Szép az idő

süt a nap, minden virágba borul lassan, rengeteget nőtt a fű, harsogó zöld, tavasz van, mi kell még? :) Nem tudok beszámolni semmiről, mert most minden jó, csinálom a dolgom, teszek veszek mennek a napok. Még kérdéses, hogy holnap megyünk e matekozni délután vagy nem, ha nem akkor korán végzünk és megyünk a kertészetbe. Várom. :) Szépítgetni akarok mindent, jaj annyira rám jött a változtatás, csinosítás, annyi de annyi ötletem van/lenne...mentem Pinterestről a képeket az albumjaimba, mások blogján is találok ezt azt. Szóval jó minden, tegnap még azt sem vettem fel, hogy a gyerek leejtette az iskolában a telefonját és eltört. Régebben elszállt volna az agyam, de most az volt bennem, hogy ez van, benne van a pakliban és hát olyan nagyon sírt, hogy nem volt szívem elmagyarázni ezredszerre is, hogy ugye megmondtam, hogy az iskolában nincs nyomkodás, csak akkor veszed elől, ha vészhelyzet van és el kell érned? mert hát minek? A dolgon nem változtat semmit. Új telefont nem kap, mobilos boltokban simán lehet használtat jó áron kapni és még garancia is van rá. Bőven megteszi azok közül valamelyik. Amúgy meg öröm az ürömben, hogy kapok egy kis plusz pénzt, pont tegnap délután derült ki a munkahelyen, na hát akkor abból meg lesz a telefon és még egy pici mehet a kis dobozkába a többihez. Persze jó lenne, ha az egész mehetne oda, de mindegy legalább nem abból kell elvennem, ami eddig összegyűlt. Amúgy nincs semmi, még másfél óra és mehetünk haza, ez is elfog szállni ahogy a többi reggeltől. Ezek meg itt vannak az asztalomon, a futós újságra mióta nálunk is kapható előfizettem, jó kis motiváció most pont ez kell, a sütiset reggel vettem, mert vannak benne jó krémek úgy hallottam és kitaláltam, hogy idén először én akarom csinálni a gyereknek a szülinapi tortáját (vagy végül a cukrászdában kötünk ki:D ) a jegyzetfüzet olyan jól néz ki belül, a balkonos könyv pedig le volt árazva, hozzák ide a céghez. Hétvégén lesz mit olvasnom a napozóágyon, ha szombaton még tényleg olyan jó idő lesz, ahogy mondják. :)




képek: saját és google



Megjegyzések

  1. Hú, ez a balkonos könyv nagyon izgat. Mióta tudatosult bennem, (röpke 3,5 év után) hogy nem költözünk innen már sehová, és az otthonom marad Baranya, azóta idén virágozok, fát ültetek, málnabokrot, stb. Már eprem is van balkonládában. Ja és minden nap locsolom a frissen vetett füvet. A képen lévő koktélparadicsomok igazán megihlettek. :)
    A telefonomat hete törtem össze, ionjaira, 1 napig sírtam, aztán rájöttem hogy van rá biztosításom, így megúsztam.
    Vasárnapra esőt és 9 C-ot mondanak mifelénk... Az kicsit karcsúúú :(

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. És megszoktad már Sziszó?? Emlékszem az elején kicsit elvoltál keseredve. De a fészen látom mennyi dolgot csinálsz, ez jó. A balkonos könyv a Szalay könyvkiadó oldalán van, nézd meg tök olcsón vannak ott könyvek!! És most van egy csomó kertészes könyv is. Igen, visszaesik a hőmérséklet, pedig annyira kellemes már az idő, de szombaton elvégezzük amit kell, vasárnap meg bent kuckózunk :D

      Törlés
  2. Jó ezt olvasni, hogy jó dolgok is történnek, meg hogy pozitív vagy, legalább jövök ide feltöltődni.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Most eléggé, a fene érti. Biztos a jó idő miatt, az nagyon feldobott engem. :)

      Törlés

Megjegyzés küldése