Olyankor szeretek

kovtama | 5:49:00 | | |
ide ülni a gép elé reggel főleg, amikor a kedvenc blogíróim már bejegyzéseket tettek közzé. Van jó pár, akiket szívesen olvasok, mert általában mindig pozitívak és akkor nekem is jól kezdődik a napom. Én is várom, hogy minél előbb írjanak valamit, biztosan más is így van vele. Fura, hogy ismeretlenül is, hogy tudunk hiányozni a másiknak. :) 
Még mindig nem foglaltam le egy nyaralást sem. Ez az én hibám. Annyi jó helyet találtam, hogy tele lett vele a fejem, nem tudtam dönteni, melyik lenne igazán az, ami mindegyikőnknek tetszene, így elodáztam az egészet. A bőség zavara. Most már tényleg aktuális lenne kitalálni akkor hova és mikor. Június vége fele lenne jó és augusztus elején talán, hogy jól kezdődjön és záruljon a nyár. Bár lehet a férjem már nem is lesz itthon augusztusban, ez a bizonytalanság ami miatt persze megint nem tudom mikor. Kolléganőmet hallottam egyik nap, már foglalja a szállásukat, innen jutott ismét eszembe, hogy el kellene dönteni. Na meg a kedvenc balatoni szállásunk is hamar beszokott telni, de Zalakarosra is jó lenne egy hétvégére elmenni, mert a gyereknek annyira tetszett az élményfürdő. 
A klassz szombati nap után tegnap már eső volt és szél. És állítólag a hét is ilyen lesz, szuper, :/  Aztán vannak olyan dolgok, amiket picit jobban kellene csinálnom. Úgy hogy a hétvégi "fogadalmam" az volt, hogy visszaveszek. Bár nem vagyok vallásos, de ennek ellenére picit másképp szeretnék én is tenni dolgokat. Valahogy csendesebben, kedvesebben, visszafogottabban...ez lenne az én böjtöm. Na meg persze, hogy konkrét dolog is legyen étkezésben is lehetne letisztultabb pár hétig. Több tisztább étkezés, kevesebb hozzávaló, egyszerűbb, zöldebb, könnyebb....valami ilyesmi. Külső belső megtisztulás....ilyenek. Annyira kellene, mindenféle szempontból. 
Más.
Olvasom, hogy Romániában tombol a kanyarójárvány, mert sokan az elmúlt években nem oltatták be a gyereküket. Na most, én rohadtul kitudok akadni, ha a neten mindenféle cikkeket osztanak meg buta emberek, buta embereknek, hogy óvakodjanak az oltásoktól és ne engedjék, tagadják meg azokat. Ezt én nem tudom elfogadni, nekem ez az egyik, amit keményebben büntetnék. Jönnek a mindenféle hülye indokokkal, hogy régen sem volt ennyi oltás, meg az ősember is oltás nélkül élt, meg a bánatom tudja még miket szoktak összehordani....hát komolyan nem normálisak. Nem, sajnos nem tudom elfogadni ezen a téren a magyarázkodást és az ellenvéleményt, hogy miért nem kell oltani. Pedig nekem is volt rossz tapasztalatom! A gyerek 3 éves korában az akkor beadott oltás után napokig lázas volt, nem múlt el. Nem kicsit, 39- 40 között. Két hét kórház, ahol alapos vizsgálaton esett át, én a legrosszabbra gondoltam már, kibírhatatlan volt. A mai napig nem tudjuk pontosan mitől volt, állítólag valami vírus vagy baktérium...antibiotikumot kapott több napig, folyadékban. Nos, nekem van azért sejtésem, mert az oltást megelőző napon szülinapi kerti parti volt, ahova egy beteg kisfiú is eljött, lázasan, megfázva. Szerintem ott tőle kapta el a gyerek csak még nem jött rajta ki a betegség és mivel ráoltottak így reagált. Na mindegy, ez egy kitérő volt, szóval én is tiltakozhatnék az oltások ellen ilyen tapasztalattal a hátunk mögött, de nem vagyok hülye. Az egész gondolatmenetem meg csak azért volt, mert ugye áprilisban Erdélyi utazás a gyereknek és ez most eléggé rosszkor jött. Tudom, itthon be vannak oltva a gyerkőcök, de akkor is idegesítő.
Lassan világosodik most kezdem látni, hogy megint sötét felhők vannak az égen. :( Pedig most jó lenne pár napig a jó idő, nagyon meg kellene már metszeni a fákat és egy lemosópermetezést is csinálni, bár kemény tél volt és valószínű kártevőből is így kevesebb lesz, de akkor is ez tavasszal fontos.
Amúgy meg nagyon hétfő :/ Úgy elmúlt ez a hétvége is, mint a csuda észre sem vettük, hogy volt. Nem jól van ez így. 
A hétre tervezek egy mozit a gyereknek, láttam már játszani fogják a King Kong új részét, korábban már beharangozta, hogy szeretné megnézni. Csak még azt nem döntöttem el, hogy én is beülök vele vagy egyedül ő vagy a haverjával ketten....ezt még ő se tudja szerintem.  Mondjuk, ha egyedül ülne be, addig én beugorhatnék turizni valahova ezer éve voltam már....időnként jó kis anyagokat lehet találni, pl. függönynek. Mert még mindig nem találtam meg abból se az igazit. Ha nem alkuszik meg az ember ugyebár, akkor így jár. :)


 

4 megjegyzés:

  1. Én is úgy szeretem kezdeni a napot, ha a kedvenc bloggereim már írtak valami jó napindítót :-D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igen. pl nekem a te blogod. ott mindig fel lehet töltekezni komolyabb dolgokkal is! szeretem.

      Törlés
  2. Most nem volt időm "rendesen" végigolvasni a hétvégén a szokásosaimat, hiányzott, hiányoztatok is... :)
    Horvátországot idén végülis sztornózzuk, a toszkán út miatt, de majd legközelebb :). Én is próbálom belőni a nyarat, néha szeretem az "ad-hoc" dolgokat, szóval valahogy tartok a jóval előre foglalásos dolgoktól, ez elég hülyeség, de jobban szeretem, hogy mondjuk ma döntök, hogy akkor jövő héten ide vagy oda megyünk. Balatonra mindenképp szeretnénk :), örülök, hogy ez Hannának is nagy szerelem.
    Mozi: mostanában nem találok olyat, amit közösen meg tudnánk nézni a gyerekkel, és megérné elmenni. Eh :(.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ahova mi járunk oda nem tudok sajnos úgy dönteni, hogy ma kitalálom a jövő héten megyünk, mert már áprilisban elfogy a hely :( pedig sokkal jobb lenne úgy a férjem miatt. A parttól 50 méterre van a strand, közel minden és sok a visszatérő vendég hozzájuk, oda járunk már szerintem 10 éve is talán. :) A toszkán út közelebb állna hozzám, mint a horvátországi, de a családomhoz meg ez, hiába a víz, meg a mindennapfürdésatengrben nagy úr. :) De a bakancslistámon fent van egy toszkán út, találkozás Frances Mayesel :) Kirándulások, ez az.....

      Törlés