Most már azért

kovtama | 6:16:00 | |
össze kell szednem magam a kinti dolgok terén. Bármennyire is mondogatom, hogy van idő de azért na. Tegnap míg lesöpörtem a teraszt a szombat esti nagy szél után, megállapítottam, hogy ide tényleg egy alapos suvickolás kell domestossal és bő vízzel, meg a hosszú nyelű erős felmosóval és nem elég egy szimpla kis felmosás. Sajna kutyával az élet egyik rossza - igaz rosszból kevés van, ha van egyáltalán - hogy koszol. Na, ez az igazság és azért nekem, mint picit - vagy meglehetősen nagy - rendmániásnak az már óriási dolog, hogy nem mosogatom fel minden héten. De azért már igen csak szürkék a kövek, szóval bármennyire is próbálok túllépni azon, hogy tavasz van és változó időjárás és eső és és és... a hétvégén megejtek egy fertőtlenítős nagy generált. 
Amúgy megnéztem a muskátlikat, elég siralmas állapotban vannak. Sok rajtuk a száraz levél, kopaszodnak, nem is tudom fellehet e támasztani őket? Igaz, hogy már jó pár évesek, szóval kell is az újítás, de azért jó lenne, ha a legtöbb életre kelne. A jövő héten már április - a gyerek minden héten legalább 3x megkérdezi mikor megy már Erdélybe, nekem meg görcsbe áll ettől a gyomrom - és akkor biztosan tele lesz már vele az összes kertészet. Hétvégén láttam már egy két áruházban, hogy elkezdték árulni őket, de olyan kis satnyák voltak, hogy még nem vettem. Leginkább futókat láttam, én pedig szeretném azt a szép mélybordó parasztmuskátlit is. Jó lenne itt elől, ahol a ház van szinte teljesen beépíten az udvart. Na jó, a beépítés túlzás, de több mindent kellene. Ide kerül a tó, a mellé a pergola (ezer éve várok rá) aztán a kocsibeálló. Pár sziklakert, még pár nagyobb bokros virágos akármi és akkor nem is kellene itt füvet nyírni. A fél hektár az sok, mindenféle szempontból. És kötelesség is. És ilyenkor tavasszal több a kötelesség a kertben, mint az élvezet, az biztos. Hát így van ez ezzel is, előbb a munka aztán a szórakozás.
Olyan nehezen keltem fel, olyan vagyok mint a gyerekek. Hétvégén kipattanok az ágyból, hétköznap viszont alhatnékom van. Az éjjel kétszer keltem fel a kutyát a helyére parancsolni, megint szórakoztatta a falut csak ő ugatott a kapunál. Komolyan mondom minden este celluxal fogom körbetekerni a száját. :)
Mostanában olyan jó vagyok az étkezésben is, mióta futok ezerszer jobban figyelek és nem is csábulok el. Ez tuti a fegyelem miatt van, na meg ha teljesítem a napi távot, miért rontsam el ezzel? Ma is viszem a gyümölcsturmixomat, ez reggelire mert olyan jól eltelít. Aztán viszek két szelet teljes kiőrlésű kenyeret , mozarellát, két szelet sonkát és paradicsomot, ez lesz a tízóraim (sajnos reggelire képtelen vagyok kefirnél, gyümölcsnél, joghurtnál és a kávémnál többet enni, tudom ez nem jó, de pótolom a tízóraival) ebédre a maradék sült csirke lesz, savanyú uborka, jégsaláta, paradicsom, mozarella. Uzsonna még nem tudom, vacsora pedig tojásrántotta,pici túró, paprika, paradicsom.
Valahogy így tervezem. Ma nem lesz futás, azt holnapra tervezem. Helyette itthon fogok Lesliet csinálni.
Ő az:

https://youtu.be/ivYkIsao8UA

1 megjegyzés:

  1. Ez a bejegyzésed friss, fitt és üde és olyan.... keresem a jó szót, lendületes, na :) - lett.
    Tegnap az ebédhez olyan jó salátát sikerült csinálnom - grillezett csirkemellel nagyon finom volt, ette is a vendégek "sportosabbik" fele...
    Néztem a tegnapi gyümölcsös itókádat, annyira guszta :).

    VálaszTörlés