Még az a jó, hogy

itt nem maradt meg a hó. Azt hiszem azt nem éltem volna túl. Na jó, de. Engem most igazán letaglózott ez az időjárás, legszívesebben egész héten bent maradtam volna az ágyban, magamra húzott takaróval. Hideg van, tegnap olyan erősen fújt a szél, hogy a ház oldalához menekített hortenziámból az egyiket feldöntötte, le is tört egy ága, kiborult az egész és amíg újra ültettem lefagyott a kezem. Mintha december lenne vagy január. Nem tudom megmarad e a virág, eléggé leamortizálódott szegény. Állítólag ma már jobb lesz az idő. Hát mindenesetre úgy néz ki most nem esik semmi. A hétre tervezett kinti munkáim elmaradtak, semmit nem tudtam csinálni. Megint minden tiszta víz és csak úgy cuppog az egész füves rész. Hogy mikorra fog megint úgy kiszáradni, felszáradni minden, hogy neki lehessen állni bárminek is kíváncsi vagyok. 
A gyerek odaért, jól van. Oda is leesett a hó, persze gondoltam is. Van bakancs, sapka, meleg pulcsi és kabát, remélem nem fog megfázni. Szegényeknek sok a kinti program, de gondolom azért ők élvezik az egészet, főleg mert mindenki kicsit kiszabadult itthonról. Nem sokat beszéltem vele, mindig valami dolga volt éppen. :) Jól kifogtuk ezt az időt, jövő héttől már itt is és ott is napsütés és 20 fok körüli idő lesz megint. Az, hogy gyümölcsünk lesz e bármi is a kertben, hát majd kiderül.
Újból fűtök, hogy jó meleg maradjon a ház, pedig már olyan jó volt, hogy szinte nem kellett egyáltalán, hosszú volt a tél. Most ismét hidegek lesznek a falak, úgy hogy szerintem ezek után a napok után még jó két hétig tuti, hogy nem fogom bánni ha melegbe érek haza. Tegnap és gyanítom ma is csizmában és kabátban mentem dolgozni.
Az egyetlen ami ma éltet, hogy fél háromig dolgozom aztán már jövök is haza. Vagy nem. Lehet elmegyek kicsit nézelődni a városba. Vettem ajándékba olyan aranyos kis dolgokat :

és rájöttem, hogy itthonra is jó lenne ez a madárka prototipusnak, vennék egyet a többit meg mi majd itthon kivágjuk fából és befesteném...  Dolgom nem igazán van, mivel kint nem tudok semmit csinálni bent tettem vettem, úgy hogy legalább itt nem vagyok elmaradva. Ma azt hiszem tényleg csak pihenni fogok és olvasni. Meg várni a jobb időt. Azt nagyon.

Megjegyzések

  1. Nagyon féltem a gyümölcsfákat, ma nulla fok volt reggel, szóval... :(
    Tehát akkor elutaztak a gyerkőcök. Biztos tutijó lesz nekik!!! jókat írtál.
    Szépek, amiket vettél. Jövő héten én is körbenézek, addig már nem lesz időm (legyenmárjövőhét....)
    Ma csizmát húztam én is.... a többiek körberöhögtek, persze vacogva, na, akkor kinek van igaza....?

    VálaszTörlés
  2. Szerintem ma reggelre volt a leghidegebb. Az autómat bestartolva csak félig világított a műszerfalvilágítás, amit csak hidegben szokott csinálni, télen. Durva. Délelőtt kimentünk a nagymamám sírjához a kicsivel, menekülve futottunk vissza az autóhoz utána. Durva volt.

    VálaszTörlés

Megjegyzés küldése