, naprakészen vagyok. Hétvégi menün töröm a fejem. Valami lájtosat, könnyedet, salátásat, finom pácos csirkemelleset vagy gombásat, mindenféle zöldségeset vagy hasonlót keresek....Mint pl. ezek:

Avokádós, paradicsomos, hagymás borsos
Paprikás, bazsalikomos, mozarellás töltött csirkemell
 
Hagymába zárt darált húsos baconben megsütve


Tejszínes spenóttal töltött sült gombás

Mozarellás avokádós paradicsomos

Baconbe tekert avokádó 
képek a pinterestről, food and drink oldalról

Egyébként nyár van, 22 fok, meleg, napsütés. A férjem egyre inkább jönne haza, ettől egyre morcosabb, én azért vagyok morcos, mert ő morcos, a gyerek meg azért morcos, mert jó időben bent kell ülni a suliban. Szóval most mindenki morcos. :) Ma meg ha végre hazamegyünk, nem kell csinálnom semmit, mert tegnap mindent megcsináltam - ha kedd akkor takarítós nap - tiszta ruhák elpakolva a szekrényekbe, virágok meglocsolva, fürdő kifényesítve. Verset kell tanulni, de azt hiszem kiülünk a kertbe és majd ott, szerintem jobban fog menni így. :)
Elméletileg a gépem is készen van, de ennél többet még nem tudok, ezt reggel küldte a számteches kolléganő. Remélem vagy idehozza, vagy megyek én érte délután....vagy valami lesz. :)

Megjegyzések

Megjegyzés küldése