A hamburgernek nagy

sikeres volt mit ne mondjak. Ahogy hazaértünk már csináltam is, mindjárt hármat tüntetett el a gyerek. Mostanában sokszor eszik, jó az étvágya biztos hogy megint növésben van. Örült nagyon, hogy ezt találtam ki. Aztán ő fizikát tanult, én pedig nem tudtam nyugodtan ülni a fenekemen. Amíg a mosógép ment, addig összepakoltam a konyhában, kivittem a szemetest, már jó tele volt. A mosogatógép szerencsére helyettem mosogatott csak a tiszta edényeket pakoltam vissza a helyére. Aztán beraktam a hamburgerezés romjait, tányért, kést, ezt az és örültem, hogy a gépnek köszönhetően pillanatok alatt el lehet tüntetni a koszos dolgokat. Kiporoltam a kis futószőnyeget, felmostam. Hoztam a kertből tulipánokat a vázába és bár vártam, hogy a saját tulipánjaim legyenek bent , mindig fáj a szívem leszedni őket. Megállapítottam, hogy minden mennyire gyorsan nő, simán lehet megint fűnyírózni a hétvégén, szerintem nem várom meg. Pénteken megcsinálom itt elől a ház mellett, hogy hétvégén legyen idő végre a hátsó részre. Most kezdek egyébként kicsit beparázni, hogy nem érem magam utol én nem tudom , nem gondoltam volna, hogy hirtelen minden egyszerre lesz. Tavaly olyan nyugis volt minden, én így emlékszem. Muszáj lesz megint gyorsabb üzemmódra kapcsolni. Nagyon várom már a hétvégét, de még jobban, hogy jövő héttől szabadságra menjek, legyen tavaszi szünet ne legyen iskola, hosszú volt ez az időszak a téli szünet után.  Lesz idő az itthoni munkára, pihenni, virágokat ültetni. Nem történik igazából semmi, mennek a napok egyik a másik után.

Ezt a filmet pedig ha tehetitek nézzétek meg. Régen láttam ilyen jót, nagyon nagyon tetszett.




A filmet ITT találjátok.

Megjegyzések

  1. 1. Ez nálunk is bejön, ha valami gond van, akkor kedvenc-kajával ki lehet küszöbölni valamennyit...
    2. Vettem sajtot, csináltam este salátát, hasonlót, isssssteni volt...:)
    3. A filmes linket köszi, itt nálad mindig jókat lehet találni :) (és a sorozatost is köszi, már hasznát is vettük a napokban:) )

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. A film biztos tetszeni fog, nézzétek meg R-el :) A kaja mindenre gyógyír. (sajnos, nekem is :D )

      Törlés
  2. A könyvet olvastad? Én először elolvasni akarom, már beszereztem, csak idő kellene...

    VálaszTörlés
  3. Nem olvastam, de így már valószínű nem is fogom :) Ezt most kihagyom.

    VálaszTörlés

Megjegyzés küldése