Éjjel éreztem

hogy kapar a torkom. Hajnali háromtól forgolódtam, bedugult az orrom és minden bajom volt. Elkaptam a gyerektől a náthát, úgy rendesen. :/ Nagyon nehéz volt felkelnem, gondolkodtam rajta, hogy elmegyek orvoshoz, de ma sajnos elég hosszú napom lesz, így nem akartam annyiszor mászkálni, suli, orvos, haza, fekvés, gyerekért suliba, aztán hazahozni, majd vissza, mert szülői értekezletre megyek ötre, így inkább elmentem dolgozni, de korán kettőkor el is jöttem, berongyoltam a boltba, mert elfogyott itthon a gyerek zsemléje, vettem darált húst, vörös babot, kukoricát chilis babnak, majd elmentem a gyerekért. Az iskolában sikeresen benyitottam osztályfőnöki órára, mert kiment a fejemből, hogy ma hét órája van, azt hittem csak hat. Mindegy, jóban vagyok az osztályfőnökkel, nem volt harag, de elég gáz volt ez így is. Azért nem csak az én saram, olyan hangzavar volt ahogy az ajtó előtt álltam, hogy tényleg azt hittem csak a gyerekek vannak a teremben. Gyorsan hazahoztam a gyereket, megcsináltam a vacsoráját, és összerántottam a lakást is, mert reggel lóhalálában mentünk el itthonról. Most van még kicsivel több, mint egy órám pihenni - kocsival 10 perc az út a suliig - és hát jól is esik, mert gyanítom, hogy fél hétnél előbb nem igazán fogok szabadulni onnan. Erdélyi kirándulás lesz a fő téma, de gondolom majd a gyerekekről is esik pár szó, továbbtanulás, meg hogy rosszak, nem tanulnak....tudjátok a szokásos dolgok.
Amúgy állítólag ma van az utolsó ilyen szép nap a héten, jön egy hideg front és péntekre meg állítólag csak 12 fok lesz. Na ezt azért annyira nem várom, én már annyira megszoktam ezt a korán jött nyarat és hát jól is esik azért, mit ne mondjak.  
Tegnap olyan finom vacsorát rittyentettem össze, mutatom a képet:


Alul van egy jó adag vegyes saláta és rukkola, avokado és koktélparadicsom, megszórva tökmaggal, chiával, ilyen olyan magokkal, főtt tojás és az a szappanra hasonlító izé az egy darab füstölt grill karaván sajt. Na az elég jó cucc picit megpirítva, átsütve én mondom. A narancssárgás öntet pedig chilis olíva. Itt még éreztem az ízeket, ma már hadilábon lennék vele. :/

Na megyek, még fekszem egy kicsit, aztán fél ötkor nekiállok készülődni. 

Megjegyzések

  1. Aztaaaaa...az a vacsora :O hűűű, de guszta! azt mondod, füstölt grill karaván sajt??? no, ez megjegyezve!

    Remélem nincs nagyobb bajod, ilyenkor nagyon könnyen meg lehet fázni, több ismerősöm is benne van.
    Jobbulást!!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi! Igen, még mindig sokan náthásak, influenzások. Nem tudom mi van már november óta, konkrétan a munkahelyemen is felváltva beteg valaki :/ Hát nem igazán lettem jobban, sőt inkább eléggé ramatyul vagyok, nem tudok aludni, feszíti a nátha a fejem :( Szerintem ma orvos lesz a vége.

      Törlés
    2. Négy db. ilyen karaván sajt van egy dobozban, nagyon finom.

      Törlés
  2. O nekem is megakadta szemem rajta:) miota nem eszunk hust, minden kajat figyelek:D

    Jobbulast kivanok!! en a 12 fokkal nagyon boldog vagyok:) de itteni merce!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm! Olvastam, hogy nálatok hol nagyon minusz, hol plusz van. Hát, nagyon nyűgös lennék tőle, de gondolom nálatok ez természetes. :) Nálunk pár éve júniusban egy hétig fűtöttünk, mert fagy volt, minuszokkal éjjel. Emlékszem abban az évben nem volt semmi gyümölcs, zöldség a kertben.

      Törlés
  3. Jaj, nagyon guszta.... hol vetted a sajtot? bocs, de nem akarok futkározni annyit boltokba, és ma készülök, mert mi is kifogytunk mindenből... de eeez a tál, ez nagyon nagyon ingerel :).

    VálaszTörlés

Megjegyzés küldése