Hétvége szavakban

  • Napsütés és eső felváltva ♥ Mozi ♥  Fél napig nyitott ablak, hogy bejöjjenek a tavaszi illatok ♥ Nagyon finom lett a ratatouille, talán még soha ennyire :) ♥ Találtam egy nagyon klassz nadrágot - 70%-os leárazásból - amiről egyből a francia sikk jutott eszembe (azóta utána néztem ez a culotte nadrág) és alig várom, hogy a kigondolt szerkóval húzzam fel.♥ Mozi után pont akkor értünk a Lildbe mikor frissen hozták a pékárut. Kiskorúnak vettünk zsemlét, nekem a kedvenc tönkölyös kiflimet mára a szokásos reggeli kefirhez ♥  Friss madársaláta a tízóraira szánt szendvicsbe és nekem a smoothiemba ♥  fehér jácint ♥ holnap már itthon leszek ismét, ha jó idő lesz ♥  Újra igazi könyvet olvasni, szemüveggel ♥
 

Ilyen csak sötétkék és nem csíkos és alig várom, hogy a fehér vászoncipővel felhúzhassam kb. olyan képzeltem el, mint a felső képen van. legyen már jó idő!!!


Megjegyzések

  1. Ezek most sokkal többet mondtak, mint egy összefoglaló! :) pillanatokért érdemes élni:)

    VálaszTörlés

Megjegyzés küldése