Már tegnap délután

úgy éreztük magunkat Kiskorúval, mintha már péntek lenne. Ma már csak picit dolgozunk. Én befejezem a munkám, ahogy beérek - na jó előbb megiszom a megszokott benti kávém - aztán elszaladok megvenni a maradék dolgot itthonra. A gyereknek is laza napja lesz, matek elmarad csak az angol, ami tanulósabb lenne, de neki erre nem kell.
Tegnap kicsit összerántottam a lakást, még kiraktam egy két húsvétos díszt, hoztam be friss virágokat a vázába. Este meg úgy estem be az ágyba, ma pedig megint a telefonomra keltem. Holnap tuti kialszom magam, kiváncsi vagyok most már, hogy egyedül mikor ébrednék fel. Fáradt vagyok. Holnap délután fodrászhoz megyünk, a gyerek persze megint nem akar, de már irtó nagy lobonca van. Én meg befestettem a hajam a napokban most már csak igazítani kell az bőven rám fér már.
Jövő szerdán pedig elutazik a gyerek, én meg egyre inkább kezdek parázni a hosszú útja miatt. Persze ő alig várja, én persze ezt megértem.  Hogy mit fogok kezdeni a rám zúduló üres, csendes napokkal, még nem tudom. És hogy fogok aludni azt meg pláne nem. :) Én még álmomban is hallom a gyerek szuszogását és minden moccanására már nyílik a szemem.....ezt nem tudom mikor nőjük ki mi anyák? Talán, ha felnő és saját családja lesz és végleg elköltözik tőlünk? :)
Tegnap hűvös, de napos idő volt remélem azért ma melegebb lesz, tegnap még be is fűtöttem este. Jó volt a melegben ücsörögni és olvasgatni.













Megjegyzések

  1. És ha szerveznél a gyerek nélküli napokra jó kis felnőttes programokat? Barátnők, mozi, színház? Amit vele nem lehet és így kikapcsolsz plusz gyorsabban telik az idő.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szervezek, kertes munkát :) talán egy mozi...nem tudom. napközben elmegy az idő, este lesz fura, hogy egyedül vagyok...:) azért túl fogom élni biztosan. ja, itt a kutyus is :)

      Törlés
    2. Hívd át a barátnőket, kert, vacsi meg egy jó beszélgetés....végülis Kiskorú is barátozik.:)
      Biztos furcsa lesz pár év múlva ha elköltözik :(

      Törlés
  2. Én a helyedben néznék egy csomó filmet és berendelnék mindenféle tiltólistás kaját. (Pizza, Kínai, India, stb.) Biztos egy csomót olvasnék és aludnék. Ha pedig kipihentem magam jöhetnek a barátok! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igen pont ezekre gondoltam :D :D A kedvenc programjaim között szerepel. :D

      Törlés
  3. Teljesen hasonlóan mennek a hétköznapjaink :) - befestettem a hajam, ma este jön a fodrász.... és fülelem éjjel a gyerek szuszogását, naná.
    CSak ilyen nyugodtan leülős dolgaim nincsenek, hacsak a tévénézés nem, de ott mondjuk bealszom mindig....
    Hamar el fog telni az a hét, amikor a gyerek nem lesz itthon, lehet, időd sem lesz programokat szervezni, legalábbis én mindig meglepődöm, hogy sittysutty már vége is a "szabadságnak". Mondjuk az estéket nem szerettem, ez igaz...

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Az este a legrosszabb mindig ha az ember családtagjai nincsenek otthon.:(

      Törlés
  4. Lemaradtam róla, hogy hová megy? Biztos izgalmas lesz neki és neked is és hosszú is neked... Furcsa dolog az egyedüllét, sokszor kívánja az ember, de ha rászakad, nem mindig tud felhőtlenül örülni neki.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Erdélybe. De ahogy néztem, nem biztos hogy jó idő lesz, legalább is az előrejelzés szerint visszaesik a hőmérséklet és eső fog esni nem csak egy nap :( :( Remélem tévednek.

      Törlés

Megjegyzés küldése