Nem nagyon tudok

aludni. Ez a halálhír teljesen letaglózott, képtelen vagyok nem gondolni rá, sorban jönnek elő az emlékek és nem hagy nyugodni az idő múlása. Ahogy múlnak el felettem az évek úgy jön egyre több gondolat, hogy mennyire gyorsan vége lesz mindennek, milyen hamar megöregszünk, tényleg milyen kevés az az idő, amit itt tölthetünk. Mindig is féltem az elmúlástól, gyerekkoromtól kezdve van bennem egy félelem, hogy vajon nekem hogyan jön el a vég? Könnyű lesz vagy sem? Ismerős volt az utóbbi időben, aki többször volt temetésen  - régi osztálytársak mentek el körülötte - hogy ilyenkor érzi az ember, hogy közeledik a végéhez, mikor a saját korosztályát látja elmenni maga körül... Nem tudom mikor fogok én túljutni ezen a dolgon.
Más.
Ma sok dolgot kell elintézni, mindjárt fel is írom sorban őket. Pénzváltás, friss zsemlét venni, gyerek szobájába keresgélni apróságokat, pár képet még. Ja és hajfestéket mindenképpen, rám fér a tuningolás. :)
Tegnap bent voltunk a Tescoban és láttam gyönyörű hortenziákat mindenféle színben, olyan áron, hogy csak lestem. Általában a két háromszorosa szokott lenni, még néztem is vajon miért ilyen olcsó? De egészségesek, nagyok, szépek voltak. Kék, rózsaszín, fehér. A fehér nagyon tetszett, de mivel sok cuccunk volt nem vettem, mert nem akartam hogy valami baja legyen, ma beszaladunk és hozok. És le voltak árazva a napozóágyak nagyon jó áron vannak, ennél olcsóbb már biztosan nem lesz, úgy hogy miután hétvégén az egyiknél ismét elkezdett szétjönni az anyag és varrni kellene már ki tudja hányadszor - azt hiszem 5 évesek egyébként, szóval kiszolgáltak rendesen - ma kicseréljük őket újakra. Már tegnap olyan tömeg volt a boltokban, hogy mi lesz majd még a jövő hét elején? Már most mindenki az hitte, hogy itt a világvége :) Megint jön egy ünnep...eh. Én húsvétra még kifejezetten nem vettem semmit. A sonkát és a házi dolgokat majd hétfőn nálunk a piacon szerzem be, minden mást pedig majd a munkahelyemmel szemben lévő boltban. Nem fogok semmilyen áruházban tolongani, kirázna tőle a hideg. Tojást pedig mindig kollégától szerzem be. Amúgy sem szoktunk a húsvétból nagy dolgot csinálni, viszont az egyik legjobb ünnep, mert itt a tavasz és valahogy a kalács, sonka, főtt tojás, torma, zöldhagyma, paprika, retek kombináció mindig megnyitja a könnyedebb ételek előtt az utat. És hát itt a spárga szezon! Na, abból meg olyan finom quichie variációkat lehet készíteni, hogy ihaj. :)
Ahogy kinézek az ablakon kicsit be van borulva, bár állítólag mától már jó idő lesz, remélem később majd kiderül, mert kint is sok dolgot szeretnék csinálni. 
Ágyneműt is cserélnék, jó lenne kiteregetni a nagy szárítóra. 
Ma pedig sajtos rakott csirkemell lesz az ebéd, barna rizs és jó nagy adag saláta és  meggyes zebratortát fogok sütni délután.