A mai napom

nem igazán a pihenésről szólt. Egész nap tettem vettem, hol bent, hol kint. Nagyon jó idő volt ma is, végre végre egész nap nyitva az összes ablak, végre kezd átmelegedni a ház! És olyan, de olyan jó illatok vannak kint, mint a csuda köszönhetően a sok sok akácnak, ami a hátsó kertünkben virágzik. Imádom. :) A hónapok közül az ősz után - október - a május és a június a kedvenc két hónapom. Ilyenkor minden friss, sötétzöld és minden virágos, és bódító illatú. A július és az augusztus jó esetben már a melegről szól az igazi megújulás és a harsogó színek nekem inkább májusban és júniusban vannak. 
Ma takarítgattam, mostam, csináltam egy nagy fazék gyümölcslevest és három adag pizzát is elsősorban a fiúknak. Ők egész nap kint voltak, fát pakoltak, kiásták a végleges helyen a leendő kerti tavat, egész nap kint voltak. A tó alakulgat:


A valóságban ez persze nagyobb, így olyan kicsinek tűnik. A jövő héten megrendeljük a geotextilt és a tófóliát és jön a következő lépés. A szűrő már megvan, azt a férjem kint vette meg, szerencsére ott éppen akció volt, így megúsztuk olcsóbban, ezért sem készült el tavaly a tó, túl drága lett volna a szűrő. Mellette lesz a pergola, most nézegetjük a neten milyen legyen. Először kör alakút szerettem volna, de végül is igaza van a férjemnek, azt nem lehet rendesen kihasználni, elrendezni benne az asztalt, székeket, esetleg egy hintaágyat, így marad négyszögletes. Már ha majd ott tartunk. :) Azt már azért eldöntöttem, hogy ide fogom ültetni azt a fehér klemátiszt, amit megirigyeltem Krikszi blogján és remélem kertészetben majd én is találok. :) Gyönyörű az a virág, Krikszi azt én nagyon "irigylem" tőled. :) 
Szombaton a gyerek Play It-en volt, én addig nézelődtem. Most voltam először a Mömaxban, mióta itt megnyitott, hát nem vagyok tőle annyira elájulva, szerintem kb. olyan mint a többi nagyáruház, minden bútor egy tucat. Azért találtam a gyereknek végre olyan ágyat, ami tetszik és olyan bútort, ami szintén tetszik és passzol az ágy színével. Ha készen lesz - Istenem, lenne már kész vagy tudnánk már végre mi baja a férjem kocsijának, mert sajnos még mindig nem tudjuk, még a Mazda szalonban sem tudták megmondani :/ de 23-án végre ráér a saját szerelőnk és nekiáll és remélem meg is oldódik a probléma - szóval ha készen lesz, akkor jön a gyerek szobája remélhetőleg. A kocsi probléma meg oldódjon meg, most az az elsődleges, mert júliusban megy vissza a férjem a nyári szezonra, addig valamilyen kocsi kell, mert munkaeszköz.
Már csak egy hónap van vissza a suliból, vagy talán még annyi sem, mert lesz kirándulás, meg gondolom más osztályok kirándulásai miatt elmaradt órák, meg mozis nap. Én annyira, de annyira várom már az év végét, hogy elmondani nem tudom. Sok már ez a hetedik osztály, még nekem is. :)
Holnap meg már megint hétfő, én annyira nem bírom, hogy ilyen hamar elmúlik a hétvége. :(  Iszonyat gyorsan mennek a napok. 
Hát így.



Megjegyzések

  1. Teljesen hasonlóan érzek és a klemátiszt én is irigylem:)

    VálaszTörlés
  2. Hát, spec én eslőre is nagynak látom ezt a tavat! bizti nagyon szép lesz.... ( a virágommal meg én sem tudok ám betelni, még köszönök is neki minden nap, de tényleg! :D.... szóval családtag....)

    VálaszTörlés

Megjegyzés küldése