Persze reggel

mikor Dius blogján olvastam a kompetencia mérésről eszembe jutott, hogy én nem is néztem meg a gyerekem tavalyi eredményét. Nem mintha annyira érdekelne, hogy ebben a hülyeségben hogy teljesített, valószínűleg ezért is "vigyáztam" annyira arra két kis cetlire, amire rá volt írva az azonosítója, meg ki is ment a fejemből az egész. Most bezzeg kíváncsi lettem rá, hogy láttam erről szólt Dius bejegyzésének az eleje. Őrült keresgélésbe kezdtem, mert azóta már váltogattam a táskáimat, ki be pakoltam....hát persze, hogy egyelőre nem is találom. :/ Még lesz egy köröm, hátha előkerül. Az angol szóbelit tudom, mert azt megmondták neki 98% lett , de az írásbelit nem és a matekot sem néztem meg. Ha nem lesz meg, hát nem lesz meg csak persze most "idegesít", hogy nem láthatom. :D 
Amúgy tegnap megkapta az ismétlő oltását, nem is tudtunk róla. De az milyen már, hogy az óra első 20 percében elmennek oltásra, aztán a maradék 20 percben meg írnak egy 7 feladatból álló matek dolgozatot? Most ezt komolyan ekkor kellett? Aztán meg utolsó 7. órában egy biológiát, hogy szép legyen az élet. :) Állítólag ne aggódjak mind a kettő jó lett. Kopp kopp.  Hazafele persze mondta, hogy előfordulhat, hogy hányingere lesz, meg fájni fog a karja, meg levert lesz.....szóval nehezebben megy majd a készülés a mai napra, de mivel történelemből hétfőn írtak témazárót és nem vettek új anyagot, irodalomból szintén kikapták a témazárót előző órán, matekból meg ugye tegnap írtak, angolra meg neki nem kell külön készülni, ezért csak bepakolt mára és hagytam pihenni.
Mára meg nincs nagy terv, még nem tudom megyünk e külön matekozni, attól függ mennyire fogja érteni az új anyagot. Bár jó lenne ha még azon melegében még egyszer elmagyaráznák neki, na majd még fél háromig eldöntöm. Ha megyünk lőttek a kertészetnek, de az megvár a jövő héten is. Boltból csak ásványvíz és friss gyümölcs kell, más minden van itthon. Lehet, ha időben hazaérünk már délután elkezdem kirakni a virágokat, visszavágom a muskátlikat és akkor már nem kell ezzel foglalkozni. És nem kell jövő hétig várni a fűnyírással, hihetetlen. Ha holnap még jó idő lesz simán megtudom ejteni akkorára nőtt ezalatt a pár nap alatt, nem is gondoltam volna.
Minden reggel a nappali ablakából 3-4 katicát is összeszedek. Van valaki rajtam kívül (és Nicole Kidmannen kívül?) aki utálja még őket?? Mert én igen. Egyszerűen nem szeretem, mászkálnak és büdösek és valahogy nekem nem a barátaim. Legfőképpen mióta azok a dögök elszaporodtak, a harlekin katicák. Kellett őket erőszakkal elszaporítani, megbolygatni a természet rendjét, most bezzeg kiirtani nem lehet olyan sok szokott lenni belőlük nyáron, utálatosak. Erre nem volt soha, erre tavaly nyár végén tele volt velük a ház fala, elért minket is. Undormányosak és remélem a hideg őket is kicsinálta.
Ma csak fél háromig dolgozom, ez jó, péntek van ez meg pláne jó, találtam a gyereknek majdnem vadi új telefont nem drágán, ez is jó. Megyek, megcsinálom a tízóraiját, meg összepakolom mára amit viszek magamnak ebédre és veszek egy zuhanyt. Tegnap este csak bedőltem az ágyba és már aludtam is, reggelre maradt minden. 


Megjegyzések

  1. Oltás után dolgozat? El vannak kényeztetve...

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. :D :D :D De nem is hogy oltás utána, hanem hogy 20 perc 7 feladatra, oda vissza egyenlet , meg ellenőrzés. Hát nem tudom, nekem ez kicsit sok, illetve az idő kevés. Vagy csak én élek nagyon a múltban :D :D Öreg róka vagyok már na, időnként. :)

      Törlés
  2. Írtam már, hogy kb. két éve küszködünk a harlekin katicákkal, talán fotót is tettem fel. Igen, bent is vannak, összeszeded, akkor meg büdösek, pfúj. Nem találtam még rá megoldást....
    Én megnéztem a kompetenciát, jelezem, közepes lett, nem ezt vártam, nem tetszett, de úgy látszik, bele kell törődnöm abba, hogy a gyerek egy erős jónál nem képes többre. Elfáradtam....
    Hétvégébe szerettem volna mindent beszorítani - kertezés, ablakpucolás, függönymosás - de ahogy olvasom az előrejelzést, erre keresztet vethetek.
    Milyen napozóágyaitok vannak?:)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nálunk nem voltak eddig :/ :/ Utálatosak. De én a nem harlekint sem szeretem igazán, pedig tudom hasznos. Még mindig nem találom azt a papírt, amin az azonosító van, pedig most kiváncsi lettem. Ez van, nem fogom már megtudni soha. :D Napozóágy, az a dönthetős, amit mindenhol lehet kapni. Tesco, nagyobb Spár. Talán már 4-5 éve nyúzzuk, most kezdenek kopni, elfáradni az anyag. Idén lecserélem őket. Itt láthatod:

      https://www.google.hu/search?q=d%C3%B6nthet%C5%91+napoz%C3%B3%C3%A1gy&client=firefox-b-ab&tbm=isch&tbo=u&source=univ&sa=X&ved=0ahUKEwiAioH72u7SAhUBGywKHVM_A1YQsAQIPg&biw=1280&bih=915

      Törlés
    2. Köszi :) én hintaágyra vágyom.... csak nincs hova tenni.

      Törlés
  3. Szeretjük a katicákat! :) A harlekint nem, bár azt sem bántják a gyerekek. Ezek még a legyet sem akarják leütni, kiterelik a szabadba, hogy ott éljen boldogul. :)
    Oltás után 20 percben dolgozat ----no comment. :(
    Popianyu

    VálaszTörlés

Megjegyzés küldése