Tegnap amikor kinyílt

otthon a kapu csak néztünk befelé a gyerekkel, tátott szájjal. Reggel még nem volt kinyílva semmi és délután arra értünk haza, hogy egy csomó nárcisz, rengeteg barackfa és mandula virágba borult.


ezer méh és mindenféle bogár döngicsélt már körülötte. csak ne legyen az, mint tavaly, hogy így indult, aztán jött a hideg és a szorgos méhek eltűntek, gyümölcs meg alig lett a fákon
Eszméletlen szép kezd lenni minden ott hátul a gyümölcsösnél és a már lassan három napja tartó 20 fok feletti idő megtette a hatását. Minden nő, mint a bolondgomba most már látom tényleg, hogy nagyon össze kell szedni magam, hogy utolérjem a burjánzó kertet. Szerintem a jövő hét végén, ha ilyen marad az idő akkor már füvet fogok nyírni. Szombaton pedig egész napos kint lét lesz, már megbeszéltük Kiskorúval, hogy ha hazajöttünk a sulijából, akkor kicuccolunk, kint fogunk enni, kirakjuk a diófa alá a kerti bútort - eddig csak két napozóágy van kint - elővesszük a napernyőt is. Összeszedjük a maradék ágakat, lepakolunk mindent a terasztól, alaposan felsikáljuk, kivisszük az összes virágot, visszavágjuk a muskátlikat, teszünk veszünk, pakolunk, szépítünk. Szerintem pénteken benézünk a kertészetbe is, már láttam hogy egyre több a virág. :) A büdös kutya letaposta az egyik holland nárciszom, már volt rajta egy picike virág is csak nem nyílt még ki és én olyan pipa lettem!! A fene vinné el, tényleg gondolni kellett volna, hogy a kapunál szeret nézelődni, meg ott végig futni. Arra gondoltunk, hogy mivel megcsináltuk majdnem teljesen zártra és 180 magasra, nem nagyon fog arra "kóbászolni", mivel csak pici réseket hagytunk, hogy azért ne legyen börtön érzésünk, de nem így lett. A pici réseken azért csak csak kilát és hallja is ha megy el valaki és egyből ott van. A virághagymákat majd át kell telepíteni valahova és oda valami örökzöldeket ültetni, ahogy jövünk majd befelé a kaputól. Vagy nem tudom, valamit ami szép lesz.
Tegnapra nem tanultunk, ahogy írtam, persze nem vagyunk szerencsések, mert csak írt egy röpdolgozatot Kiskorú fizikából. Valami számítások voltak, 4-es lett szerencsére. Még szerencse, hogy a gyereknek valahogy van érzéke hozzá, én nem tudom világéletemben utáltam talán nem is annyira "lányos" tantárgy, ő meg simán 4-5 belőle és szerintem a számításos feladatok is nehezebbek, mint a mateknál még is azok is mennek neki pikkpakk úgy hogy nem is nagyon kell a könyv felett ülni. Még azt sem mondhatom, hogy a tanárnő annyira lelkes az órán, kicsit szétszórt, Ádi szerint kedves csak olyan, mintha elindítana valami gombot és mondja az anyagot, de az esze máshol jár :D valahogy így fogalmazott. "És anya, úgy öltözik, mint egy hippi (nem is tudtam, hogy tudja hogy öltözik egy hippi) olyan összevissza színes ruhában és van egy nyaklánca, ami majdnem földig ér". Na, ő a fizika tanárnőnk, aki egyébként nagyon kedves fogadó órán. :) Szerintem fogalma sincs melyik gyerek kihez tartozik, mert a múltkor amikor vártam a soromra, hogy beszélhessek vele, nem mintha gond lenne a gyerekkel, mert csak ötöse és négyese van a tantárgyból, de gondoltam ne mondja, hogy hetedikben nem is nézek felé, szóval ott álltam a terem előtt és hallottam, hogy arról az osztálytársról is azt mondja, hogy minden rendben vele és milyen szorgalmas, aki a gyerekem elmondása szerint rendszeresen nem készül és éppen két jegyet rontott, aztán ugyan ezt elmondta az enyémről is, szóval lehet időnként felcseréli a gyerekeket és a szülőket :D :D Na nem baj, rosszabb ne legyen, mert amúgy a gyerek is kedveli.
Tegnap még elugrottunk boltba, mert elfogyott a zsemle és a tej, de ha már ott voltunk vettünk még pár dolgot, sajtot, tejfölt, joghurtot, mert kifogyóban volt a készlet és ez alap itthon, nagyon szeretjük.  Kutyusnak is kellett ennivalót venni. És borzasztó fáradtak voltunk ám. A gyerek is mondta, hogy alig vonszolja magát, én is úgy éreztem délután. Tuti a hirtelen jött időváltozás, de ennek ellenére én nem bánnám, ha már így maradna. Éljen a tavasz! :)

 

Megjegyzések

  1. De szép lehetett minden :), és nálam is pont így nyíltak ki a krókuszok, ahogy leírtad. Előző nap még semmi, aztán hirtelen virágba borultak :). Az iskolai hangulatot átérzem, mi is hasonlóan vagyunk :) ...

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Mindenki vidámabb ráadásul :) Kellett ez már.

      Törlés
  2. Na, pont így, én is, szájtátósan tegnap, a tavaszra csodálkozva... hihetetlen! mármint, hihetetlen jóóóó! :)

    VálaszTörlés
  3. Nálunk még nem virágoznak a fák, de remélem fognak mindjárt! :)

    VálaszTörlés
  4. Nekem a kökörcsin reggel óta, éppen az előbb csodálkoztam rá.

    VálaszTörlés

Megjegyzés küldése