Azt hiszem inkább

röhögök magamon már. Vagy is ami történik sorozatban velünk. Ugyan is tegnap délután megállt a mosógépem. Természetesen tele vízzel és ruhával. Egyszer csak azt hallottam, hogy csak erőlködik, valahogy furcsán kerreg.....nem forgott a dob. Megállt. (Férjem szerint elszakadt az ékszíj) És persze nem akkor lett vége, mikor már legalább a vizet kinyomta, hanem mosás közben. Egy élmény volt kinyitni úgy az ajtaját, hogy közben folyt ki a rengeteg víz, hiába tartottam elé egy nagy műanyag edényt, hogy a nagyja legalább abba menjen, persze mindenhol volt, úszott az egész fürdőszoba. Megoldottam, elmentem a kórházba és befejeztem ott a mosást. Hazafele pedig vettem egy jó nagy adag fagyit a legjobb fagyizóban és azzal tettem helyre a lelkem. A férjem szerint épp itt az ideje, legalább megvesszük az új mosógépet, amit már legalább 2-3 éve halogatunk csak. Klassz. Azt hiszem már tényleg ELÉG volt az idei rossz történéseknek. Pedig én igazán pozitívan állok a dolgokhoz, régebben sokkal rosszabban kezeltem a dolgokat, szerintem eléggé sikerült a szemléletváltás, nem esem kétségbe elsőre semmitől de most már nagyon nagyon elegem van és végre legyen vége a sok szarságnak. Na mindegy, tegnap este néztem mosógépet végül is tényleg itt volt már az ideje és olyan szépek vannak, hogy már komolyan várom, hogy itt álljon az új. 
Ma este érkezik a gyerek és azt kell, hogy mondjam tényleg gyorsan eltelt ez a pár nap. Ma egész nap kint akartam lenni, erre most reggel esőre ébredtem, természetesen az összes ruha a nagy kerti szárítón - tegnap még azt olvastam ma is jó idő lesz, ha nem is nagyon meleg, de napsütés - úgy hogy most itt bent vagyok, felrakom az ebédet és várom, hogy kisüssön végre a nap. Holnap még itthon leszünk lehet, hogy én még kedden is, ha jó lesz az idő és tudnék a kertben tenni venni. Most pedig begyújtok a cserépkályhákba, felrakom a babgulyást és közben iszom egy jó forró kávét.

Megjegyzések

  1. Pont tegnap nekem is furcsán "csipogott" a mosógép, de aztán túlélte. Ha leadja a rendszámot, akkor én már mosó-szárítógépet veszek barátnőmnél az van és tök szuper!

    VálaszTörlés
  2. Egy hét alatt romlott el : a konyhai robotgépem, a kézi mixer (húsvétkor kézi habverővel dolgoztam) és a kávéfőző... szerencsére ebből kettő még garanciás, a kézi mixerhez habverőfej pedig több mint a mixer felének az ára... és még várni is kell rá jó sokat. Mindenikre.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. :( Még csak 4 hónap telt el az évből. Lassan megszokom. :/

      Törlés
  3. Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Persze, mikor is állna le a gép, ha nem akkor mikor tele van vízzel...
      Tetszett nagyon mivel oldottad fel a lelki békéd :)

      Látom, átálltál az új blogos külsőre, én is tartottam már próbát, de valahogy kicsit idegen, még barátkozok vele egy ideig.

      Törlés
    2. Én is sokáig vacilláltam, meg még képlékeny az egész, de olyan jó kísérletezni. Egészen megtetszett már, de még molyolok rajta. :) A fagyi nagyon finom volt, Harkány legjobb fagyizójából hoztam, lapáttal adják 10 deka egy adag. Képzelheted :D

      Törlés
  4. Hű, meglepődtem az új külsőn, kerestem is,hogy mit és hogyan kell keresni...
    Ez a sokminden, amit mostanában írtál, tényleg már épp elég... az ember besokall, még olvasni és belegondolni is elég sok... de legalább tényleg szép új mosógépetek lesz - emlékszel, amikor ideköltöztünk, egy hónapra rá kb. becsapott a villám, odalett a tévém és a mosógépem... akkor tökre kész voltam én is...:S

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Emlékszem. Hát végül is a mosógép kiszolgált rendesen, szerintem már vagy 15 éves elmúlt és lehetett is hallani, hogy lassan feladja, de igazán megvárhatta volna, amíg kicentrifugáz. :/ Mindegy, majd lesz másik most nézegetek mosógépet, meg szárítógépet külön, meg egybe is. Még variálok rajta.

      Törlés
    2. Mindenképp külön legyen!!!

      Törlés
    3. Érdekes az új külső:) Tami én is azt mondom, hogy külön legyenek a gépek, mi nem rég vettük a szárítót és a férjem a kombira szavazott volna, így alaposan utánaolvastunk és végül is elfogadta, hogy külön legyenek a gépek ( azaz egymás tetején) . A fagyi valóban jó a fájó lélekre :) Ma már szép az idő felénk, remélem nálatok is!

      Törlés

Megjegyzés küldése