Alakul a kert....

csak képek.

Az ágyásban később reményeim szerint sok virág fog kibújni, már nem is emlékszem milyen hagymás virágot ültettünk és futóvirág magokat szórtunk el


A lapos labdarózsa új szerzemény és gyönyörűen megmaradt. Szeretem, ugyan úgy mint a gömb labdarózsát, ami már levirágzik lassan



A kert hátsó részére a pár ezer akáccal

Ez a mi akác lugasunk. A fák lombjai összeborulnak és ahogy megyünk felfelé a fejünk felett ezer meg ezer virág lóg, tömény bódító akác illat van, amit még a háznál is érezni. Ott pedig egy pici Yoda nézelődik :)

A megmaradt hortenzia már ilyen szép nagy bokrot növesztett. Sikerült jó helyre ültetni.



Nemsokára kinyílnak a levendulák a terasz előtt :)

Az első rózsák szintén a terasz előtt





Megjegyzések

  1. Csodálatos a kerted!
    Az akácos a kedvencem! :)
    Gratulálok!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi :) Az akácos nekem is a szívem csücske, már csak egy két kaptár méh kellene, bár tőlük azért félek.

      Törlés
  2. Válaszok
    1. Köszi, a férjem érdeme ez igazán, ő reggeltől estig kint szöszöl vele és szépítgeti. Én csak "dicsekszem". :)

      Törlés
  3. Nagyon szép, gyönyörű! - ezek után én fel sem merek tenni képeket, pedig tegnap én is fotóztam... :) - az akácos az még a tiétek, vagy az kezdődik a telketek mellett-mögött? És megint csak elképedek, hogy mennyivel előrébb vagytok időjárásilag - tudom, ezt mindig írom, de hihetetlen - mert én még annak örülök, hogy vannak bimbók, kezdenek lenni a rózsákon, a levendulán még semmiféle virágkezdemény nincs, az a futós, ami a futtatórácson van - az még olyan messze van nálam a virágzástól, hogy ihaj.... szóval aztaaa:)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Az akácos a miénk, mi telepítjük minden ősszel hozzá a többihez. több ezer van már a telkünkön, ez csak a negyede kb. ami a képen van. Igen, itt állítólag mediterrán idő van :) Mondjuk ez csak az utóbbi napokban érződik, de már éppen ideje.

      Törlés

Megjegyzés küldése