Végül tegnap szombaton

kovtama | 7:58:00 | |
nem mentem a kertbe délután. Megcsináltam a hűtő takarítását, kimostam két adagot, teregettem, összepakoltam majd elmentem futni. Úgy gondolom minden megvár és csak szép nyugiban mindent, így kell és kész. Nem akarok azon agyalni, hogy mennyi minden van, amit meg kell csinálni. Régen is tudtam több időt szánni magamra és most is ezt lenne jó követi. Tudom, hogy ha nem vágok bele akkor megint én leszek a mártír, hogy mindent akarok csinálni és közben semmire sem jut idő. Ja, persze hogy nem, ha nem osztom be, pont ez a lényeg, hogy legyenek beosztva a dolgok és akkor nincs kapkodás, ebbe is egy kicsit, meg abba is egy kicsit....Nem kell ilyennek lennem és kész. (kicsit biztatom magam) Pénteken is mentem egy kört, igaz hogy még szenvedős és 3 perccel rosszabb volt a tempo, mint régebben és csak 3km fért bele -  a gyerek is végzett már csak rám várt, de megbeszéltem vele, hogy maradjon a suliban és "bandázzon", amíg én megyek egy kicsit - de akkor is jó volt, ha még nyögvenyelős is. Eskü, amikor hazaértem tegnap a 4km-ből - ez már eggyel több és az idő is jobb volt, mint pénteken hurrá - és lezuhanyoztam, hajat mostam én sokkal jobban felfrissültem, mintha ledőltem volna aludni egy kicsit. Utána még kitakarítottam a fürdőszobát, ott is végre rend van a nagy szekrényekben, ahol a törölközős, meg a piperés meg az ilyen fürdőszobás cuccok vannak és most az is csillivilli. Szeretnék majd oda is képeket felrakni a falra, olyanokat ami illik oda, ami passzol egy ilyen vizes helyiséghez. Majd körülnézek itt ott. Szeretném ha az is kicsit otthonosabb lenne, végül is néha ott is eltölt az ember órákat, ha éppen a kádban szeretne pihenni. Bár én ritkán teszem ezt, inkább zuhanyzó párti vagyok, de azért van hogy rám jön a wellnessezés. :)
Aztán sütöttem késő délután egy egész csirkét, köré raktam hagymát, fokhagymát, jól befűszereztem és letakarva megpároltam, majd egy fél órát jól megpirítottam a grillezős fokozaton. Olyan, de olyan illatok voltak a konyhában, hogy ihaj. :) Ma ez lesz az ebéd, előtte még egy picit átmelegítem és grillezem a sütőben, hozzá madársaláta, jégsaláta, paradicsom és feta lesz, gyereknek még van tegnapról hal és tortellini, sajtmártással.
Tegnap délután kidolgoztuk a töri kérdéseket, holnap témazáró lesz, Kiskorú délelőtt nekiáll megtanulni, így egyeztünk meg, aztán kikérdezem és szabad foglalkozás. :)
Szombaton én is bementem a KIKbe, mert Krikszi olyan jókat írt mostanában róla és találtam is egy csomó dolgot leárazva, nagyon jó áron vannak most pólók, meg ruhák, meg felsők, meg mindenféle. Azért megdicsérem magamat, mert legszívesebben a sport cuccok között nézelődtem és olyan jó dolgok vannak ott, hogy meg is lepődtem. Nagyon klassz futó nadrágok, felsők, színesek, vidámak. És hát basszus azt kell, hogy mondjam végre ez volt az első, amiket megnéztem tehát most már tuti lassan visszatérek a régi kerékvágásba :) Ugyan is régen több sport cuccot vettem, mint lányos ruhát, persze, mert annyira bele voltam szerelmesedve a futásba. Na, azért találtam egy fehér kicsit hosszabb pólót, 920 ft-ért, azt elhoztam, mert mindjárt ki is találtam, hogy a kék farmerhez meg a fehér vászoncipőhöz (ami tulajdonképpen dorkó) majd milyen jól fog menni, rosszabb időben pedig a fekete blézerrel egész jó szerelés lesz ez így együtt. És megálltam, hogy ne vegyek semmi húsvétos, meg lakásdíszítős dolgot sem! És ugyan ezt a Pepconál is eljátszottam, mert ott mentünk el mellette a gyerekkel, de direkt arra se néztem! Nemnemnem. :)
Ja és az Aldiban van nagyon finom mézes görög joghurt, de valami eszméletlen finom a méz az alján nem is tudom milyen ízű lehet, talán gesztenye? Vigyázni kell vele, reggelire még belefér egy, de amúgy nem, 137 kalória a 15 deka. Szóval görög joghurtból a kedvenc marad a natur, de ezt meg kellett kóstolnom és ahhhhhhh, viszont a kalóriája miatt csak ritkán. nyaffnyaff. Ő az:

forrás
Na, most meg szépen elkortyolgatom a kávémat, megnézek egy részt a Girls-ből és aztán indulhat a nap, szeretnék egy meggyes piskótát gyorsan összedobni a gyereknek, mert valami gyümölcsös sütit kért és legalább holnap tud belőle vinni a suliba.
Ja és köszönöm, hogy kicsit esik az eső, még az az elviselhetős, nem a szakadós mert így minden lelkiismeret furdalás nélkül vagyunk bent. :)



4 megjegyzés:

  1. De jó napod volt! Kíváncsi vagyok, melyik fehér felsőt vetted meg. Én is voltam a Kikkben tegnap, de semmit se vettem magamnak.

    VálaszTörlés
  2. Válaszok
    1. Én meg a te terülj terülj asztalkáidat, amikor leírod!! Ha végig enném félmaratont kellene futnom, de az biztos hogy akkor sem hagynám ki :)

      Törlés
  3. Nekem egy-egy rajzoltvirágos - mármint, nem én rajzoltam, nyomtatott amúgy - kép van a fürdőben és a wc-ben is. Feldobja, igen. De ha körbenézel a rég franciás képek között, olyan jókat lehet találni, amik passzolnak a fürdőbe... parfümös, ilyesmi.

    VálaszTörlés