Hű de nincs ma

kedvem elindulni a gyerekkel a városba. Pedig vannak terveim, a Pepcoban most igazi tavaszi színekkel teli függönyöket reklámoztak, oda mindenképpen beszeretnék menni ezért, kérdés hogy lesz e még, mert már napok óta kapható elvileg. Olyan hosszú, hogy a hálóra is elég lenne és a nappalira is a vége, amit levágnék, ezt szeretném megnézni hátha éppen az, amit elképzeltem. Tudjátok a régi új mottóm, hogy nem alkuszom, akkor veszek a lakásba valamit, ha igazán az amit elképzeltem. Na, majd meglátom. Aztán vannak színes virágkaspók, olyan felakasztható fajták, most reggel gyorsan megnéztem a kerítést, belülre simán feltudom akasztani, azt viszont remélem kapok még, mert amikor volt nem mertem megvenni, elfelejtettem előtte feltérképezni itthon a terepet. És szeretnék egy kisebb csatos üveget, amiben tudom vinni a chia pudingomat - tudom micsoda problémák:D - de mindig műanyag dobozban cipelem, amikor éppen úgy döntök hogy az lesz a reggelim, jó sok gyümölccsel vagy a tízóraim és állandóan attól tartok, hogy leesik a teteje és kiborul az egész.
Hajat akartam mosni reggel korán, de úgy döntöttem ezt a pár órát kibírja még, olyan hosszú, hogy lófarokba lehet már kötni - le kellene vágatnom, ilyenkor már nem igazán bírom ezt a hosszúságot - szóval úgy elviselhető, ha meg hazaérünk úgy is megyünk ki egyből rendezni a kertet, lesikálni a teraszt, kivinni a virágokat, visszavágni a muskátlikat, talán késő délután még a füvet is letudnám nyírni, szóval ismét hajat kellene mosnom.
Kicsit most befűtöttem kora reggel, mikor felkeltem mert már két napja nem tettem, 23 fok volt folyamat a lakásban, de ma délutántól már mondják a lehűlést hát nem akarom megvárni, amíg esetleg kihűl a lakás teljesen. Jó lesz majd a melegbe bejönni a kinti rendezkedés után. 
Teljesen rászoktam Gordon Ramsay főzős videoira a youtubeon. Azokat nézegettem mostanában. :) Van Gordontól könyvem is, meg szeretem a stílusát, úgy ahogy van. Vannak amolyan főzőtanfolyamos félék is a címük alapján, (Gordon Ramsay's ultimate cookery course) na ott láttam valami frittatát , na én azt fogom ma megcsinálni ebédre. Csak beugrom kintről a kertből, gyorsan összedobom - pihenésnek pont jó lesz -  és kint majd szépen megesszük. Ez az a video:


Van benne minden jó, zöldség, sajt és a sok sok tojás és szerintem igazán laktató, de még is könnyed fogás ez. Aztán majd délután csinálok pár muffint a gyereknek. 
Ma nincs kedvem a főzéshez sem.

Most pedig megyek és gyorsan bepakolom a mosogatógépet, feltörlöm a nappalit, aztán csinálok valami reggelit a gyereknek, mert fél kilenc körül indulunk. 

Szép napot nektek. 

Ui: a matek dolgozat hármas lett, egy pont és négyes, de sebaj. A töri témazáró viszont ötös, ez jó, mind a két témazáró az lett a témazárók meg duplát érnek. Ez csak nekem volt új egyébként? Itt felsőben minden témazáró dupla jegyet ér, az én időmben talán még ez se volt így, de igazából már nem emlékszem rá. :)

Megjegyzések

  1. Ismerős érzés - nekem tegnap nem volt kedvem kóvályogni délután, amíg a gyerek pingpongon van, de aztán mégis jól alakult.
    Szeretem, amikor a főzésről és a kajákról írsz, mert annyira más világ, mint a mi hagyományosunk - amit unok.... - és igyekszem felpumpálni magam én is, hogy újakat próbáljak ki.
    Szép napot! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ezek a youtubeos videok nagyon jók, inspirálódj. Engem teljesen kikapcsol agyilag. :) Neked is!

      Törlés
  2. Nálunk is duplán számított annó a kilencvenes években :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Tényleg?? Akkor ez nekem teljesen kiesett, de jó hogy írod te is, megnyugodtam akkor a gyereknek van ezek szerint négy ötöse :D:D És akkor más tantárgyból is jobban áll, mint gondoltam. Vagy legalább is jobban számít az év végi jegybe. Köszi, most egészen jó kedvem lett!!

      Törlés
  3. Nekem totál hómező, arra sem emlékszem,hogy Tz-t írtunk pedig biztos....:-)

    VálaszTörlés

Megjegyzés küldése