Végre úgy néz ki

hogy legyűrtük a természetet. :) A hétvégén nagyon sokat dolgoztunk kint a gyerekkel, most látom igazán, hogy kezdünk lépést tartani a kerttel, már majdnem a végére értünk. Az udvarban is és hátul is lenyírva a fű, minden pampa fűről levágtuk az elszáradt levelet, végre levágtuk az elszáradt nádat, összegereblyéztük a szél által széthordott mindenféle száraz levelet, kihordtunk mindent a leghátsó részre, hogy majd elégetjük amikor lehet. Végül csak sikerült hortenziát vennem, egy fehéret és egy rózsaszínt választottam. Egyelőre átültettem őket egy nagyobb cserépbe, de amikor majd megerősödnek kiültetjük őket a kertbe.

még fűnyírás előtt. remélem a hortenziák szépen megerősödnek

Ő már két éves. kutya ellen egyelőre téglákkal körülvéve, de hamarosan megszépül :)
Ültettem egy fehér futórózsát is, ideiglenesen jól körbe raktam azt is téglával. Mondjuk azért elég "fárasztó" állandóan arra figyelni, hogy minden ültetésnél valamit kitaláljon az ember a négylábú miatt, legalább is addig amíg megerősödik a növény és a kutya pedig megszokja és megtanulja, hogy oda nem mehet. Olyan jó idő volt, kint ebédeltünk a teraszon, finom lett a sajtos rakott csirkemell és a barna rizs is, volt hozzá tartármártás és házi savanyúság is. Jutott idő arra is, hogy kipróbáljuk az új nyugágyakat, Kiskorú süttette magát a napon, én meg olvasgattam. Késő délután még kicipeltem az újságtartó kosaramat, kiválogattam az újságokat is és lezuhanyoztattam a tartót, pillanatok alatt megszáradt a napon és frissen portalanítva csak azok jöttek vissza, amiket szívesen lapozgatok. Ez is letudva.
Végre arra is jutott idő, hogy befestettem a hajam most már csak fodrászhoz kell eljutnom egy igazításra. Alig várom, hogy szerda legyen és utána itthon legyünk 7 napot. Eldöntöttük, hogy ha az idő is engedi, akkor mindjárt csütörtökön befejezzük azt a keveset amit kell és utána már csak élvezzük a szabadságot és mindig csak apránként teszünk veszünk, ezt akkor már meg is lehet tenni, nem fog szaladni minden, hanem lépést tudunk tartani. :)
Összességében egész jó kis hétvégénk volt.