Kilépve a kórház

ajtaján - munkahely, nem betegség - érezni lehetett a nyár előszelét vagy valami ilyesmit, tavasznak kicsit több a 23 fok, ami van ma nálunk. Annyira jó! :) Egész szombatig ilyen napos, meleg időt mondanak, végre, végre. Beindul majd minden, fű, virág,és sok gyümölcsfa is virágba borul. :) Remélem fagy már nem lesz mostanában, kopp kopp. Alig várom, hogy meglegyen az első fűnyírás, akkor olyan harsogó zöld lesz hirtelen az udvar. A kiskutyát jól megfuttattuk mikor hazaértünk, most pihegve fekszik a teraszon, kapott friss vizet is és ő sem érti, hogy mi történt most ilyen hirtelen, hogy ennyire melege van. Én meg egyfolytában vigyorgok ettől a szép naptól, legszívesebben kifordítanám az összes sarkából a világot és olyan, de olyan pakolhatnékom és lakásszépítgetős ingerenciám van, hogy ihaj. :) De helyette most megyek csinálok a gyereknek egy milánói spagettit, iszom egy kávét, közben kiteregetem a kimosott nagy fürdőlepedőket és még az is lehet, hogy ma neeeeeeeeeeeeeeeem tanulunk, mert hivatalosan is itt a tavasz és szép az idő és az élet és most ennek örülünk. :)


Megjegyzések

  1. Egy pillanattal hamarabb jöttem rá, hogy a kórház mh., és nem egészségeddel van baj, mint hogy odaértem volna. :-) Az azért eléggé kiszúrás, hogy hétvégére megint elromlik az idő, de addig élvezzük ezt.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igen, az baj :( De azért talán a szombat még jó lesz és az se biztos, hogy vasárnap elromlik, volt már olyan a történelemben, hogy igen csak tévedtek a meteorológusok. Bár, mintha mostanában kicsit mintha jobban sikerülne nekik a jóslás. :)

      Törlés
  2. 24 fokot mondanak, várom nagyon!
    Jó ez a kép, már én is akarok lobogóssálasan bicajozni....:) (ja, a kórházzal elsőre engem is megtévesztettél)

    VálaszTörlés

Megjegyzés küldése