Nem tudom ki hogy van vele

de én ma olyan fáradtnak érzem magam, hogy kb. most is eltudnék aludni így ülve. Ezt most tényleg ráfogom az időre - na meg korán is keltünk, mert suli - mert most éppen 18 fokot mutat a kinti hőmérséklet. Tegnap meg este hideg lett és olyan szél fújt, hogy tele hordott mindenféle falevelet a teraszra, ott még rendet kell raknom, de hogy mikor veszem rá magam azt még nem tudom. :/  Kiskorúnak sem volt kedve menni korán reggel, de hát ugye nem kedv kérdése az egész, ha meg már ott van, akkor alig akar elindulni mikor vége van a másfél órás tanításnak. Ma rendes csaj voltam, egyenesen előre néztem, se jobbra, se balra csak mentem be célirányosan a boltba tejszínhabért és eperért, tudom, tudom még nem az igazi, de olyat gondoltam ki, hogy csinálok citromos mascarponés pohárkrémet friss eperrel és ha törik, ha szakad akkor is akartam venni. Na szóval mentem célirányosan és nem néztem semerre és hopp el is tudtam menni úgy a Pepco mellett, hogy csak laposan néztem, alig alig és nem mentem be. Azt viszont láttam, hogy csoda színes dolgok vannak a boltban, olyan igazi tavaszi, meg már húsvétos is, de akkor sem. Erős lány vagyok én, ha kell. :) Végül kaptam epret az Aldiban, le is volt árazva, úgy hogy délután majd megcsinálom ezt a pohárkrémet. Ebédre kifőztem egy adag spenótos ricottás töltött tésztát, reszelt parmezánnal, lazaccal ez lesz az ebéd ez gyorsan meg van. Mondjuk a tésztából én módjával ehetek, de egy pici azért belefér a napi adagba, mert ezt a fajtát, amit a Lidlben lehet kapni szeretem, amúgy nem vagyok egyáltalán tésztás. Én szoktam rácsorgatni chilis olívaolajat, azt a deluxosat, amit azt hiszem szintén a Lidlben lehet kapni, azt is nagyon szeretem, de vigyázni kell vele mert tényleg méreg erős. Engem azért az sem hat meg, mert oda vagyok az erős ízekért. Aztán meg ahogy elkezdtem ide pötyögni mindjárt eszembe is jutott, hogy addig a hűtőt is leengedhetném, bár önolvasztó de időnként kihúzom, hagyom hogy az a pici is leengedjen, kitörlöm "illatosra" kiválogatom a cuccot, ami benne van, átnézem mit kell gyorsan megenni és úgy pakolok vissza mindent, hogy már szép. Remélem mire ezt befejezem a nagyja már leolvad róla és lehet készre tisztogatni. Nem volt betervezve mára ez, nem is szeretem csinálni, de nagyon ráfér már a hűtőre a dolog. 
Közben lejárt egy adag mosás, majd mindjárt viszem is ki a nagy szárítóra, meleg van, süt a nap és közben picit fúj is a szél estére remélhetőleg minden meg fog száradni. Nagyon kellene kint is tenni venni, de esküszöm megmozdulni nincs sok kedvem, pedig annyira vártam a jó időt. Mintha ezer súly lenne a karjaimon olyan most. Lehet, hogy ma hagyom is a kinti dolgokat és túllépek azon, hogy kb. 20 talicskányi levágott ág hever a hátsó részen a gyümölcsösben, amit ki kell tolni a kert legeslegvégébe, hogy majd ott ha elszáradtak lehessen az egészet elégetni. Vár rám elszáradt pampa fű is, amit le kell vágni, na az még elég nagy meló. Szépek nyáron, gyönyörű nagyra megnőttek, nagyok eltakarják az egész medencét a kíváncsi szemek elől, de van velük munka bőven. Még kb. másfél hónap amíg a férjem hazaér, majd szép apránként addig a nagyját megcsinálom, mondtam neki, azért ne aggódjon, bőven hagyok neki is tennivalót amíg itthon lesz, nem fogok túlzásokba esni. A ház elé a kapuhoz, ahol hagytunk egy kis részt és még nem tudjuk mit ültessünk oda vettem pár csomag porcsin rózsát, meg törökszegfűt, hogy kicsit legyen ott is színes és tudom, hogy a lepkék nagyon szeretik ezt a fajta szegfűt, rájuk gondoltam mikor landolt a kosaramban két csomag. Remélem lesz is majd belőlük valamit, később kell csak elszórni a magokat. A kapunk belső felére meg terveztem színes felakasztható kaspókat venni, tele van velük minden bolt - még a Pepco is :D - meg a KIK, meg a JYSK, meg még a Tesco is, szóval lehet válogatni bőven és oda muskátlikat szeretnék rakni, szerintem szép lesz majd. Tervem az van bőven csak időm és kedvem is legyen elég hozzá, mert hajlamos vagyok arra, hogy alább hagyjon a lelkesedésem egy idő után, ha látom, hogy az a sok minden egyszerűen nem fér bele. Ezért hát majd rangsorolni kell mi a fontos, mi nem az. Most pl. fontos a hűtő, úgy hogy megyek is megnézem hogy áll, mert szeretném minél hamarabb befejezni és visszapakolni és van még pár dolog, amit a fáradtság ellenére is, meg kell csinálnom. 

Megjegyzések

  1. Lehetne rosszabb is :) - reggel elkezdett szakadni az eső, és olyan igazi áztatós, meg bokáig ér mindenhol már a víz, brrrr, háromszor áztam szarrá a délelőtt, kocsiból ki, kocsiba be (és a harmadik boltban találtam csirkemellt!!! áááááááááá....) Hűvös van, ahogy hazaértem, az első az volt, hogy begyújtottam. Jó volt hazaérni, amúgy, most olyan jó itthon :).

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Férjem is mondta, hogy ott szakad az eső és mondják most nagyon, hogy olyan napok lesznek, pedig most rengeteg hó esett ismét, biztosan nálatok is azért esik. Itt meg hét ágra süt a nap, a kutya meg azt sem tudja melyik oldalára feküdjön olyan melege van. Szerintem holnapra ér ide a rossz idő, érzem a szél járásán, még nem nagy, de már azért fúj, szóval ott van a levegőben. Nagyon nem akarok már esőt, volt itt bőven belőle jó pár napig, most már jó lenne ez a meleg inkább és a nap és akkor jobban előbújnak a virágok. Közben készen lettem a hűtővel, mindjárt megyek felmosni a konyhát. Hát én fűteni meg inkább már nem akarnék, szerencsére nem is szoktam már mindennap, a falak nem engedik lehűlni a házat, inkább csak este szoktam picit, és akkor két napig meleg a kályha, nem hűl le az sem hogy már jó idő van. Meg már azért sem akarom, mert szerintem a fűtés csak felerősíti a por szállását a házban, azt meg ki nem állhatom :D :D

      Törlés
    2. Itt Miskolcon is egész nap esik meg nyolc fok van.

      Törlés
  2. Úgy ennék tésztát! Sajnos nem lehet, mert sok kalória nekem, de most nagyon megkívántam! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nekem sem lehetne :/ de számolom a kalóriabázisban és 10 deka azért nem fog földhöz vágni :D Talán :/ Én nem szeretem, csak ezt a spenótos ricottásat, szóval felőlem lehet bármilyen, pedig én meg úgy vágyom Olaszországban élni, hát ott kapnék a fejemre azt hiszem, ha elém raknának egy tállal és húznám a számat :D :D Na jó, a pizzát viszont imádom!

      Törlés
  3. Amennyiben van sövényvágód akkor azzal nagy hatékonysággal lehet a pampafűvet levágni, ha nincs összekötve, akkor kösd össze, és könnyedén tudod cipelni is, és annyira jól ég, hogy az alig kiszáradt ágak is könnyen elégnek, ha rádobálod.
    Egy kicsivel arrébb tőletek ma egésznap borult volt.
    Joli

    VálaszTörlés
  4. Ez akár az én napom is lehetett volna, sok esővel fűszerezve. Ja, én el is aludtam, anyuméknál bekómáztam a tévé előtt. Délután viszont aktív voltam, sokat főztem és rakodtam is egy kicsit.

    VálaszTörlés

Megjegyzés küldése