Kertrendezés egyszerűen

Nagyon aktuális már a kert rendezése, virágok, bokrok ültetése azoknál, akik olyan szerencsések, hogy van egy kis területük amit szépítgethetnek, rendezhetnek. Nem kell ahhoz nagy terület, hogy szép, otthonos, igazi pihenős kertet varázsoljunk magunk köré.
Erre jó példa ez a pár kép:




Még több kép és leírás ITT


Megjegyzések

  1. Csodaszép. És ilyenkor mindig elszomorodok, hogy hiába van kertünk, engem nem érdekel. Nincs bennem virágvásárolhatnék, ültethetnék és stb. Gyönyörködöm másokéban de még nem jött meg a"Green finger" :( Sokszor még olyan növényekre is rácsodálkozom a kertben, ami évek óta ott van. Meg simán eszembese jut, hogy locsolni kellene. Ciki:( Férjem röhög és szörnyűködik rajtam egyszerre.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Mintha én írtam volna e sorokat. Én mondjuk szeretem a virágokat, még ültetget(nék) is, de aztán elfelejtem locsolni őket.
      Nálunk Férj már meg sem lepődik, ő a virágfelelős :)

      Törlés
  2. Még egy erkély is elég, ha már nincs kert. 😊

    VálaszTörlés

Megjegyzés küldése