Miről írjak?

kovtama | 4:38:00 | |
Mert hogy igazából nem sok minden - vagy semmi - sem történik. Összefolynak a napok, ráadásul olyan szürke, semmilyen. Leginkább az eső volt jellemző a hétre, néha fél órára kisütött a nap, de alig volt ereje. A metszést kellene nagyon megcsinálni, elmaradt a múlt hét végén, pont akkor is az eső miatt. Most az van, hogy hétfőn vagy kedden jön a kertész bácsi, ez az időtől függ megint. Szerinte nem vagyunk elmaradva, de már jó lenne túl lenni rajta. Én is örülnék. Akkor meg permetezni is kell. Na, ilyenkor már azért többször gondolok arra, hogy ha itthon lenne a férjem minden egyszerűbb lenne, mert egyre több a munka, ahogy éledezik minden, elkezd nőni és sorban jönnek elő a "hó alól" az elmaradt dolgok. Úgy érzem időnként, hogy semmire sem jutok egy nap. Mondjuk eddig nem sok mindent csináltam kint, de már el kell kezdeni úgy igazán. Azért is gondolkodom azon, hogy ha jövő héten tényleg meglehet oldani a metszést, akkor kiveszek egy napot és azt a benti,de inkább a kinti munkáknak szentelem. Láttam az egyik kedvenc kertészetemben, hogy tele vannak már tavaszi virágokkal, oda is el kellene eljutni és párat venni, hogy szépítgetni lehessen már kint a terasz környékét.
Mostanában leginkább én is olvasni szeretek blogokat, mivel nincs új téma amit hozhatnék. Vagy amikor eszembe jut valami nem írom fel és elfelejtem mire gép mellé ülök. De azt látom, hogy mások is inkább olvasni szeretnek mostanában. :) :(
Tegnap egyik ismerőssel, (leginkább már barátnő) nézegettük az idei felvételi eredményeket, ők is érdekeltek voltak. Nekik sikerült, de ahogy láttam voltak akik elég gyengén szerepeltek, tanulmányból és hanyagságból eredendően. Volt, aki el sem ment szóbelire egy csomó gyereknél pedig azt láttam, hogy nem érte el a minimum szintet. Most azt nem tudom, hogy ők a fellegekben jártak, mikor iskolát választottak (11-et lehet egyébként állítólag már beírni, szóval a variációk száma "végtelen") vagy egyszerűen a gyereket nem érdekelte mi lesz vele? Azt hiszem ez a kettő azért együtt jár. Láttam, hogy hogy zajlott ez az egész mizéria az írásbelitől a szóbeliig, majd az eredményre várva, hát....szerintem én jövő ilyenkor mindenféle életmódváltás nélkül fogok leadni jó pár kilót. Ahogy én láttam és hallottam ez az egész tovább tanulósdi a többségnél jó nagy stressz. Nekem már ez az év is, hogy tudom már beleszámít a jövőbe. :/
Amúgy meg jöjjön már a jó idő és a meleg és ne essen ez a fránya eső, (férjeméknél baromi sok hó esett és holnap reggelig 1 métert jósolnak)  mert megvettem a fehér vászon cipőmet és azt akarnám felhúzni. És futni is szeretnék menni, de nem esőben és szélben.
De amíg ilyen randa idő van, addig nem nagyon tudok semmit csinálni.  Amúgy meg a  Lidlben van ilyen hosszított póló nagyon klassz anyagból és színekben - van még fekete és csíkos is - 1330 ft darabja.
Nekem van ilyen keki és fekete színben, jól kilehet használni, farmerrel, meg egy legginggel vagy a szűk nadrághoz hasonló divatos jeggingshez felhúzva. Fölé egy rövidebb kardigán vagy egy rövid dzseki, tornacipő, sportcipő és jó kis futkosós, bevásárlós, intézős szerkót kapunk.  Nézegettem a szekrényemet, azt hiszem nekem nem is kell vennem semmit, jól variálható, színekben passzoló, egyszerűbb ruhatáram lett mióta a téli unalmas napokon kiválogattam és rendet raktam.
képek a Lidl.hu oldalról, pickmonkeyval szerkesztve

Na be is fejezem, mert megint a semmiről írok. Ma nem megyek boltba csak matekozni megyünk délután, aztán haza és végre hétvége. Nincsenek nagy tervek, talán egy mozi végre belefog férni, gyerek nézegette a mozi honlapját. 

Ez meg egy egész jó kis bejegyzés Urban Eve oldalán.

12 megjegyzés:

  1. Igen, én sem vagyok mostanában túl közlékeny... De majd csak változik ez is...

    A Lidl hirdetését én is néztem, de én nem járok Lidlbe, így valószínűleg nem lesz ilyen tunikám. :-(

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. De miért nem jársz? A zöldséges részlegük pl. szerintem az egyik legjobb a boltok közül. És a natur görög joghurtot tessék megkóstolni, az a fajta csak ott van, enyhén savanykás, krémes, nagyon finom. :) Ha a közelben lennél vennék neked és bekopognék hozzád :)

      Törlés
    2. Támogatom, hogy a natúr görög joghurt finom! :)

      Törlés
  2. Nekem a Lidl ruhái nem jöttek be. Képen tök jók, de a valóságban olyan kis vacakok és a mosás pikkpakk tönkre teszi őket. Aldisok vhogy jobb minőségűek.
    Itt Miskolcon eddig nem volt a héten eső. Beharangozták, de a nap sütött helyette:)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Lehet két fajta Lidl van? Nekünk eddig minden bevált, főleg a futós cuccaik. Ezek a pólók is nagyon jó anyagból vannak, nem az a vékony póló anyag, hanem vastagabb és mindig visszaáll a nyaka is. Kinek a pap, kinek a papné ugye.:)

      Törlés
    2. nekünk meg a túrás cuccok jöttek be nagyon: hátizsák, túranadrág, túrabot, póló, shoftshell dzseki stb. :)

      Törlés
  3. Én nagyon várom mindig, hogy írj.... hasonló az életvitelünk, és nekem megnyugtató olvasni a "semmirőlsemszóló" mindennapok bejegyzéseit. Kellenek. Így élünk, nem?
    Lehet, ma megnézem ezt a lidlis cuccot. Néha én is azt érzem, hogy nem jó minőségűek a pólók pl, vagy képen tökjó, aztán egészen fura, ha élőben megnézem. De pl. farmerokat szeretek ott venni, eddig csak jókat sikerült, szerencsére.
    Tegnap akaratlanul is futottam :), mert a kutyával csak úgy lehetett közlekedni... mindegy, jólesett, és a kutya is kifulladt, szerencsére.
    Itt most a héten úgy volt, hogy minden éjjel esett az eső,koradélelőtt még felhős volt, aztán minden nap szinte napsütés volt egy kicsit. Ez jó.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Jó neked, én is akarok már menni megint, de itt annyira rossz az idő már napok óta :( Legjobban a kert izgat, mert nagyon kellene már az a metszés :( Ma megint esik, ezerrel fúj a szél. Én meg mindjárt nekiállok olvasni, semmi kedvem máshoz.

      Törlés
  4. Semmiről se szóló mindennapok? Nemár! Olyan jól leírod a napodat, a gondolataidat, hogy alig várom, reggel végre megjelenjen a következő bejegyzésed az olvasott blogjaim listáján! Még több ilyet, mert tele vannak élettel és kell ez. Nekem a tegnapi napra annyi jó dolog jutott. Egy kis szolgálati út a kedvenc városaim egyikébe, finom ebéd, barátnők, új tiszta bőr sötétkék cipő(oxford stílusú, férfiasan nőies), estére pedig Bagdy Emőke anyuval. Az a nő ... egy levegővétellel végigtolta a kb 75 perces előadását. Jó kis nap volt, na! És látod ... odahaza a blogomon és se írom ezt le, csak ide neked. :-D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Pedig leírhatnád - még így röviden olvasva is nagyon jól hangzik. Ez egy igazán JÓ és TELI nap volt, olyan, amitől egész nap mosolygásra áll az ember szája :).

      Törlés
    2. Ez igaz, tartalmas volt :-D

      Törlés
    3. Iveta, pedig leírhatnád! Én szívesen olvasok ilyet is, meg nálad a komolyabb témákat is. :) Akit nagyon szeretek még Molnár Ilonka blogja. Na, őt olyan kis csicsergős, néha kicsit mísznek képzelem el, de végtelenül kedves, aranyos, vidám csajnak. Szeretem, ahogy ő ír pl.

      Törlés