Na, én most az fogadom meg

hogy húsvét utáni böjtbe kezdek. Van aki ugye előtte én azt hiszem utána. Nem csináltam nagy dolgot a húsvéti főzés és sütésből, de azért a sült csülök és tarja, főtt tojás, a majonézes saláták és az egyáltalán nem diétás Fördős Zé féle répatorta megtette a hatását. Nem volt nagy zaba, de azért na , az utóbbi időben nem ehhez voltam szokva, úgy hogy most kb. úgy érzem magam, mint egy lufi. A répatortát azért csináljátok meg akár húsvét után is, mert tényleg a világ legjobb tortája. Viszont én a tésztába sok citromhéjat reszeltem és a krémet sem vajjal kevertem ki, hanem egy kis görög joghurttal sok citromhéjjal és citromlével és azt hiszem ez jobb is, mert ettől elég savanykás volt az egész és kompenzálta a tészta édességét. A recept a linkben. Egyébként a nyakunkon van még a fele. Tudom, ma is húsvét viszont én ma már tuti reggelire megcsinálom a szokásos turmixom és ebédre lehet készítek valami könnyűt. Még nem tudom mit. 
Húsvét előtt annyira leamortizáltam magam, hogy még mindig elég nehezen mozgok. Kénytelen voltam elkezdeni a fűnyírást a kert legvégében is, mert úgy néz ki, hogy a férjem még nem jön haza, elkezdett esni kint a hó, így tovább lesznek nyitva (meg amúgy sincs kész a kocsi, sajnos egyelőre nem talált olyat, aki hajlandó lenne egyáltalán belenézni, hogy mi lesz nem tudom, de én ebből, hiába gondolkodom semmi pozitívat nem tudok találni, bocccs, ne is mondjátok, mert egyáltalán nem pozitív az egész és elegem is van, december eleje óta azt hiszem már nem is csoda) szóval kint is van a hátsó részen mit csinálni és neki kell állnom, úgy igazán. Eddig nem akartam, de most már azon gondolkodom, hogy visszaszerelem a kistraktorba az akkumulátort, mert a benzines fűnyíróval hátul az akácos ültetvényben, dombon felfele 200 métert tolni, majd vissza és megint elölről kezdeni az egészet egyáltalán nem vicces. Bár kétségkívül elég jó kis torna. Viszont kb. szétment a derekam és jó kis izomlázam van még a combomban. Ha szerdán elutazik a gyerek azt hiszem lesz bőven időm minden nap délután kint lenni. Csak az idő ne legyen nagyon rossz, legalább is az eső ne essen. Jó lenne programot is kitalálni, elmenni a városba kicsit nézelődni, délutánonként erre is szakítani időt, kicsit kiszakadni a hétköznapokból.
Mi az ünnepből nem csinálunk "nagy ügyet", leginkább pihenünk. Tegnap ki sem dugtuk az orrunk az első nap tényleg abból állt, hogy mindenki azt csinálta amit akart. A gyerek a barátjával fél napot beszélt skypeon, már nagyon készülnek a kirándulásra, én pedig felváltva olvastam (Frances Mayes Napsötötte Toszkánáját már vagy ezredszer és találtam egy jó kis krimit is, Gillian Flynn Éles tárgyak könyvét, ami az első mondattól kezdve már izgalmas)  aludtam és filmet néztem. Ma már azért jó lenne kicsit mocorogni, főleg kint, süt a nap és ha még nem is lesz olyan meleg, mint eddig volt azért kilehet menni. Szerintem teszünk egy jó nagy kört az erdőben, kutyástól, aztán késő délután elkezdünk csomagolni. Holnap megyünk egy kört a boltban, veszünk friss zsemlét szendvicsnek, üdítőt, ásványvizet az útra, meg valami rágcsát vagy amit szeretne Kiskorú és hajnali fél három és három között kell majd kelni, mert négykor indulnak. Sajnos oda is rossz időt mondanak, az egész hét az előrejelzések szerint hideg lesz és esős és annyira szeretném, ha ez most nem jönne be, mert esőben Erdélyben a hegyek és erdők között azért elég nagy szívás lenne mindenkinek. Amúgy meg eszméletlen, hogy megint milyen gyorsan elmentek a napok, csütörtök óta vagyunk itthon, de pillanatok alatt eltelt az idő én nem is értem. :( Na, iszom egy nescafét és induljon a nap. :)


Megjegyzések

  1. Tami, itt olyan hideg volt, hogy semmi kedvem nem volt sehova sem menni, de aztán mentünk, persze, de a nap végén olyan örömmel bújtam ágyba, hogy hű...
    Erdélybe mi is úgy voltunk, hogy brrrr idő volt :(, esett az eső meg minden, és vacogtunk mert nem volt odavaló kabátunk... szóval kell a meleg cucc, ki tudja...
    Nem mondom, hogy keresd a pozitívat mindabban, amit írtál, én is befordulnék. Ilyenkor csak várni lehet, hogy az egészen túllegyél, ez van. Jó pihenést mára! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi! Most már tényleg borzasztó gondolataim vannak :/ A férjem hálisten pozitív, mindig azt mondja valami majd lesz, még sosem volt úgy, hogy ne lett volna....áh mindegy. A gyerek vastagabb kabátban megy, majd rakok be egy pufi mellényt, meg meleg pulcsit és gondoltam egy magasszárú bakancsot is, mert most meg már havat is olvasok. Szegények, ha így lesz jól kifogták, sok a kinti program, sokat mennek, hát remélem a megfázás elkerüli. Meg azt is, hogy a hotelben csak lesz fűtés. Mi sem voltunk sehol, itt még nincs olyan hideg, most is nyitva vannak az ablakok 18 fok van még egyelőre és a nap is süt a kutyus látom sütteti is magát rendesen :D , de mondják nagyon a lehűlést. Én csak esőt nem szeretnék, jó lenne kint mindent megcsinálni, amíg lesz rá lehetőségem. Nektek is szép napot. :)

      Törlés
  2. Sajnos -6 fokot irt péntek éjszakára... szerintem annyiban biztos befütenek a hotelben. Sajnálom, hogy ennyire hideget kapnak el, pont most - de ez kiszámithatatlan. És igen, kell az a meleg ruha! Ami a fogadásodat illeti én is társulok : nálunk sem volt hatalmas nagy zabálás, de nem azt ettük, amit szoktunk - volt tőltött bárány, tőltött káposzta és lecsúszott süti is - szóval holnaptól vissza a zőldjeimhez, mert mintha kő lenne a gyomromban. A répatortára nem maradt idő - de biztos megsütöm, ha kihevertük a húsvéti dőzsit :-)

    VálaszTörlés
  3. Tami, félre ne érts, de nekem viszont hitet adtál, ha fiatal is izomlázas, mit akarok én? Viszont az idő is teszi a magáét szerintem. Ha pozitívat kell keresned, bízz abban, hogy már kevesebb van előtte, mint mögötte. Érdekes, én is a napokban gondoltam a Napsütötte Toscana újraolvasására.

    VálaszTörlés
  4. Én meg még nem olvastam ezt a könyvet, pedig többször tervben volt. :)

    VálaszTörlés
  5. Mindenképp tegyél neki sapkát, sálat és kesztyűt is, amúgy a hegyekben ha nincs annyira nagyon hideg, az eső nem szokott annyira zavarni minket, ugyanis mindig esik amikor tavasszal megyünk:) Szóval a vízhatlan cipő és kabát az ami még nagyon fontos, de amúgy tutira nagyon jól fogja érezni magát! A fűnyírssal pedig HŐS vagy továbbra is a szememben, főleg a 200 m felfelé a dombon, hááát az nagyon durva!

    VálaszTörlés
  6. Hahó, helyzet? gyerekeket elindították, ebben az időben is??? vagy hogy vagytok?

    VálaszTörlés

Megjegyzés küldése