Végül délután nem

mentem a városba. A munka végén már nem volt kedvem, na meg holnap szeretnék úgy is elmenni zsemlét vagy kenyeret venni a gyereknek, mire hazajön vasárnap legyen itthon, mert amúgy magamnak nem veszek. Kitaláltam napközben, hogy babgulyással fogadom, nagy kedvence és régen volt már. Úgy sincs olyan jó idő, huszonfokban már nem jutott eszembe, de most a hűvös időben egyből, jó lesz ez. És csinálok pár palacsintát is, örüljön ha meglátja. :) Fura, de mostanra azért már megszoktam ezt a csendet és nyugalmat és őszintén mondom, most jó is. Mintha minden lelassult volna, nincs az a kapkodás, időre ide oda rohanás, legyen kész ez is, vacsi is, lecke is, tanuljunk is, legyen ilyen olyan program....szóval jó ez most és hamar el is megy, ma már péntek. Már csak holnap leszek "szabadságon" aztán megint lesz egy csicsergős, zizegős, mocorgós gyerekem. :) Sokat olvastam esténként, megnéztem egy egy részt ilyen olyan sorozatból, nézelődtem boltokban, de az idő sok mindenben keresztbe tett nekem, szóval sok minden nem jött össze az előre eltervezettekből, de nem baj. Jó itthon, szeretek a házban tenni venni, mindig találok valamit amit csinálhatok, rendezkedhetek, jó ücsörögni a meleg cserépkályha mellett, forró kávét inni, közben olvasni vagy neten lakberendezős képeket nézegetni, blogokat olvasgatni. Holnap délelőtt bolt, benézek a "madarasba" is, ha van még veszek magamnak is. Aztán hazajövök, füvet nyírok, teszek veszek állítólag már 16 fok is lehet és napsütés, eső szinte egyáltalán nem. Hát nagyon remélem! Ma is sütött a nap, de azért hideg van még. Még kimegyek egy negyed órára, lesöpröm a teraszt, visszarakom a virágokat a helyükre, talán már nem lesz szél sem. Kicsit összesöprök a járdán, kb. ennyi lesz most. Ma nem tudok még semmit sem csinálni, mert vizes a fű alja, még kínlódás lenne a fűnyírás. Elraktam már a nagyja húsvéti díszt is, csak egy árva nyuszkót hagytam az ablakban lévő fatálcán egy kerámia csiga mellett. Ő még picit nézelődhet, de holnap valami más apró tavaszi díszt fogok nézni. Ha lejárt a mosógép megyek és a nagy szárítóra teregetek, nem fog esni az eső, száradjon a szélben a frissen mosott ruha. Hozok be a vázába friss orgonát, olyan jó illat lesz tőle a lakásban. :) Most meg az jutott eszembe, hogy hétfőn nem megyek dolgozni, a gyerekek megkapták a hétfőt szünetnek mert későn fognak hazaérni Erdélyből. Itthon leszünk, élménybeszámoló lesz már előre látom. :)

Megjegyzések

  1. Jé, tényleg nagyon hamar eltelik a gyereknélküliségi-időd, az ember nem is hinné. Biztos tengernyi élménnyel jön haza:), jó lesz. Tudod mit, kell ez is nagyon,mármint a nyugis egyedüllét néha, bevallom, szinte irigykedve (nem jó szó rá, inkább vágyakozva) olvastam, hogy miket is csináltál - kandalló mellett lenni, olvasni, nyugodtan.... most ez úgy hiányzik.
    A virágok nálunk is megúszták, minden nap imádkoztam bent a melóhelyen, ahogy fütyült a szél, hogy ne a tornác felől fújjon, mert akkor leugrik a három cserép muskátli, de szerencsére szélárnyékban voltak.
    Akartam kérdezni, van fügéd, és megúszták ezt a telet? tegnap néztem, két bokrom van, és szerintem jó harminc centi az ágak végén odavan - vagyis akkor ezekszerint az egész fügebokor elfagyott?

    VálaszTörlés

Megjegyzés küldése