Ahogy ismerem a gyerekem

délutánra  már jobb kedve lesz azért a tegnapihoz képest. Viszont, hogy tényleg gyógyuljon a gyereklélek vettem hamburger zsemlét, meg húst hozzá és salátát, paradicsomot, uborkát, hagyma  van otthon, hamburger szószt és ma ez lesz a vacsora. Nem is tudom már mikor volt otthon hamburgerezés...de mindig ezt csinálom. Ha tudom, hogy valami háborog benne, kitalálok valami meglepetést, apróságot. Ettől elkezd helyrebillenni az egész és "hálisten" neki pont elég ennyi is, mint egy váratlan hamburger parti.

Ma én sem tervezek semmi nagy dolgot, ahhoz még nem vagyok túl jól. Egy mosás vár rám otthon és kb. ennyi. Szerintem olvasni fogok és pihenni. Három napja csak 3-4 órákat alszom rám fér a semmittevés. 

kép: pinterest

Megjegyzések

  1. Én is kb ennyit. Két hőemelkedéses gyerek mellett.

    VálaszTörlés
  2. Nálunk is hambi volt a vacsora tegnap, imádják és én is, mert másnapra is azt visznek uzsonnára:))

    VálaszTörlés

Megjegyzés küldése