A hétvégéről és más egyébről

Hát a hétvége az úgy elment, mintha nem is lett volna. Szombaton négykor keltem, fél ötkor ébresztettem a gyereket, hogy indulás előtt azért kicsit magához térjen, aztán a hatos vonattal mentünk a fővárosba. Szendvics, üdítő, rágcsálnivaló és olvasnivaló a hátizsákban, az idő jó volt, még azt is mondhatom, hogy talán lehetett volna kevésbé meleg, de azért nem panaszkodom, ezt vártuk! A vonat kivételesen időben indult és érkezett, lejártuk a lábunkat, a Csopa, mint program a gyerekeknek szuper volt, a felnőtteknek utána még volt idő egy kis nézelődésre, majd a háromnegyed ötös vonattal jöttünk haza és fél kilenckor nyitottuk a kaput itthon. :) Jó volt, szép volt és pont elég is volt. Azon a napon tuti több ezer lépést tettem meg, még túl is teljesítettem a napi mozgás adagot. :) De olyan jó volt amikor leszálltunk a vonatról, virágillat és megszűnt a nyüzsi a sok rohanó, lehajtott fejű ember tömeg. Hiába az emberben annyira benne van, hogy ő a kisvárosi létet szereti, azt hiszem ezt soha nem tudnám levetkőzni. Egyet viszont irigylek, hogy sokkal több lehetősége van egy gyermekes családnak Bp-en ide oda elmenni, programot szervezni, mint itt.
Vasárnap délelőtt elmentünk a gyereknek bútort nézni. Csak nézni mentünk, mert előzőleg én már voltam, gondoltam a gyerekkel megyek, nézze meg ő is, férjem addig csinálja azt, amit szeretne (utál nézelődni, ha nem határozott céllal megyünk) de úgy döntött ő is jön velünk. Nyitásra érkeztünk, mert el is felejtettük, hogy hétvége van és később nyit minden úgy hogy még vártunk is 10 percet. Aztán nézelődtünk és a végén gazdagabbak lettünk egy szekrénysorral és egy kihúzhatós sarokülővel.  Ezekkel:

kép: Mömax

kép: Mömax

A szekrényhez még választottunk egy akasztós részt is, ez volt az alap ami a képen van és hozzá még lehetett kiegészítőket venni. Egy dohányzóasztalt még vettünk az is hozzávaló. Pont elég így, mellette még az íróasztala lesz és még így sem lesz zsúfolt. Az ülőgarnitúrát ő választotta hozzá és színben pont passzol is, ágyneműtartós és kihúzható és elég kemény a kárpit, hogy alvás közben tartsa a hátát. Abban viszont már most biztos vagyok, hogy a jobb oldali részen fog "fetrengeni" majd. Mivel a kanapéból a pécsi áruházban nem volt csak a központi raktárban (ott is már csak egy) így arra két hetet kell várni, ezért mind a kettőt egyszerre kértük. Régóta szerettük volna már felnőttesebbé tenni a szobáját a gyerekbútorokat (megszámolni sem tudom hányszor írtam már itt is) már tényleg kinőtte, ráadásul a benne lévő dolgok azóta vannak, mióta ő szóval ráfért a felújítás a belsőre. Azért az kicsit vicces, hogy egy sarokgarnitúra olcsóbbra jött ki, mint egy ágy, amihez külön kell megvenni az ágyrácsot és a matracot, igaz hogy nem az olcsóbb matracot néztük ki. Végül is úgy gondolom jó lesz ez, napközben végre nem a pléddel letakart ágyon fekszik, amit annyira utáltam már, ha jön hozzá barát (vagy barátnő) akkor lelehet rendesen ülni. Még azt is megígértem, hogy ha szépen rendben tartja csak ablakot pucolok és függönyt mosok. :) Utálta, hogy néha bevágtatok takarítani. (bár ha mondom akkor azért porszívózik) Összességében szerintem jól jártunk, mert ezzel a berendezéssel már jól el lesz míg velünk lakik, gondolom 10 évet simán kilehet majd bírni vele (vagy többet). A nappalinkba került egy új dohányzóasztal, szerintem talán aki olvas emlékszik még, hogy két éve mikor szétszedtük a házat már akkor írtam, hogy majd egyszer kell venni egy másikat, mert egész egyszerűen ami van szinte szétesett a pakolásban és állandóan terítővel volt letakarva, szóval nem kapkodtuk el ennek a vásárlását sem, de végre találtunk egyet. :) Van hozzá színben passzoló könyvespolc és mindenféle kisbútor is. Most a könyvespolcra gyűjtök, mert kiszámoltam a festéket és többe kerülne, mint az új polc, ráadásul olyan lenne a sarokrész, ahol a nappali berendezése van, hogy minden mindennel passzolna. Az az igazság, hogy férjemmel beszélgetve kezdünk arra jutni, hogy (azt hiszem már írtam) talán már nem is szeretnénk régies bútorokat. Annyi szépen kidolgozott, igényes és praktikus darabot lehet már találni, már nem olyan, hogy szinte csak egy két évre használható, gagyi anyagból, hogy az ember fogja a fejét, ha ránéz, hanem tényleg praktikus, használható és szép. Maradjon meg egy két igazán patinás darab a lakásban pl. az étkezőasztalunkat nem cserélném le, az egy öreg, szúette pont megfelelő méretű és igazi, régi fából készült asztal. Olyan jó végig simítani rajta a kezem, szinte érzem az idő nyomát, nagyon szeretem.
Közben a férjem telefonált, hogy meghozták a tófóliát és a geotextilt, hurráááááá :) Nem tudom hogy fogjuk ketten leteríteni, mert a fólia van vagy 60 kiló, de sebaj! Lassan nem kell a kiásott gödröt kerülgetni, látszik a fény az alagút végén. :) Tegnap este lebetonozta a pergola lábainak a helyét, már csak meg kell rendelni a faanyagot. Beindultunk :) Ezeket mindenképpen befejezzük, aztán a gyerek szobáját festjük ki, mielőtt berendezzük. Végre haladunk, nagy léptekkel és nem csak lassan és én ennek most nagyon nagyon örülök, mert remélhetőleg majd úgy megyünk el nyaralni, hogy nagyjából készen leszünk azokkal a dolgokkal, amiket elterveztünk és nem marad félbe megint semmi, mikor a férjemnek már indulni kell vissza a nyári szezonra. Csak egyet bánok mindig nagyon, hogy ő nem tudja olyan sokat élvezni azt, ami épül és szépül, így volt ez a házfelújítással is. :( Emlékszem este fél kilenckor még az ülőgarnitúrát raktuk össze, ő meg fél tizenegykor már ment el otthonról. Majd hozok képeket is.
Ezzel meg bevágtatott a férjem a munkahelyemre.Lehet azt hitte a fővárosban maradok és örült, hogy még is inkább hazajöttem. :)


Most meg ebédidőt kihasználva elolvasok egy két blogot, van jó sok elmaradásom kíváncsi vagyok ki mit csinált a napokban. :)


Megjegyzések

  1. Hűha, dúúúúlálámúúúúr :):):):) ez ollllan jóóóó....

    Szép az a bútor, amit rendeltetek, meg az ülőgarnitúra is tetszik, de kicsit meghökkentem, nekem inkább olyan "nappali'-s berendezésnek tűnik valahogy, nem kamasz- vagy/és hálószobainak.
    Nagyon kíváncsi leszek az összes építgetés-szépítgetéseitekkel. Szóval majd fotóóót :).

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igen, mert ilyen nappalis gyerekszobának akartuk, semmiképp sem olyannak, mint most, hogy csak fekszik benne, meg tanul, hanem ahol fogadhatja majd a haverokat ha elindul a középsuliban :) úgy hogy mi örülünk :) Olyat képzeltünk el, ami huszon évesen is megállja a helyét, ha még itt lesz. És mindent elnyel, nem lesznek kis kütyük, meg füzetek meg minden mindenhol. Remélem beválik. Bizakodó vagyok, ő pedig boldog. :) Mondjuk most éppen majd szebb lesz a szobája, mint a nappali, de majd idővel felzárkózunk :D :D Végre letudva és viszonylag jó áron. Hát én is a férjem már rakja le a geotextilt, gondoltam hogy nem tudja kivárni, míg hazaérünk.

      Törlés
    2. Még azon gondolkodtam, hogy akkor elég nagy szobája van, ugye? (nálunk viszonylag kicsik a hálószobák. Kivéve a fenti - amit meg nem is nagyon használunk.... :) )

      Törlés
  2. Mömax-ban vettétek? mert a miénk is ilyen az egyik szobában,krémszínű textilbőr a karfa és az alsó rész..? mi ott vettük tavaly ;)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igen ott :) Én annyira nem vagyok kibékülve a textilbőrrel, de a gyerek ezt szerette volna. És bevált nektek? (mondd, hogy igen :D )

      Törlés
    2. Nagyon bevált,egyszerűen lehet takarítani :) az ágyneműtartó része elnyeli a vendég párnákat és paplanokat (nem használjuk alvásra rendszeresen,csak alkalomszerűen,de aki aludt rajta,meg volt elégedve,kellően kényelmesnek találták )
      Bennünket is a harmonikus színvilága és -nem utolsó sorban-, az ára fogott meg :)
      Jó választás volt,na... :D ;) :)

      Törlés
    3. Megnyugodtam , köszi. A gyerek találta, majd megdicsérem :D

      Törlés
  3. ez a "gondolom 10 évet még ki lehet bírni vele" a gyerekre vonatkozik, vagy a bútorra? *töpreng*

    VálaszTörlés
  4. Huu, az a szekrenysor nagggyon tetszik! Es a legjobb otlet, hogy "nappalis" szobaja lesz!!! Az olyan tuti, hogy a haveroknak nem a sima alvos agyon kell ucsorogni! :) Ugyesek vagytok!!! Teszel fel majd kepeket, ha keszen lesz? :))) Legysziii :))

    VálaszTörlés
  5. Hü, de felnőttnappalis! Sőt! Nekem ez még 36 évesen is túl felnőttes. Bár be kell valljam, sose szerettem a szekrénysorokat.

    VálaszTörlés
  6. Ez a kettősség bennem is megvan, vágyom a vidéki kisvárosba, sőt a faluba is, szeretem a csendesebb, nyugisabb légkört, ugyanakkor meg látom, amikor pl. otthon a faluban alig van mozgás pl. hétvégén, és tudom, hogy unalmas is lenne idővel.
    A bútorok szépek, használja egészséggel sokáig a fiatok!

    VálaszTörlés

Megjegyzés küldése