#Mindenholtavasz

Pár kép a kertből. Még csak most éledezik minden, ahogy látom egy hét után ismét füvet kell nyírni. Szeretem. A legszebb tulipánok a Lidlből vannak élükön ezekkel a mélybordó, egészen sötét lila színűekkel. Biztos, hogy ősszel ennek az áruháznak a virághagymáit fogom venni, vegyetek ti is! Az összes ott vett, korán nyíló virág hagyma kibújt és gyönyörűbbek, mint ahogy a zacskók képein voltak és még ezután jön elő a többi.
















Megjegyzések

  1. Ó, ó felénk még csak nagyon alakuló bimbók vannak a tulipánon. A többi, mint nálatok. Végre, tavasz!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Inkább nyár ez már, ma is 25 fok volt. Napoztunk, és szépen meg is fogott, látszik :)

      Törlés
  2. Nagyon szépek! Jácinjaim vannak. Tulipanom nincs még :( de majd szerzek mert ezek gyönyörűek. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. A Lidlből szerezz! Ha lesz majd! Minden onnan vett virágom gyönyörű lett.

      Törlés
  3. De szépek!!! a tulipánok azért nálam is csak alakulnak, még nem virágzik egyik sem... és a fák is csak bimbóval vannak tele - itt valamennyire később lesz meleg - egy hete még havazott.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igen, olvastam :( Mire itt nagyjából levirágoznak, nálad ott fognak nyílni. :)

      Törlés
  4. De szééép....! :) Azt hiszem, nálad olvastam még az ősszel, hogy a Lidliben vetted a hagymákat, és akkor elcaplattam én is oda, és ott vettem azokat, amik most bújtak ki... így történt, hogy ugyanilyen tulipánjaim nyíltak :) <3, csudaszépek, és úgy vártam, hogy milyenek lesznek, minden nap lestem őket...
    De még kevés van, többet kell ültetnem.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igen, én is veszek még ősszel és nagy cserepekbe fogom eldugdosni a hagymákat, nárciszokkal együtt. Szeretnék sok nagy cserepet venni apránként. :)

      Törlés
  5. Gyönyörü a kerted, nem csodalom, hogy Laci nagyon hazavagyakozik :)
    Remelem hamar eltelik az a par het, en is vagyodom mar nagyon haza.

    VálaszTörlés

Megjegyzés küldése