Jaj annyira szép

kezd lenni az udvar! Komolyan annyit dolgoztunk rajta - még nincs teljesen kész - de tegnap délután lenyírtam a füvet is és hát erről beszéltem eddig. Ez az első fűnyírás olyan, de olyan széppé tudja varázsolni az egészet, hogy az embernek ennyi pont elég a boldogsághoz. :) Némiképp csorbítja a dolgot, hogy a laptopom estére megadta magát, beakartam kapcsolni, az még ment is, de a képernyő az fekete maradt, többszöri ki be kapcsolásra is. Kiskorúnak már úton a telefonja, hát kellett valami más. :( Remélem itt be is fejeződik és nem történik semmi több. Este telefonáltam a cég számítástechnikusának, hogy ma ha erre jár ugorjon be hozzám, elhoztam a gépet nézzen rá, vajon mi lehet vele? Újat nem igazán szeretnék venni, bár 4 éves de még soha nem volt vele gond. Egyébként - azon kívül, hogy nem tudok rajta filmet nézni és blogot írni és reggelente olvasni titeket, a tévét meg kb. 15 perc után kikapcsoltam, mert egyszerűen nézhetetlen nem véletlen, hogy hetek óta nem nyúltam a távirányító után  - nem is húztam fel rajta magam érdekes módon. Elfogadtam, hogy ez van. Ez régebben nem volt így. Fejlődöm, de tényleg, úgy látszik én ahogy öregszem inkább jóvá válok az ilyen dolgokban. Azért remélem javítható, mert a reggeli szertartásomhoz hozzátartozik az írás és az olvasás, miközben kávézom.
Ma reggel pedig hideg volt, vissza is húztam egy vékony zoknit, gyerekre is adtam egy vékony kabátot. Állítólag innen már megint csak felfelé mennek a fokok. Úgy legyen! A torokfájásomat sikerült elkapnom, ma már alig érzem.
Ma jó lenne eljutni boltba, kifogytam a gyümölcsökből és zöldségből és ráadásul a gyomrom is olyan nem tudom, nem jó nem kívánok enni sem csak valami könnyű salátát vagy gyümölcsöt. A gyereknek az itteni étteremből viszek haza gombás csirkemellet, bár tegnapról is maradt még neki pörkölt. 
Nagyon nem tudok miről beszámolni, ez a hétvége egész jó volt, sokat haladtunk, jó volt az idő is, most minden úgy jó, ahogy van és ahogy alakul. A hétvégén virágokat akarok ültetni.






Megjegyzések

  1. Vártam is, hogy hol van a reggeli posztod. :)

    VálaszTörlés
  2. Én is kerestem:), de aztán nézem, mindenki "lusta", senki nem ír sehova! :D vagy nem tudom.(mármint, kommentet se...)
    Öööö... mert ti zokni-kabát nélkül jártok már? itt - jelentem - ma fagy volt, deres volt minden, és én tolldzsekiben jöttem, és ahogy kinézek az ablakon, egész sokmindenkin vastagkabát van.
    De amúgy hajrá kertezés!!!! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Krikszi, szerintem nálunk általában egyforma az idő, hiszen mi csak kb 35km-re vagyunk Győrtől.

      Törlés
    2. Na, ez nekem - hogy relatíve közel vagyunk - eddig nem esett le....:)

      Törlés
    3. DE jó nektek! Az már majdnem ott van egymás mellett :)

      Törlés
  3. Mi délen vagyunk 2 hete mezitláb járok gyerek is pulcsiban. Holnapra is 22 fokot mondanak ide. Hétvégén pòlò, rövidnadrágban nyirtam füvet.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Jesszus!!! Itt, hozzád képest nagyon északon, Dél-Szlovákiában max 15-16 fok volt. Reggel teljesen befagyott a kocsim üvegje, szóval én vastagabb kabátot adtam a gyerekekre.

      Törlés
    2. Na, ezért szeretek itt lakni :D Pár napja reggel! 13 fokban indultunk, 23-ban jöttünk. Egyébként amióta 4 évvel ezelőtt elkezdtem futkosni, azóta október végéig mezítláb járok, ha olyan az idő. Régen nagyon fázós voltam, ma már meg se kottyan semmi :D Na jó, az idei tél a minusz 20-al azért kikészített.

      Törlés
  4. Elmondanám, hogy tegnap reggel a kocsi szélvédőjét kapartam... Budapest,a hajam sem tart...

    VálaszTörlés

Megjegyzés küldése