Na, azért csak hiányzik

nekem a laptopom. Hiányzik a reggeli szertartásom, hogy miközben a kávémat készítem el, addig bekapcsolódik és mire odaülök a forró reggeli italommal már nézhetem is ki mit írt előző éjjel vagy kora hajnalban. Na meg a reggeli pötyögés is hiányzik és a leveleim átböngészése, az elintéznivalók, utalások, ez az. Apróságok, amiket itt is meglehet tenni a munkahelyen, de nekem azzal kezdődik a napom. Még nem tudok róla semmit, mi a baja vagy meglehet e csinálni. Viszont, mivel a tévé kilőve, leginkább olvasok vagy kint vagyunk a kertben. Jó, ha nincs gépe az embernek szépen tud haladni a munkákkal. :) Ma délután ha hazaérünk kiakarom vinni a nagy napernyőt. Na nem mintha már annyira tűzne a nap, de olyan jól mutat a kertben a kerti bútornál. :) A gyereknek meg megígértem a kinti függőszéket felakasztani a teraszra és elfelejtettem :( Kíváncsi vagyok mikor jut eszébe. A napozóágyakat idén cserélni kellene, mert már régóta használjuk és hát a nap kikezdte, elkezdett rozsdásodni, ami a kisebb baj, mert lelehet festeni, de már többször meg is varrtam. UV álló, de hát nem örökös. És szeretnék egy hintaágyat évek óta....a férjem meg nyugalmat, úgy hogy ezt lehet elodázom még :D
Tegnap végül nem mentünk boltba, nem volt kedvem, gyerek is inkább ment volna haza. Ma meg kell ejteni mindenképpen, a hűtőt olyan jó kifosztottuk, hogy már szinte csak a fagyasztóban van pár csomag hús, amúgy más nagyon semmi. Ma reggel megcsináltam az utolsó lefagyasztott gyümölcsből a napi smoothiemat is. Már úgy hozzászoktam, hogy szerintem hiányozna az is.
A hét közepétől megint 22-23 fokot is mondanak, legyen így! Ja és nem a kutyus taposott le pár virágot, hanem a macska. A kutyus szépen kikerüli, körbe megy az elkerített résznél. A macska meg simán belemászik. A hétvégén egyébként szépen kitakarítottuk a kutyaházat, kiporszívóztam, tényleg :) ne nevess! mert tele volt apró sárdarabokkal (a porszívó meg a kinti, amivel kocsit szoktunk takarítani) na nem tudom ezért e vagy másért, de a kutya azóta a teraszon alszik :D :D Kihúzta a kis takaróját és azon kuporog, nem értem.
Nem nagyon történik semmi, leginkább szenvedek itt a munkahelyen, mióta ilyen jó lett az idő. Annyi, de annyi dolog lenne otthon és sokkal szívesebben csinálnám. Nálam jobban már csak a férjem szenved, akinek még legalább 3 hét - vagy több - vissza van. Már jönne haza nagyon. Ezer terve van.



Megjegyzések

  1. Szóval függőszék? légyszi muti meg, hogy rakjátok fel... évek óta van egy - és egy függőágyunk is - de még egyik sem lett "beüzemelve". Tegnap előszedtem, mert Mucus hisztizett egyet miatta - egyébként jogosan :) - hogy miért nincs már felszerelve. Egy gerendára gondoltam, a felső teraszra. De fogalmam nincs, hogy hogyan is kellene, szerintem apukámnak sem, ezért halogatja :), csak nem vallja be....
    Nekünk is hiányzik a reggeli Tami-írás :).

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Egy gerenda van keresztben a teraszon és azon van két vastag, erős kampó felfúrva kb. 15cm hosszú,olyan menetes,ami be van tekerve a gerendába. Arra akasztjuk fel.

      Törlés
    2. Ilyen, de ennél kb. 3-4x ilyen vastag és hosszabb.

      https://www.google.hu/search?q=menetes+kamp%C3%B3&client=firefox-b-ab&tbm=isch&tbo=u&source=univ&sa=X&ved=0ahUKEwjQtPuUpPnSAhWE1SwKHevhBJoQsAQIGQ&biw=1280&bih=915#imgrc=48Dd1w-ql1un5M:

      Törlés
    3. Köszi, úgy várom, hogy feltegyék nálunk is....

      Törlés
  2. a hintaágyat nagyon javaslom, olyan jól lehet benne relaxálni napsütéses vasárnap délután madárcsicsergésben, én imádom.

    VálaszTörlés

Megjegyzés küldése