Én már reggel nyolckor

úton voltam a város felé. Mivel tegnap nem volt kedvem bevásárolni, mára maradt az egész. Amennyire nem volt kedvem elindulni annyira jó volt már amikor beértem. A városba menet nagy szél fújt  komolyan kapaszkodni kellett a kormányba miközben vezettem. Nem tudom ki mondta már, hogy ma napsütés lesz és 16 fok, jelen pillanatban is 6 fok van és metsző hideg szél fúj. A boltban alig voltak ez olyan öröm volt nekem, mert én azt szeretem, ha mondjuk csak én vagyok egy bazi nagy bevásárló központban :) és senki nem zavarog körülöttem. Enyhén vagyok csak antiszociális ebből is látszik. :) De egyébként tényleg alig voltunk páran és jó volt. Először a konyhás dolgokat vettem meg, babgulyáshoz valót, üdítőt, gyerek kedvenceit. Ráérősen sétáltam a polcok között, nézelődtem sok olyan dolgot fedeztem fel, amit eddig nem és rájöttem, hogy tényleg bármit lehet már kapni, amit az ember szeretne. A különleges dolgoktól a végtelen egyszerűkig és ez így van jól és nem értem, hogy akik - elvileg - tudnak gondolkodni azok miért nem látják, hogy milyen vezetőink vannak és milyen baromságokat kántálnak nap, mint nap a fülünkbe és azt sem, hogy akiktől azt hallom, hogy nemakarokazuniotagjalennimertabüdösbunkóbrüsszelazellenség az egyáltalán hogy gondolhatja ezt komolyan?? Hogy felejtheti el, hogy milyen volt x éve, hogy csak irigykedve néztünk tőlünk nyugatabbra és vágyakoztunk azok utána  dolgok után, amik már akkor természetesek voltak ott. És mennyi minden van még, amik tőlünk még mindig fényév távolságra vannak. Kezdve a bérektől a tényleg bármit megengedhetnek maguknakig országokban. Azokban, ahol nem kell félni az öregedéstől a hogyanfogomkifizetniazorvostésfélekműtétremennimertolyanokakörülmények. Na, erről ennyit, órákig lehetne még ezt vesézni, de nem akarom. Szóval bevásároltam, megnéztem a ruhás részt is, mert amikor a gyerekkel vagyok akkor azt tuti nem lehet (pasi) és ismét megállapítottam, hogy az F&F márka nekem bejön. Én szeretem ezt a saját márkás ruhaterméket. Jók a farmerek, jók a felsők, a kabátok a  kiegészítők és árban is megfelelő és egyre több minden van. És leárazás is volt és találtam magamnak egy tök jó szürke - imádom a szürkét - pulcsit, ami olyan puha és lezser és egyszerű és farmerrel meg valami színes kendővel vagy nyaklánccal a fehér vászon cipőmmel olyan jó kis szaladgálós lesz, amit nagyon kitudok majd használni bármikor egész évben. 


Aztán beszaladtam a Pepcoba megnézni a kismadarat, sajnos szürkét már nem találtam, helyette hoztam egy fehéret, mert mindenképpen szeretném, ha a férjem majd ilyeneket vágna ki nekem többet. A fehér meg jó lesz a gyerek ágya fölé. Ide meg a szürke kis virág a nappaliba. Voltak új felsők és egyet el is hoztam, mert annyi pénzért, amennyiért ki volt rakva nem kapok és olyan jó kis puha, nyúlós anyaga van. 


Tíz órára már itthon is voltam. Viszont akkor itt most be is fejeztem a vásárlást, mielőtt elszállnék és abból gazdálkodom ami van, öltözésileg is és lakberben is egy darabig. Mondjuk egy festéket még azért veszek, ha jó lesz az idő elkezdem a polcok átfestését, de most már inkább ötletelek mit lehetne összehozni "óccsón", mondjuk a vásári lomisoktól esetleg fillérekért megszerezve.Na jó azért az igazsághoz hozzátartozik, hogy a jövő héten kapunk egy kis pénzmagot, szóval előre vásároltam abból. 
Most pedig befejezem a pötyögést, pedig olyan jó itt ücsörögni a forró cserépkályha mellett, de megyek mert ezer dolgom van. Felrakom a babgulyást, közben kimostam a gyerek ágyneműjét, éppen lejárt a mosógép is. Remélem nem fog esni az eső, mert én kiteregetek lesz ami lesz, fújja szárazra a szél a kimosott adagot. Szeretnék kicsit a hálószobában ügyködni, rendet rakni, átrendezni a képeket a falon, kiválogatni az ágyneműs szekrényben azokat a dolgokat amiket nem használok ne foglalja a helyet. Hátha közben kint is jobb idő lesz és délután kilehet menni majd kicsit kertezni. 
El sem hiszem, holnap este meg már mehetek a gyerekért. Olyan gyorsan elszaladtak a napok, mintha nem is lettek volna.

Megjegyzések

Megjegyzés küldése